29 اسفند 1402



راهنمای انتخاب پرده آشپزخانه

1.9583333333333 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 1.96 (24 رای)

terrific ideas for kitchen curtainsهمه خانم ها در انتخاب #پرده #آشپزخانه دچار ابهام هستند. در این مقاله نکات مفیدی در مورد انتخاب پرده آشپزخانه را عنوان می کنیم

گاهی اوقات اضافه کردن یک مدل پرده جدید ممکن است تنها چیزی باشد که دکوراسیون منزل تان برای نو شدن به آن نیاز دارد. پرده ها یکی از مهم ترین عناصر تزیینی در اتاق های خانه به خصوص اتاق نشیمن و اتاق خواب هستند اما در این بین شاید توجه زیاد به پرده های اتاق نشیمن و اتاق خواب باعث شود به محیط هایی مانند آشپزخانه توجه چندانی نشود. در این مقاله، در همین باره می نویسد که اولین مسئله درباره پرده آشپزخانه انتخاب مدلی متناسب با مفهوم طراحی آشپزخانه است.

 
پرده آشپزخانه چه رنگی باشد؟

آشپزخانه محلی برای پخت و پز است در نتیجه باید به سراغ رنگ های گرم مانند قرمز، زرد و نارنجی ملایم بروید چرا که رنگ های گرم به صورت ملایم اشتها آور است. استفاده از رنگ هایی که با غذا هماهنگ هستند به آشپزخانه فضایی دلنشین می دهد و باعث می شود غذا ها سالم و طبیعی به نظر برسند. از استفاده از رنگ های کمرنگ برای آشپزخانه بپرهیزید زیرا باعث ایجاد احساس ناخوشی می شوند.

 
جنس پرده آشپزخانه چه باشد؟

بعد از رنگ، جنس پرده انتخابی اهمیت زیادی پیدا می کند. جنس پرده ها باید کیفیت بالایی داشته باشد تا با شست و شوی چند باره کیفیت و شفافیت خود را از دست ندهد. به علاوه خود آشپزخانه به نور فراوانی احتیاج دارد تا روشنایی اش تامین شود چه نور طبیعی در طول روز و چه نور چراغ ها در شب، باید در حد مناسبی باشد تا فضا را روشن جلوه دهد؛ بنابراین می توانید از پرده های نیمه یا تور های حاشیه ای مخصوص آشپزخانه به اندازه های سی تا نود سانتی متر استفاده کنید به شرطی که از بیرون دید نداشته باشد.

terrific ideas for kitchen curtains

 
پرده بالا رونده برای پرده آشپزخانه خوب است؟

در ضمن پرده های بالا رونده با دوخت های مناسب دکوراسیون مدرن و کلاسیک نیز می توانند برای پنجره های آشپزخانه گزینه مناسبی باشند. این پرده ها فضای کمی اشغال می کنند و راحت تر جمع می شوند، همچنین قیمت آن ها نسبت به پرده های معمولی پایین تر است؛ بنابراین شما می توانید در آشپزخانه خود از پرده های بالا رونده استفاده کنید زیرا فضای کمی را اشغال می کند و به هنگام آشپزی خطر شعله ورشدن را به حد کمی می رساند.

 
ابطه طرح دار بودن پرده و دیوار

اگر پوشش دیوار ها طرح دارد، انتخاب پرده ساده مناسب تر خواهد بود و بالعکس اگر دیوار ها ساده و بدون طرح است، پرده طرح دار انتخاب مناسب تری است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه