29 اسفند 1402



بهترین سفر‌های فصل‌های سرد کجاست؟

2.3333333333333 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.33 (9 رای)

THD1در این ر‌وز‌هایی که هوا رو به خنکی می‌رود زمان خوبی برای سفر پاییزی است؛ هم تور‌ها ارزان‌تر شده و هم هوای دلچسبی برای ساعت‌ها قدم زدن در شهری تازه است. تور‌های مختلف را در آژانس آویسا بررسی و یکی از بهترین سفر‌های پاییزی را تجربه کنید.

.

 


 

سفر با تور تایلند به سرزمین‌های رنگارنگ شرق دور

THD1

تور تایلند در آژانس آویسا معمولا ۷ شب و ۸ روزه برنامه‌ریزی می‌شود. این تور‌ها معمولا به صورت تک مقصدی و چند مقصدی برای گردشگران عزیز برنامه‌ریزی می‌شوند.
این کشور به قدری دیدنی و زیباست که حیف است تنها برای دیدن یک شهر آن سفر کنید در کنار بانکوک پر هیاهو و هیجان انگیز با تمام شب‌زنده داری‌هایش شهر های ساحلی زیبا مانند پاتایا و پوکت را دارد که در دنیا نظیر ندارند.
پوکت را مروارید دریای آندامان می‌نامند. سواحل زیبا با آب‌های زلال، اقامت‌گاه‌های ساحلی فوق‌العاده و طبیعتی بکر و مثال زدنی که باعث‌ شده هر ساله میلیون‌ها گردشگر به تایلند سفر ‌کنند. با وجود صدها جاذبه‌ی دیدنی در خود پوکت، اطراف این جزیره نیز جاهای زیادی برای دیدن دارد. یک هتل زیبای چهار یا پنج ستاره ساحلی رزرو و روز‌های اقامت در کنار دریای اندمان را خاطره انگیز کنید. تمام هتل‌هایی که برای بانکوک و همین‌طور شهر‌های ساحلی در این سفر به گردشگران پیشنهاد می‌شوند دارای صبحانه نیز هستند.
تور‌ها با پرواز ماهان به صورت مستقیم و به همراه ترنسفر فرودگاهی برنامه‌ریزی شده که با آسودگی به هتل خود برسید.
تایلند هم کشور ارزانی است و هم غذاهای خوش مزه‌ای دارد این کشور به غذاهای خیابانی با سس‌های رنگارنگ و متنوع معروف است به بازار پراتونام بروید همخرید کنید و هم از غذاهای خوش‌مزه امتحان کنید. با کارشناسان سفر در آژانس آویسا تماس بگیرید و برای دیدن این کشور زیبا چمدان ببندید.


 GEO1


سفر به سرزمین مردم گرجی با تور گرجستان


تور گرجستان را رزرو و به سرزمین مردم مهربان و مهماندوست گرجی سفر کنید، به کافه‌‌ها و رستوران های تفلیس بروید و موسیقی زیبای گرجی بشنوید و غذاهای خوش‌مزه نوش جان کنید.
تفلیس شهر معروف و زیبای گرجستان که بناهای تاریخی زیبا و بناهای ارزشمند بجا مانده از شوروی سابق را در شهر می‌بینید.
هتل‌های زنجیره‌ای چهار و پنج ستاره معروف را به راحتی در تفلیس می‌توان رزرو کرد هتل‌های پیشنهادی آژانس آویسا را بررسی کنید و یک هتل چهار یا پنج ستاره زیبا را برای روز‌های اقامت در تفلیس انتخاب کنید. تمامی هتل‌های تور برای گردشگران آژانس آویسا خدمات سرو صبحانه نیز دارند.
تفلیس به عنوان پایتخت گرجستان پر از رستوران‌های باکیفیت غذای گرجی استدر خیابان روستا ولی قدم بزنید به رستوران‌های سنتی و کافه‌های زیبای این خیابان قدیمی بروید غذاهای لذیذ گرجی را نوش جان کنید و از اجرای موسیقی زنده در این کافه رستوران‌ها لذت ببرید.
برای قدم زنی به سمت رودخانه متکواری بروید؛ این رود بسیار بزرگ بخش‌های زیادی از گرجستان را طی می‌کند تا از ترکیه به آذربایجان برسد. در تفلیس برروی این رود پلی زیبا بنام پل صلح ساخته شده که یکی از نمونه‌های معماری مدرن این شهر است.
تور‌های گرجستان معمولا از سه شب اقامت شروع شده و با پرواز قشم ایر برنامه‌ریزی می‌شوند و مسافران به همراه ترنسفر فرودگاهی آژانس به هتل زیبای خود می‌رسند درنگ نکنید و با کارشناسان آژانس تماس بگیرید برای سفری جذاب آماده شوید.

IST1

سفر به یکی از زیبا‌ترین شهر‌های دنیا با تور استانبول

برای سفر چند روزه در تعطیلات پاییز برای دیدن استانبول برنامه‌ریزی کنید. آژانس آویسا پرواز‌های قشم ایر را چارتر کرده و تور‌ها با نرخ بسیار به صرفه با این پرواز برنامه ریزی شده اند.
با بودجه کم هم به راحتی در استانبول خوش می‌گذرانید؛ استانبول هتل‌ سه ستاره ارزان فراوان دارد برای انتخاب هتل مناسب وب‌سایت آویسا را بررسی و از میان هتل‌های سه و چهار ستاره خوب انتخاب کنید. در تمامی هتل‌های پیشنهادی آژانس صبحانه رایگان برای مسافران سرو می‌شود معمولا سالن‌های پذیرایی بر روی پشت بام این هتل‌هاست و روز‌تان را با صبحانه گرم و لذیذ ترکی با بهترین منظره از شهر آغاز می‌کنید.
در خیابان تقسیم و کوچه‌های سلطان احمد پر از کافه و رستوارن است که منو‌هایشان را به شما نشان می‌دهند در این رستوان‌ها غذاهای ترکی خوش‌مزه به همراه نوشیدنی‌های ترکی را نوش جان کنید.
به پل گالاتا بروید و کشتی‌های زیبا را بر روی بسفور تماشا کنید در کافه‌های زیر همین پل می‌توانید در غروب زیبای خورشید قهوه و نوشیدنی بنوشید و از هوای مطبع استانبول لذت ببرید.
تمام تور‌ها دارای ترنسفرفرودگاهی رفت و برگشت نیز هستند به راحتی به فرودگاه می‌روید پس تا می توانید خرید کنید و سوغاتی همراه بیاورید گرند جواهر، الوویوم و مرکز خرید فروم از معروف‌ترین‌های این شهر هستند.
بار سفر ببندید و برای گذراندن بهترین پاییز امسال تور استانبول را رزرو کنید.

منبع : ویرلن

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه