29 اسفند 1402



ویژگی‌های مهم بهترین کرم‌های ضد آفتاب

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

ویژگی‌های مهم بهترین کرم‌های ضد آفتابکرم‌های ضد آفتاب و استفاده روزانه از آنها در تمامی فصل‌های سال از مهم‌ترین روش‌های مراقبتی پوست می‌باشد.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با نکاتی آشنا کنیم که در خرید کرم ضد آفتاب مناسب به کارتان آید. متاسفانه برای بسیاری، تنها ملاک خرید کرم ضد آفتاب SPF آن است. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید و اطلاعات زیادی در مورد این محصول مهم ندارید، با ما همراه باشید تا هر آنچه لازم است در مورد ضد آفتاب‌ها بدانید.
اولین نکته: همه کرم‌های ضد آفتاب از پوستتان محافظت نمی‌کنند:
شاید برایتان جالب باشد که روز 27 می، روز آغاز تابستان، روز جهانی ضد آفتاب نام‌گذاری شده است. نگرانی‌ها بابت محافظت از پوست در برابر اشعه سوزاننده و البته خطرناک آفتاب در این فصل به نهایت خود می‌رسد.
بسیاری از کرم‌های ضد آفتاب، تنها در برابر اشعه UVB از پوستتان محافظت می‌کند؛ این درحالی است که اشعه خطرناک UVA همچنان به قوت خود پابرجا هستند. برای درک صحیح، اجازه دهید تا در مورد تفاوت بین این دو اشعه مضر، مختصر توضیحی دهیم:
•    UVB منجر به آسیب به لایه رویی پوستی می‌شود. این پدیده را با نام آفتاب سوختگی می‌شناسیم.
•    UVA منجر به پیری زودرس پوست و آسیب به DNA پوست می‌شود. اشعه‌ای که به راحتی شما را مبتلا به انواع مشکلات پوستی به ویژه سرطان پوست می‌کند.
بنابراین، در هنگام خرید کرم ضد آفتاب به این نکته مهم توجه نمایید.
دومین نکته: هنگام استفاده از ضد آفتاب، صرفه‌جویی را فراموش کنید..
یک نخود از ضد آفتاب هیچ عملکرد مفیدی برای پوست شما ندارد. باید بدانید برای هر سانتی‌متر از پوست شما 2 میلی‌گرم از ضد آفتاب ضروری است. در غیر این صورت، بهترین کرم‌های ضد آفتاب دنیا هم نمی‌توانند کار خاصی انجام دهند.  
•    30 گرم کرم ضد آفتاب برای دست، پا، صورت و گردن یک شخص بزرگ‌سال نرمال کافی است.
•    تنها برای پوست صورت، باید به اندازه یک سکه بزرگ، کرم بر روی پوست مالیده شود.
•    کرم ضد آفتاب باید هر دو ساعت یکبار به علت تعرق، تمدید شوند.
سومین نکته: در مورد SPF بیشتر بدانید
SPF مخفف Sun Protection Factor (میزان محافظت در برابر آفتاب) است. این اصلاحی است که میزان محافظت کرم ضد آفتاب در برابر اشعه‌های مضر خورشید را نشان می‌دهد:
•    SPF 15: جلوگیری از 93% از اشعه‌های مضر UVBخورشید
•    SPF 30: جلوگیری از 97% از اشعه‌های مضر UVB خورشید
•    SPF 50: جلوگیری از 98% از اشعه‌های مضر UVB خورشید
چهارمین نکته: روش صحیح استفاده از کرم ضد آفتاب
•    15 تا نیم ساعت قبل از خروج از منزل، کرم ضد آفتاب خود را استفاده نمایید.
•    حتما لایه‌ای مناسب از کرم را بر روی تمامی قسمت‌های پوست خود پخش نمایید. آن را ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شوند. بهتر است بعد از این مرحله، یک لایه نازک دیگر، از ضد آفتاب خود استفاده کنید.
•    در صورتی که بدنتان خیس شده، باید هر 80 دقیقه یکبار ضد آفتاب خود را تمدید نمایید.
•    فراموش نکنید حتی در خانه نیز به کرم ضد آفتاب نیاز دارید.
نکته: ضد آفتاب همیشه باید آخرین مرحله روتین مراقبت از پوست باشد.

ویژگی‌های مهم بهترین کرم‌های ضد آفتاب
استفاده از ضد آفتاب در مراحل آرایش صورت
1.    بعد از استفاده از کرم ضد آفتاب، 3 الی 5 دقیقه صبر کنید و بعد از آن می‌توانید سراغ کرم پودر خود روید.
2.    کرم پودر را بدون هیچ فشاری و به نرمی با حرکات رو به پایین روی پوست خود بکشید.
3.    هیچگاه بیش از اندازه، کرم پودر را روی پوست خود نچرخانید. زیرا شما قصد ندارید تا آن را حل نمایید، قصد دارید تا پوست شما را بپوشاند.
4.    سعی کنید از کرم پودرهای حاوی ضد آفتاب استفاده نمایید

سوال: آیا استفاده از کرم پودر حاوی ضد آفتاب کافی است؟
کافی است به شرطی که در استفاده از آن دست و دلباز باشید. در صورتی که سنگینی آن را دوست ندارید، از همان کرم ضد آفتاب خود استفاده نمایید.
توصیه ما به شما این است هیچگاه به پنکیک‌های فشرده یا معولی حاوی ضد آفتاب و حتی کرم پودرهای حاوی ضد آفتاب اطمنیان نکنید. بهترین راه، استفاده از کرم ضد آفتاب سبک زیر لایه آرایش شماست

نکات مهم دیگر درباره کرم‌های ضد آفتاب
•    هیچ کرم ضد آفتاب "ضد آب" در بازار جهانی وجود ندارد: سازمان غذا و داروی آمریکا، استفاده از برچسب "ضد آب" را بر روی کرم‌های ضد آفتاب ممنوع کرده است. به جای آن باید عبارت "مقاوم در برابر آب" بر روی آنان درج شود. این بدین معناست در صورتی که بدن شما به واسطه شنا یا تعرق بسیار خیس شده باشد، باید به جای هر دو ساعت بکبار، هر 40 یا 80 دقیقه یکبار از کرم ضد آفتاب خود استفاده نمایید.
•    تاثیر استفاده از کرم‌های ضد آفتاب در جذب ویتامین D: همه ما می‌دانیم که بدن به میزان کمی نور خورشید برای تولید ویتامین D نیاز دارد.بررسی‌ها ثابت کرده است که استفاده از کرم‌های ضد آفتاب در نهایت باعث جذب کمتر ویتامین دی می‌شوند. اما این کاهش جذب، به میزانی نیست که باعث نگرانی‌های شما شود.

"اکیدا به شما توصیه می‌شود برای جذب ویتامین D، خود را در معرض آفتاب قرار ندهید. در عوض تغذیه خود را تغییر دهید و مواد غذایی را استفاده نمایید که سرشار از این ویتامین است. "

ویژگی‌های مهم بهترین کرم‌های ضد آفتاب
بهترین کرم ضد آفتاب کدام است؟
هنگام خرید ضد آفتاب، به دنبال واژه Board Spectrum به معنای طیف گسترده و وسیع باشید. این واژه حتما باید روی بسته بندی یا بدنه ضد آفتاب شما درج شده باشد. این بدان معناست که کرم ضد آفتابشما، از پوستتان در برابر هر دو اشعه محافظت می‌کند.
به همین دلیل است که کرم ضد آفتاب بایودرما یک انتخاب مناسب برای شماست. زیرا از پوست شما هم در برابر UVB و هم در برابر UVA محافظت می‌کند. به علاوه فاقد چربی، مقاوم در برابر تعریق، پوشانندگی عالی و بسیار سبک است. همین ویژگی‌هاست که انواع مختلف کرم‌های ضد آفتاب بایودرما را به عنوان بهترینکرم ضد آفتاب برای مصرف روزانه می‌شناسند.
معرفی کرم ضد آفتاب بایودرما- بهترین کرم ضد آفتاب در مارکت امروز جهانی
بایودرما یک برند کاملا شناخته شده فرانسوی است که در سال 1970 و توسط شخصی با نام " ژان نوئل تورل"تاسیس شد. این برند، بر پایه آخرین دستاوردها، نوآوری‌ها و پیشرفت‌ها در دانش زیست‌شناسی، سالهاست که اقدام به تولید با کیفیت‌ترین محصولات در زمینه پوست و مو می‌کند.
از معروف‌ترین و البته محبوب‌ترین محصولات این برند مشهور، انواع گوناگون کرم‌های ضد آفتاب آن است. به این ترتیب، شما به راحتی با توجه به نوع پوست خود، می‌توانید از یکی از انواع کرم ضد آفتاب بایودرما استفاده نمایید.
بسته به نوع پوست، میزان آفتاب محل سکونت (نوع فصل، تعداد روزهایی که در معرض آفتاب قرار می‌گیرید)، شرایط جغرافیایی (طول و عرض جغرافیایی)، بایودرما راه حل متناسب با نیاز شما برای مراقبت از پوستتان در برابر اشعه مضر نور خورشید ارائه می‌دهد.
کرم ضد آفتاب بیودرما، یک کرم لازم و ضروری برای سلامت و محافظت از پوست شماست.
انواع گوناگون کرم‌های ضد آفتاب بایودرما
•    کرم ضد آفتاب برای کودکان: ریشه بسیاری از مشکلات پوستی در بزرگسالی،  عدم مراقبت‌های لازم در دوران کودکی است. بنابراین، در انتخاب ضد آفتاب مناسب برای پوست کودک خود نهایت وسواس را به خرج دهید. بهترین محصول، بدون ایجاد هیچ حساسیت و آلرژی، بدون اسانس و با بالاترین میزان حفاظت در برابر انواع اشعه‌های مضر، کرم ضد آفتاب بیودرما مخصوص کودکان است. شما به راحتی می‌توانید با توجه به نوع پوست کودک خود، بدون هیچ دغدغه‌ای کرم متناسب را خریداری کنید.
•    کرم ضد آفتاب برای پوست‌های حساس و خشک:اگر پوست شما خشک وحساس است، در هنگام خرید ضد آفتاب مناسب دقت کنید. زیرا که نوع پوست شما، حساسیت بیشتری نسبت به نور خورشید دارد و همچنین به راحتی مستعد ایجاد چین و چروک است. از این رو بهترین گزینه برای این افراد،  استفاده از کرم‌ ضد آفتاب بایودرما مخصوص پوست‌های خشک و حساس است.
•    کرم ضد آفتاب برای پوست‌های چرب: معمولا افرادی که دارای پوست چرب هستند، علاقه‌ای به استفاده از کرم‌های ضد آفتاب ندارد. بهترین گزینه برای این افراد معرفی کرم ضد آفتاب بیودرما است. این نوع کرم‌ها، با فرمولی خاص علاوه بر سبک بودن، حس خنکی خاصی به پوست شما می‌بخشد. ضد آفتاب بیودرما ، مدل فتودرم اسپات، برای استفاده برای دور چشم نیز بسیار مفید است.
•    کرم ضد آفتاب مخصوص پوست‌های آکنه دار : برای این دسته از افراد کرم ضد آفتاب بیودرم مدل فتودرم آکنه مت انتخاب مناسبی است.
•    کرم ضد آفتاب ضد لک: کرم ضد آفتاب بایودرما با اثر ضد لک و با داشتن قیمتی مناسب، به یکی از محصولات پر فروش و بسیار محبوب در بین مصرف کنندگان تبدیل شده است. شما همچنین می‌توانید این نوع محصول را زیر چشم نیز بزنید تا تیرگی زیر چشم شما بر طرف شود.

کرم‌ ضد آفتاب بایودرما می‌توانید به فروشگاه اینترنتی میسو مسترمراجعه نمایید. علاوه بر کرم‌های ضد آفتاب بایودرما، می‌توانید انواع مختلف محصولات این برند با قیمتی بسیار معقول تهیه نمایید. به راحتی با سرچ محصول دلخواه، به صفحه مورد نظر هدایت می‌شوید. به این ترتیب خریدی لذت بخش را تجربه خواهید نمود.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه