29 اسفند 1402



سال تحویلی متفاوت با ۳ تور ویژه نوروزی در ایران

3.25 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.25 (4 رای)

سال تحویلی متفاوت با ۳ تور ویژه نوروزی در ایراننوروز در عین حال که از شلوغ‌ترین موسم‌های سفر در ایران است، اما جذابیت خوشگذرانی در آن تعطیلات طولانی آنقدر زیاد است که سفر و گشت و گذار در ایران جذاب و دوست‌داشتنی به نظر می‌آید. برای همین کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر تلاش کرده‌اند پیشنهادهایی را روبه‌روی شما بگذارند تا با انتخاب آنها تعطیلات رویایی را امسال بسازید.

تور مشهد؛ سال تحویلی در آستان قدس با نوای نقاره‌زنی

سال جدید را در تور مشهد نوروز 98 تحویل کنید و از این تجربه‌ی اعجان انگیز حضور جمعی در آستان مقدس امام رضا (ع) به هیچ عنوان نگذرید. از ساعت‌ها پیش از سال تحویل برنامه‌های راز و نیاز در حرم برقرار است و لحظه‌ی سال تحویل هم با آوای خوش نقاره‌زن‌های حرم و پذیرایی خادمان امام هشتم چهره‌ی دیگری از شروع سال برای شما در ذهن‌تان می‌ماند.
برای همین آیین زیبا و دلنوازی که در حرم مطهر برگزار می‌شود، هزاران هزار توریست و گردشگر تلاش می‌کنند که پیش از سال تحویل به مشهد برسند و میهمان امام رضا (ع) باشند. بعد از مراسم وآیین‌های مذهبی و ملی نوروز، می‌توانید به موزه‌ی رضوی هم بروید و با تاریخ شیعه آشنا شوید.
این را در نظر داشته باشید که در این روزها مشهدی که پر از امکانات گردشگری و رفاهی است شلوغ تر از همیشه است و برای ماندن و سفری آرام و دلپذیر باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید. خیلی نگران نباشید و این کار را برای شما کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر انجام داده‌اند و فهرست متنوعی از برنامه‌های پیشنهادی تور را با انواع هزینه‌ها به نسبت خطوط هوایی و هتل انتخابی در اختیار شما گذاشته‌اند.
در مشهد تنوع امکانات به شما اجازه می‌دهد که از هتل‌های سه‌ستاره تا پنج ستاره را انتخاب کنید و اقامت خوشی را داشته باشید. همراهی با برنامه‌های آژانس به شما این امکان را می‌دهد که ضمن اقامت در هتل‌های خوب و شناخته شده، صبح را هم بدون نگرانی هر روز با صبحانه‌ی رایگان هتل آغاز کنید.
فرصت را از دست ندهید و همین الان با نگاهی به وب سایت مقتدر سیر، بهترین برنامه تور مشهد را بخرید.

 

تور قشم؛ خاطره‌سازی کنار دلفین‌ها و ستاره‌های ساحلی

سال تحویلی متفاوت با ۳ تور ویژه نوروزی در ایران

تور قشم یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های سفر بهاری شماست و نوروزی دل‌انگیزی برایتان رقم می‌زند. جزیره‌ای آٰرام، زیبا و دوست‌داشتنی آنقدر دیدنی دارد و زیبایی شگفت‌انگیز که دل کندنتان را سخت می‌کند. قشم که زمرد خلیج فارس نام دارد یکی از بکرترین مناطق گردشگری جنوب ایران است که مناظر طبیعی و شگفتی‌های طبیعی آن آوازه‌اش در دنیاه پیچیده و از نیمه‌ی دوم سال تا پایان فصل بهار، همیشه پر از مسافر از ساسر دنیاست و مراکز اقاماتی آنها پرطرفدار و شلوغ است. حالا این شرایط در تعطیلات نوروز که ایرانی‌ها هم می‌توانند با خیال راحت و بدون مرخصی به گشت و گذار بپردازند بیشتر می‌شود.
کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر به این شرایط فکر کرده‌اند و پکیج‌های مناسب با هزینه‌های مختلف را در نظر گرفته‌اند . فهرستی که در سایت مقتدر سیر منتشر شده به سادگی شما را راهنمایی‌ می‌کند که با کدام خط هوایی مناسب به قشم برسید و در کدام هتل و اقامتگاه‌ها بمانید.
درست است که تنوع امکانات گردشگری در این جزیره مانند کیش نیست، اما استقبال این سال‌های اخیر صنعت توریسم را در قشم هم تغییر داده است و هتل‌های مختلفی تاسیس شده است.
بعد از مشخص شدن شرایط اقامتی و امکانات رفاهی، بدانید که باید به سراغ گردشگران محلی بروید و تازه برنامه‌های گشت و گذارتان را ردیف کنید. به تماشای دره ستاره‌ها بروید و یا شب در کنار شن‌های طلایی ساحل بمانید تا انعکاس آسمان و ستاره‌های درخشانش را بر روی آب ببینید. صبح را به جزیره هنگام بروید و روزتان را با رقص دلفین‌ها شروع کنید.
به همین سادگی فهرست بلندی از دیدنی‌های جزیره می‌توانید داشته باشید و اتفاقا در تعطیلات نوروز، خاطرات متفاوتی را ثبت کنید. برای این کار کافی است همین الان در وب سایت مقتدر سیر تور قشم نوروز 98 را بخرید.


تور کیش؛ ثبت زیباترین غروب خورشید بهاری در جزیره
 سال تحویلی متفاوت با ۳ تور ویژه نوروزی در ایران

بهار با تور کیش نوروز 98 دل‌انگیز می‌شود. نگین خلیج فارس که در این روزها پر از گل‌های رنگارنگ و پرنده‌های خوش‌صداست، بهاری را برای شما به تصویر می‌کشد که شاید تا همیشه برایتان رویا بوده است. آسمان صاف و آبی با آفتابی دل‌انگیز که پرنده‌های خوش‌صدا در آن پرواز می‌کنند بیشتر شبیه فیلم‌های دست‌نیافتنی است، اما این تنها بخشی از زیبایی کیش است!
برنامه‌تان را ببینید و به فهرست‌های پیشنهادی مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و از هم‌اکنون تور خود را رزرو کنید. چون در تعطیلات نوروز با توجه به همه‌ی امکاناتی که در کیش پیش‌بینی شده است، اما باید برنامه‌ای از قبل تهیه شده داشته باشید که بتوانید در بهترین هتل‌های جزیره بمانید.
در اینجا مدام می‌توانید هیجان و خوشگذرانی داشته باشید و از بازی‌ها و ورزش های آبی لذت ببرید. البته در برخی هتل‌های ساحلی این امکانات ویژه برای مسافران در دسترس‌تر است و برای همین اگر میهمان آنها باشید کمتر در شلوغی‌های رسیدن به این تفریح‌ها می‌مانید.
ساحل زیبا و آرام کیش را از دست ندهید و یک‌روزی را برای گشت و گذار در ساحل و رفتن به کافه‌های زیبای ساحلی بگذارید و تلاش کنید که غروب آفتاب را از کنار کشتی یونانی ثبت کنید.
دوچرخه‌سواری دور جزیره و سافاری در جزیره‌ی کیش را هم از دست ندهید، سراسر هیجان و تازگی است و حالتان خیلی عوض می‌شود.
حتمای می‌دانید که خرید از مال‌های بزرگ جزیره هم از جاذبه‌های سفر به کیش است و بد نیست آن را هم امتحان کنید. رسیدن به این برنامه‌های خوشگذرانی خیلی ساده است، فقط کافی است هم‌اکنون یکی از برنامه‌های تور کیش را از سایت مقتدر سیر بخرید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه