31 فروردين 1403



پوست و مو

موهایتان را با طبیعت رنگ کنید

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

weblogهنگامی که تصمیم به رنگ کردن موهایتان می گیرید، به دنبال این هستید که بهترین رنگ مو را انتخاب کنید. جدای از پیشنهاداتی که آرایشگر ها و دوستان شما در انتخاب رنگ مو می کنند باید به یک سری موارد که هر رنگ مو استاندارد و مرغوب باید داشته باشد توجه کنید.

 

یك رنگ موی مرغوب باید چند ویژگی داشته باشد

ایجاد شفافیت و درخشندگی، پوشش كامل موهای سفید، ماندگاری بالا، سازگاری با پوست سر، عدم ایجاد حساسیت برای پوست سر، ایجاد رنگ طبیعی و حفظ لطافت موها. در مقابل، رنگ موی نامرغوب معمولا باعث کدر و خشک شدن مو می‌شود، به مو آسیب می رساند و تمام سطح مو را به خوبی پوشش نمی دهد.

رنگ موی گارنیه غنی شده با مواد طبیعی و مغذی میباشد. این رنگ مو، موهای سفید را به طور کامل پوشش می دهد و رنگی طبیعی و درخشان به آن ها می بخشد. همچنین این رنگ مو با سه روغن مغذی زیتون، آووکادو و شی باتر برای تغذیه ای 3 برابر، فرموله شده است. این محصول رنگی غنی و یکدست روی موها به جا می گذارد، موهای شما براق و درخشان تر از همیشه به نظر می رسند و باعث تغذیه 8 هفته ای مو می شود. چه برای نخستین بار از رنگ مو استفاده می کنید و چه کاربر حرفه ای و خبره باشید، می توانید روی رنگ موی منحصر به فرد گارنیه که استفاده از آن بسیار آسان می باشد، حساب کنید و در میان 20 رنگ متنوع این مجموعه، رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از نتیجه آن لذت ببرید.

شرکت زرسیما آرا وارد کننده انحصاری محصولات لورآل، گارنیه و میبلین است و نماینده فروش اینترنتی محصولات این شرکت فروشگاه اینترنتی روبان (www.ruban.com) می باشد. این فروشگاه تمامی اجناس خود را با ضمانت اصالت کالا عرضه می کند.

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه