28 فروردين 1403



نکاتی در مورد عمل دوباره بینی

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

action necond nose11بسیاری از کسانی که #بینی خود را عمل کرده اند به دلایل مختلف مجبور می شوند که دوباره دست به این عمل زیبایی بزنند. در این مقاله نکاتی در مورد عمل دوباره بینی را عنوان می کنیم.

عمل مجدد بینی یا جراحی ثانویه بینی به انجام عمل جراحی روی بینی که قبلا عمل شده باشد گفته می شود.

بعضي به آن جراحی ترميمی بينی هم ميگويند، درحالی كه جراحی ترميمی بینی به مواردي گفته ميشود كه ساختار بينی بدليل تومور يا آسيب بافتی ديگری به هم ريخته باشد و جراح بخواهد آن را اصلاح كند.

تعداد قابل ملاحظه ای از بیماران دکتر عباسی، بیمارانی هستند که قبلا در جایی دیگر عمل جراحی بینی انجام داده اند ولی از نظر ظاهری یا کارکرد تنفسی از نتیجه عمل خود راضی نیستند ممکن است ایراد بینی یک عیب مختصر باشد که اصلاح آن به راحتی قابل انجام است. و یا اینکه ساختار بینی به کلی بهم ریخته باشد که کار را بسیار مشکل می کند.

كساني كه قصد انجام عمل مجدد بینی دارند بايد آگاه باشند كه اصلاح بعضی ايرادات ممكن است به راحتی ممكن باشند و در مواردی ممكن است عمل مجدد بینی مشكل باشد، بعضی موارد كه جراح اوليه قسمتی از ساختار بينی را زياد برداشته باشد، اصلاح كامل آن ممكن است غير ممكن باشد.

در كل هرچه جراحی اوليه با دستكاری بافتی كمتری همراه بوده باشد، عمل مجدد بينی احتمال موفقيت بيشتري خواهد داشت. در جراحی های مجدد بینی احتمال استفاده از غضروف گوش يا دنده وجود دارد. عمل مجدد بينی نياز به تجربه بالا و مهارت كافی دارد.

action necond nose11


تزریق ژل و بوتاکس


درواقع بوتاکس نام تجاری یکی از مارک های توکسین بوتولینیم است که در حال حاضر در ایران وجود ندارد ولی عموما به همه مارک های موجود در بازار بوتاکس می گویند که غلطی مصطلح است. بوتاکس سبب ایجاد فلج موقت در عضلات ریز و متعدد موجود در صورت می شود که انقباض آنها سبب ایجاد چین و چروک اطراف چشم و خطوط اخم عمودی و افقی میشود.

نکته مهم پس از تزریق بوتاکس این مساله است که چهره حالت خشک و بی روح پیدا نکند. دکتر عباسی با انتخاب دوز مناسب و محل دقیق تزریق از این عارضه اجتناب می کند.


پروتز گونه و چانه

 
در مواردی که فک تحتانی در مقایسه با فک فوقانی موقعیت عقب تری دارد و چانه برجستگی کافی ندارد می توان از پروتز چانه استفاده کرد. این مساله بخصوص در مورد بیمارانی که تمایل به انجام رینوپلاستی یا جراحی زیبایی ببینی دارند و فک عقب رفته ای نیز دارند سبب هارمونیک تر شدن کل صورت و حصول نتیجه زیبایی شناختی قابل توجهی می شود. می توان عمل جراحی رینوپلاستی و پروتز چانه را با هم انجام دهد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه