09 فروردين 1403



همه چیز در مورد جراحی زیبایی بینی های گوشتی

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

WMmodel jarahi bini 413930701749عمل زیبایی بینی چند سالی پرطرفدارترین عمل های زیبایی در بین مردم ایران بود. هنوز هم این جراحی زیبایی طرفداران خاص خود را دارد. دسته ای از کسانی که دست به این عمل زیبایی می زنند، کسانی هستند که بینی های گوشتی دارند، در این مقاله از مامی سایت اطلاعات جامع و کاملی در مورد جراحی زیبایی بینی های گوشتی برای شما عزیزان ارائه می دهیم.

بینی گوشتی اصطلاحی است که مراجعه‌کنندگان به کار می‌برند و به بینی‌ای که دارای پوست قطور و بزرگی قسمت نرم بینی یعنییک سوم پایینی باشد می‌گویند…

بینی‌هایی با پوست ضخیم و غدد سباسه فراوان و باز بودن سوراخ‌های پوست در اصطلاح بینی گوشتی نامیده می‌شوند. در این بینی‌ها معمولا غضروف ضعیف می‌باشد و عمده بینی، پوست و چربی زیر آن و غدد سباسه است. در این بینی‌ها معمولا کمی‌نوک بینی افتاده است و پره‌ها باز و ضخیم می‌باشد. به علت وجود هورمون جنسی مردانه و چرب بودن پوست مردان، بینی گوشتی در مردان به وفور دیده می‌شود.

عواملی که سبب بزرگی یک سوم پایینی بینی می‌شود عبارتند از: پوست قطور، بافت همبندی عضلانی زیاد در زیر پوست و غضروف‌های بزرگ و قطور پایینی کناری. از بین عوامل فوق آنچه شکل‌دهی بینی را بیش از همه مشکل می‌کند، پوست قطور است.از طرف دیگر مراجعه‌کنندگان، عبارت بینی استخوانی را هنگامی به کار می‌برند که دو سوم بالایی بینی بزرگ و دارای قوز باشد. عناصر آناتومیک که در این بزرگی نقش دارند عبارتند از استخوان‌های بینی، غضروف‌های بالایی کناری و کناره جلویی تیغه بینی.

آیا بینی گوشتی به حالت قبل عمل بر می‌گردد؟

یکی از سوالاتی که مکرراً از دکتر کاظمی‌پرسیده  می‌شود این است که آیا در جراحی زیبایی بینی افراد با بینی گوشتی بینی به حالت قبل عمل بر می‌گردد یا خیر؟ در جواب باید بگویم در صورت اخذ نتیجه مناسب تا شش ماه پس از جراحی بینی، دیگر تغییر عمده ای در بینی رخ نخواهد داد و به همان شکل باقی می‌ماند.

مثالی که در این مورد می‌توانیم بگویم مانند توپ فوتبال است که وقتی توپ فوتبال را خالی از باد می‌کنیم به علت ضخامت چرم اطراف ان مدتها طول می‌کشد کاملا خالی و چروکیده شود. در بینی گوشتی نیز همین اتفاق می‌افتد، چون پوست ضخیم است مدتها طول می‌کشد حجم بینی کم شود بنابراین بیمار حداقل برای حصول نتیجه نهایی یک سال باید صبر کند ولی معمولا بعد از شش ماه نتیجه پایدار است و بر نمی‌گردد.

بهترین روش برای جراحی بینی بیماران با پوست ضخیم، روش باز است. در روش بسته چون نوک بینی به خوبی دیده نمی‌شود و دسترسی به نوک بینی محدود است، نتایج برای جراحی بینی‌های گوشتی چندان خوب نیست.بیماران با پوست ضخیم باید انتظارات منطقی نسبت به عمل بینی داشته باشند و بدانند هیچگاه بینی آنها مانند بیماران با پوست مناسب نمی‌شود.

WMmodel jarahi bini 413930701749

بهبودی بینی گوشتی سریع‌تر است یا بینی استخوانی؟

هنگامی که مشکل اصلی در بزرگی یا بدشکلی استخوان‌ها و غضروف‌های دو سوم فوقانی بینی و پوست نازک باشد با شکل دادن به اسکلت بینی و کشیدن پوست نازک روی آنها، می‌توان به سرعت شکل زیبای ساخته شده را آشکار کرد ولی اگر بافت نرم زیاد و به خصوص پوست قطور مشکل اصلی باشد، چون تورم ناشی از عمل، زیادتر و طولانی‌تر است برای اینکه شکل نهایی بینی معلوم شود باید بیمار و جراح صبر بیشتری داشته باشند.

در افراد با پوست نازک شکل نهایی بینی در نمای نیمرخ پس از ۶ ماه مشخص می‌شود ولی در نمای روبه‌رو ممکن است تا ۱۸ ماه بینی به کوچک شدن ناشی از کاهش ورم ادامه دهد. این زمان برای پوست‌های قطور مطمئنا طولانی‌تر است.

از میان کسانی که بینی گوشتی دارند، چه کسانی بهتر است مورد جراحی قرار گیرند؟

برای جراحی بینی بهترین افراد کسانی هستند که نقایص مشخصی در بینی شان داشته باشند و از پیش از انجام جراحی با جراح همکاری کافی داشته باشند. باید پیش از عمل جراحی با پزشک شان صحبت کنند و درباره نتایج عمل جراحی به طور کامل توجیه شوند.مراحل انجام عمل جراحی به طور کامل برایشان توضیح داده شود تا مشکلی در این باره نداشته باشند.

بهترین سن برای جراحی بینی چه سنی است؟

به طور معمول، سن مناسب برای عمل جراحی بینی ۱۸ سالگی است، ولی در صورت کامل بودن رشد جسمی‌در سنین پایین تر مانند ۱۵ سالگی هم امکان پذیر است و حتی مواردی که به علت تغییر شکل یا انحراف شدید تیغه بینی انسداد کامل ایجاد شده، در سنین پایین تر هم جراحی محدود با دقت در آسیب نرساندن به مراکز رشد غضروف و استخوان قابل انجام است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه