10 فروردين 1403



چگونه بلیط قطار و هواپیما را ارزان بخریم

0.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.50 (3 رای)

قاصدک 24در مقابل جمع کثیری از مسافران که نوروز را برای مسافرت انتخاب می‌کنند،عده ای وجود دارند که معتقدند سفر کردن در تعطیلات یک اشتباه بزرگ است.

اگر پای صحبت های این افراد بنشینید وبه دلایلشان گوش دهید، متوجه می‌شوید که افرادی که از مسافرت های نوروزی پرهیز می‌کنند اغلب تجربه ای ناخوشایند در این زمینه دارند. این مسافران یا در خرید بلیط قطار یا هواپیمای مناسب دچار مشکل شده اند یا نتوانسته ‌اند اقامتگاهی مناسب در مقصد کرایه کنند از این رو سفر در ایام نوروز را مناسب نمی‌دانند. شاید به عنوان یک مسافر بی تجربه بتوانید خود را با این دلایل قانع و از سفر کردن در تعطیلات بپرهیزید اما بد نیست بدانید همه افراد در این خصوص با شما هم نظر نیستند. چرا که راهکارهای متعددی وجود دارد که می‌تواند تعطیلات نوروز را به بهترین زمان سفر برای همه مسافران حتی بد شانس ترین آنها بدل سازد!

رزرو هتل در ایام نوروز

امروزه وبسایت های بسیاری وجود دارند که در زمینه فروش اینترنتی خدمات سفر و گردشگری فعالیت می‌کنند. این قبیل سامانه ها به مسافران کمک می‌کنند به راحتی بلیط انواع وسایل نقلیه مورد نظر خود اعم از هواپیما، قطار یا اتوبوس را تهیه نمایند، سفر خود را بیمه کنند و حتی قبل از رسیدن به مقصد در خصوص رزرو هتل خود اقدام نمایند. مجموعه قاصدک 24 متعلق به شرکت فرش تا عرش کارمانیا یکی از این وبسایت هاست که طی همکاری با بسیاری از ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی و کارگزاران ریلی کشور اقدام به فروش بلیط هواپیما، بلیط قطار و اتوبوس و سایر خدمات مورد نیاز در سفر نموده است. این مجموعه به تازگی با فراهم ساختن امکان رزرو هتل به صورت آنلاین، پروسه سفر را بیش از گذشته برای کاربران خود تسهیل نموده است. چرا که کاربر با خرید از این سامانه قادر است تمامی نیازهای خود در خصوص سفر را در یک مجموعه واحد مرتفع سازد و به پشتیبانی قاصدک 24، مسافرتی لذت بخش را تجربه نماید.
رزرو هتل در ایام نوروز پروسه ای که مقدمات آن می‌بایست حتماً قبل از شروع سفر انجام پذیرد. برای این منظور نیز دو راهکار وجود دارد، روش اول تماس مستقیم با مجموعه اقامتی مورد نظر در مقصد و رزرو آن برای ایام دلخواه است که به دلایل بیشماری توصیه نمی‌گردد. راه دوم اما به عنوان مطمئن ترین راهکار، رزرو آنلاین هتل از طریق مجموعه ای معتبر است که به کاربر کمک می‌کند در کوتاهترین زمان ممکن امکانات، موقعیت جغرافیایی و حتی قیمت یک شب اقامت را در هتل ها، مهمانسراها و هتل آپارتمان های موجود در مقصد بررسی نماید و بهترین اقامتگاه را انتخاب نماید. رزرو هتل از قاصدک 24 در بسیاری از روزهای سال با تخفیفات ویژه همراه است که این ویژگی به کاربر امکان می‌دهد به سادگی هزینه های سفر خود را مدیریت نموده و با کمترین قیمت ممکن به رزرو هتل خود در ایام نوروز بپردازد.

قاصدک 24

خرید بلیط هواپیمای خارجی و بلیط قطار

همانطور که گفتیم قاصدک 24 امکان خرید انواع بلیط هواپیما را در پروازهای داخلی و خارجی برای مشتریان خود مهیا ساخته است. خرید بلیط هواپیما خارجی از این سایت به سادگی و تنها با انتخاب چند گزینه در دسترس است. برای این منظور کاربر می بایست با مراجعه به صفحه اصلی سامانه به آدرس www.ghasedak24.com و انتخاب گزینه "پرواز خارجی" نسبت به تکمیل فیلدهای مربوطه اقدام و بلیط هواپیما خارجی مدنظر خود را در مسیر دلخواه جستجو نماید. این مجموعه همچنین به منظور سهولت و سرعت بیشتر دسترسی کاربران خود به انواع وسیله نقلیه، مدتی پس از عرضه بلیط هواپیما با گردآوری مجموعه کاملی از بلیط ها اقدام به فروش بلیط قطار نمود. جالب است بدانید که تجمیع این امکانات به علاوه تنوع نرخی که در قیمت بلیط قطار وجود دارد در مدتی کوتاه به یکی از اصلی ترین عوامل رضایت کاربران از مجموعه قاصدک 24 بدل گشت و منجر به اقبال روزافزون آن شد.
در پایان یادآور می‌شویم پروسه خرید بلیط هواپیمای خارجی و بلیط قطار در قاصدک 24 برای کاربران به سادگی و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی، یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم آن و آدرس یک پست الکترونیکی و حتی بدون نیاز به ثبت نام در سایت انجام می‌پذیرد.

بیمه مسافرتی سامان

قاصدک 24 با همکاری شرکت بیمه سامان این امکان را برای کاربران خود مهیا ساخته است که سفر نوروزی خود را در کوتاهترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای اندک بیمه نمایند. بیمه مسافرتی قاصدک 24 در پنل های متنوع ارائه می‌گردد و هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان، هزینه ناشی از تأخیر چمدان، بازگرداندن جسد متوفی و حوادثی از این دست را پوشش می‌دهد. این بیمه نامه نیز همچون سایر خدمات ارائه شده در این سایت پس از تکمیل پروسه خرید، در اسرع وقت به ایمیل ثبت شده کاربر در سامانه ارسال می‌گردد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه