09 فروردين 1403



یک روش خانگی و موثر برای سفید کردن دندان

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

white teethهمه افراد دوست دارند که #دندان های #سفیدی داشته باشند، در این مقاله یک روش خانگی و موثر برای سفید کردن دندان ها را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

اگر به مدت یک ساعت فویل آلومینیومی را بر روی دندان‌های خود قرار دهید دندان‌هایتان مثل برف سفید می‌شوند. قرار دادن فویل آلومینیومی به همراه خمیری خاص روی دندان فواید بسیاری دارد و موجب درخشان و سفید شدن دندان‌های شما می‌شود. بسیاری از متخصصین بر این باور هستند که این کار روش درمانی بسیار موثری محسوب می‌شود.

برخی افراد برای سفید و درخشان شدن دندان‌های خود از مواد شیمیایی یا سفیدکننده‌های آرایشی بهداشتی استفاده می‌کنند که این راه‌ها علاوه بر ضررهایی که دارد تنها برای مدتی کوتاه اثربخش خواهد بود. بیشتر این محصولات حاوی کاربامید پراکساید و رنگدانه هستند.

white teeth

اما شما می‌توانید در خانه به‌ راحتی خمیر دندانی تهیه کنید و آن را با فویل آلومینیومی بر روی دندان‌هایتان قرار دهید تا دندان‌های شما براق و سفید شود و هیچ گونه ماده مضری در آن وجود ندارد. این راه آسان‌ترین و سریع‌ترین و در عین حال کم‌هزینه‌ترین راه برای سفید کردن دندان‌ها است.

برای این کار مقدار کمی جوش شیرین را با خمیر دندانتان ترکیب کنید و یک فویل آلومینیومی را بردارید و آن را به طوری که بتواند سراسر دندان‌های شما را پوشش دهد تا کنید و ببرید.

ترکیب جوش شیرین و خمیر دندانتان را بر روی فویل بمالید و آن را به مدت یک ساعت روی دندانتان قرار دهید. این کار را به مدت 7 روز ،روزی دو مرتبه انجام دهید تا از اثرات معجزه‌آسای آن در سفید و براق شدن دندان‌هایتان لذت ببرید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه