09 فروردين 1403



لوازم آرایشی که هر خانمی باید داشته باشد

3.6 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.60 (5 رای)

IMG11473442#لوازم #آرایش یکی از اجزاء مهم زندگی همه خانم ها و دختر خانم ها است! در این مقاله لوازم آرایشی که هر خانمی باید داشته باشد را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

همانقدر که به زیبایی خود اهمیت می‌دهید، سعی کنید اسباب و شرایط سلامت و زیبایی‌تان را هم با خود همراه داشته باشید؛ از پاك‌كننده‌های آرایشی و ضدآفتاب گرفته تا لوازم آرایشی‌های ضروری كه برای حفظ رطوبت پوست و بهداشت از نان شب هم واجب‌تر است. خانم‌ها! پیشنهادهای ویژه این شماره ایده‌آل را همیشه همراه داشته باشید.

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند صورتی زیبا و صاف داشته باشند؟ پس چه بهتر است كه از ابتدا گوش به زنگ باشید و همیشه از ماسک‌های صورت استفاده کنید. ماسک صورت باید بین لوازم آرایشی شما جای ثابتی داشته باشد.


فرقی نمی‌كند كه کجا هستید، كرم دورچشم برای خانم‌ها همیشه از ضروریات است؛ به همین دلیل اولین كرمی كه باید در كیف آرایش شما قرار بگیرد همین كرم است. كرم دور چشم می‌تواند پوست دور چشم شما را جوان‌تر کند. پس قبل از لوازم آرایشی ابتدا کرم‌های پوستی را در کیف آرایشی‌تان جای دهید.


قطعا شما هم جزو خانم‌هایی هستید که از چروک‌های صورت‌شان ناراحت هستند و رنج می‌برند. از بین بردن این چروک‌ها کار ساده‌ای نیست اما صبر و تحمل و استفاده از محصولات مربوطه به شما کمک می‌کند تا به هدف‌تان که همان از بین بردن چروک‌هاست برسید. پس برای رسیدن به چهره‌ای جوان و شاداب همیشه یک کرم ضدپیری همراه داشته باشید.


اگر به آرایش چشم اهمیت می‌دهید و دوست دارید چشم‌های‌تان در همه حال آرایش داشته و مرتب باشد، همیشه یک خط چشم همراه خود داشته باشید تا بتوانید با کشیدن یک خط باریک، چشمانی زیبا و صورتی آراسته داشته باشید.


شاید عمومی‌ترین محصولی كه در خانواده مورد استفاده قرار می‌گیرد، همین حالت‌دهنده‌های مو است كه هر كدام می‌توانند كاركردی خاص داشته باشند و موهای شما را آن طور كه می‌خواهید، حالت دهند.

IMG11473442


برای تكمیل پكیج بهداشتی و زیبایی خود پاك‌كننده صورت را هم اضافه كنید. برای اینكه بتوانید آرایش یا آلودگی‌ها را از صورت‌تان بدون نیاز به شست‌وشو پاك كنید، احتیاج به محلول پاك‌كننده دارید. از طرفی بعد استفاده از این پاک‌کننده نیازی به شست‌وشو با آب نیست.


محال است در كیف آرایش خانم‌ها پنكیک یا كرم‌پودر پیدا نكنید. پس اگر قرار است این كیف آرایشی همیشه همراه شما باشد، بهتر است پنکیکی همراه ببرید كه علاوه بر ویژگی‌های آرایشی خدمات بهتر دیگری هم به پوست‌تان ارائه دهد، لكه‌های تیره پوست شما را از بین برده و چروك‌های عمقی را در مدت كوتاهی درمان ‌كند.


خانم هایی که به زیبایی تان اهمیت می دهید، علاوه بر روز، شب ها هم برای  پوستتان ارزش قائل شوید. پس  یادتان باشد در کیف لوازم آرایشتان همیشه کرم شب همراه داشته باشید.


حالا نوبتی که باشد، نوبت یکی از ضروریات خانم‌هاست که البته به هیچ‌وجه از آن نمی‌گذرند. این کوچولوی واجب که در کیف هر خانمی باید باشد، شیشه عطر است. هرقدر هم بخواهید كیف‌تان را سبك و مختصر کنید، جای شیشه عطرتان را با هیچ چیزی نباید بگیرید.


یكی دیگر از پرطرفدارترین لوازم آرایشی همه خانم‌ها رژلب‌های رنگارنگ است اما اگر قرار است یكی از آنها شما را همیشه همراهی كند رژلبی را انتخاب كنید كه خاصیت رطوبت‌رسانی داشته باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه