10 فروردين 1403



دکوراسیون منزل ویژه تازه عروس ها

2.2777777777778 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.28 (18 رای)

lqmyjkh2efembp13kja8همه خانم هایی که به تازگی به خانه بخت رفته اند شور و شوق زیادی برای دکوراسیون منزلشان دارند و سعی دارند چیدمان وسایل خانه شان در عین زیبایی، خاص هم باشد. به همین بهانه در این مطلب قصد داریم نکاتی بسیار طلایی برای دکوراسیون منزل عروس خانم ها به شما عزیزان معرفی کنیم. پس با ما همراه شوید


چندی است برای یکی از عزیزانم در تکاپوی مراسم عروسی هستیم و جنجال های همیشگی این مراسم دوست داشتنی را مزه مزه می کنم، از رزور تالار مناسب تا خرید دم کنی برای جهیزیه! همه و همه چالش هایی است که یا پشت سر گذاشتیم یا دیر یا زود باید پشت سر بگذاریم! در همین راستا بر آن شدیم تا مطلبی برای تازه عروس و دامادهای عزیز در زمینه ی خرید مناسب جهیزیه آماده کنیم. مامی سایت این مطلب را با یک دنیا آرزوی خوشبختی و شادکامی برایتان فراهم کرده است با ما همراه باشید.

انتخاب رنگ مناسب در دکوراسیون منزل عروس

این سوال بی نهایت در بین همه به خصوص کاربران خودمان تکرار می شود، رنگ سفید همان رنگی است که از اسم عروس و عروسی در ذهن همه ی ما نقش می بندد شاید علت اصلی آن ریشه در فرهنگ و سنت ما دارد. احترام به سنت همیشه خوب است، اما در وهله ی اول آنچه که باید بیشتر از سنت به آن توجه کنید، آرامش است. از چه رنگی آرامش می گیرید؟ به چه رنگی احساس خوبی دارید؟ همسرتان شیفته ی کدام رنگ است؟ کدام ترکیب های رنگی شما را به هیجان و می آورد؟ به جای آن که بگوییم سنت چه می گفت، از خودمان این سوال ها را بپرسیم و بگذاریم که خانه ی ما حاصل فصل مشترک عقاید و سلیقه های ما و همسرمان باشد نه نظریه ی نوه عموی دخترخاله ی فلانی! پس به طور کلی هیچ قاعده ای نمی شود برای انتخاب رنگ قرار داد تنها می توان ترکیب رنگ های بی نظیر را برای این منظور معرفی کرد، مامی سایت در بخش ترکیب رنگی خود مفصل در این مورد صحبت کرده است پیش از هر تصمیمی به آن سری بزنید بی شک برایتان مفید خواهد بود.

انتخاب مبلمان مناسب در دکوراسیون منزل عروس

برای انتخاب مبلمان آنچه که ابتدا باید مد نظر قرار دهید، وسعت و  متراژ فضای شماست، برای خانه هایی با متراژ بزرگ دو دست مبلمان با دو مدل متفاوت یکی برای فضای نشیمن خصوصی( غالبا محل قرار گیری ال سی دی  هم هست) نیاز به یک دست مبل راحتی دارد که میتواند از نوع Lشکل باشد و دیگری نشیمن عمومی که معمولا برای مهمان مهیا می شود و مبل استیل برای آن فضا مناسب است، اما می دانیم که بیشتر خانه های امروزی آن هم برای تازه عروس داماد ها خانه هایی کوچک هستند، پس اگر فضای کوچک دارید، فکر مبلمان استیل را از خود بیرون کنید، یک دست مبل راحتی سبک مدرن هم مقرون به صرفه تر است و هم با فضای خانه ی شما تناسب بهتری دارد. نگران نباشید سال های بعد در یک منزل بزرگ تر و دل باز تر به مبل استیل محبوبتان خواهید رسید! راهنمای خرید مبل شیک و زیبا و ۱۲ رنگ مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می شوند! پیشنهاد مامی سایت برای خانه ی شماست.

انتخاب فرش مناسب در دکوراسیون منزل عروس

یکی دیگر از سوالات متداول همین انتخاب فرش مناسب است، در نظر بگیرید که تک تک عناصر منزل شما از یک سبک دکوراسیون باشند، یک فرش مدرن در کنار مبلمان استیل اصلا زیبایی ندارد، همین طور یک فرش دست بافت ابریشمی با طرح های اسلیمی در کنار دست مبل فانتزی مدرن! تک تک این ها زیبایی خاص خودشان را دارند که در یک ترکیب نامناسب جلوه ی خود را از دست می دهند. پس برای انتخاب فرش علاوه بر توجه به سبک مبلمان خود به رنگ کف پوش و مبلمان خود نیز دقت کنید، اغلب کف پوش ها از رنگ های خنثی انتخاب می شوند بنابراین به سادگی با هر رنگی ترکیب می شوند، پس به هارمونی رنگ در فضای خود دقت کنید.ابعاد و مکان مناسب فرش در دکوراسیون داخلی منزل می تواند برای شما مطلب مفیدی باشد پیشنهاد می کنم به آن نگاهی بیاندازد .

707031 487

انتخاب پرده ی مناسب در دکوراسیون منزل عروس

پرده ی مناسب از نظر رنگی می تواند با رنگ کوسن های شما هماهنگ شود، و از نظر نوع پرده باز باید به سبک مبلمان رجوع کنیم، برای فضایی با مبلمان استیل و فرش اصیل ایرانی قاعدتا پارچه ی حریر با یک والان از جنس و رنگ پارچه ی مبل نیاز است، و برای یک دست مبل راحتی مدرن پرده های فانتزی پاسخ مناسبی است می تواند والان دار، ساده و یا  برای آشپزخانه اول باید محل پنجره مشخص شود، اگر از نشیمن شما پنجره دید دارد پس یک پرده با ترکیب رنگ و متناسب با آن فضا انتخاب کنید، یک نکته ی دیگر در خرید پرده اگر سقف بلندی دارید از پرده های کوتاه استفاده کنید و اگر سقف شما کوتاه است استاده از پرده های بلند سبب می شود که سقفتان بلندتر دیده شود.

امان از این کاسه بشقاب که هر چه بخری باز یک چیزش کم می ماند! برای انتخاب ظروف پذیرایی زیاد خوتان را در گیر نکنید، هیچ آدم دنیا دیده ای شما را مجبور نخواهد کرد که صفر تا صد ده سال زندگی را در یکی دو سال خلاصه کنید و با خودتان به خانه ببرید! به قدر بودجه نیاز و کفایت خرید کنید،در هنگام خرید واقع بین باشید، اگر واقعا توانایی و استعداد شیرینی پزی ندارید پس قالب های توی دستتان را زمین بگذارید،از ماه سوم به بعد به انباری منتقل خواهید کرد می توانید هزینه ی آن را صرف موارد ضروری تر کنید، از طرف دیگر زیاد در جست و جوی وسایل فانتزی نباشید کارایی را مد نظر قرار دهید، این وسایل قرار است نهایتا تا پنچ شش سال آینده مثل روز اول برای شما کار کند. لوازم برقی آشپزخانه مثل یخچال وگازو هود ... دو انتخاب بیشتر ندارید سیلور و سفید، کابینت ها هم مثل کفپوش ها معمولا از رنگ های خنثی انتخاب می شوند که با هر رنگی خوب ترکیب می شوند پس زیاد نگران این موضوع نباشد. و نکته ای که نباید در خرید لوازم آشپزخانه از یاد برد مراسم پاتختی و حضور گرم فامیل ها با انواع استکان و پیش دستی است پس وقتتان را معطوف دیگر لوازم کنید.

انتخاب آینه و کنسول، ویترین در دکوراسیون منزل عروس

این موضوع بسیار حائز اهمیت است که در خرید هر عنصری فضای خود را در نظر بگیرید، پیش تر هم اشاره کردم نیاز نیست همه ی وسایل یک زندگی ده ساله را با خودتان ببرید، وقتی که خانه ی شما کوچک است و فضای کافی برای آیینه و کنسول ندارید پس یک دست آیینه و شعمدان کوچک برای یمن و میممنت کفایت می کند، هیچ کس از آیینه و شعمدان به آرامش و خوشبختی نرسیده است که من و شما برسیم! نکته ی بعدی حضور ویترین است، خیلی ها تمایل به خرید آن را دارند ابعاد فضایی ، رنگ، میزان لوازم و وسایل شما تعیین کننده ی حضور همچین عنصری در فضای شماست، وقتی کابینت شما فضای جای دادن بلور و کریستال شما را دارد پس داشتن این عنصر آن هم در فضاهای کوچک امروزی غیرضروری است. اما اگر فضای آن را دارید و یا اصلا علاقه دارید یکی از آن ها را داشته باشید، حتما به رنگ آن و میزان وسایلی که در آن قرار می دهید توجه کنید. چرا که کریستال های شما در مقابل آیینه پشت ویترین دو برابر می شوند، و از طرف دیگر رنگ های خیلی تیره فضای شما را گرفته می کند.

انتخاب تزئینات مناسب در دکوراسیون منزل عروس

لوازم دکوری از قبیل تابلو ها، کوسن ها، آباژورها همان چیزی است که دقیقا باید حس درونی شما را متحول کند، مثلا با دیدن یک تابلوی منظره آرامشی عجیب به شما دست بدهد، یا یک مجسمه یادگاری از دومین قرار عاشقانیتان! و یا حتی عکس های عروسیتان که امیدوارم تا ابد زینت بخش خانه ی روییایی شما باشد، همه و همه باید احساس درونی بی نظیری به شما ببخشد که با دیدنشان خانه تازه معنای خانه پیدا کند. آنچه که باید در این مورد به آن توجه کنید استفاده ی به اندازه از تزیینات است، گاهی وقت ها ذهن نیاز به یک آرامش نسبی دارد، یک فضای مغشوش پر از رنگ ها و وسایل در هم و بر هم آرامش شما را بر هم خواهد زد، پس تعادل را در زوزهای زندگیتان فراموش نکنید، و توجه داشته باشید که سلیقه ی محبوبتان در تک تک عناصر این خانه باید دخیل باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه