10 فروردين 1403



سازمان FDA آمریکا ورزش ایکس‌بادی را تایید کرد

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
سازمان FDA آمریکا ورزش ایکس‌بادی را تایید کرد
سازمان FDA آمریکا ورزش ایکس‌بادی را تایید کرد

دستگاه ورزشی ایکس‌بادی پس از کسب گواهینامه‌های متعدد، چندی پیش گواهینامه‌ی FDA آمریکا را نیز کسب کرد.


مدرک FDA یک گواهینامه بین‌المللی است که از طریق سازمان دارو و غذای آمریکا برای تولیدکنندگان محصولات غذایی، دارویی و پزشکی سرتاسر جهان صادر می‌شود. این مدرک به منزله به رسمیت شناختن شرکت تولیدکننده توسط FDA، در خصوص سلامت محصولات آن شرکت بوده و حکم مجوز ورود محصولات آن شرکت را به آمریکا دارا است. FDA در واقع سازمانی است که مسئولیت محافظت از سلامت جامعه را به عهده دارد و اعتبار مدرک آن به حدی است که به مرجعی برای سلامت محصولات مختلف تبدیل شده است.
همچنین این گواهینامه با توجه به اعتباری که دارد مدرکی مهم برای کلیه کشورهای جهان به شمار می‌رود و جایگاه و استاندارد محصول را تبیین می‌کند. در نتیجه در جلب نظر مشتریان خارجی و داخلی جهت صادرات و فروش نقش به سزایی دارد.
ایکس‌بادی در حال حاضر بیش از ۲۵۰۰ مرکز تمرینی در سراسر دنیا دارد ولی کسب این گواهینامه را می‌توان نقطه‌ی مهمی در گسترش این متد ورزشی مدرن دانست.
ایکس‌بادی دستگاهی است که با ورزشی مدرن که برگرفته از متد EMS است نتیجه‌گیری از ورزش را سریع‌تر و بهینه‌تر می‌سازد. ورزشکار با مراجعه به مراکز ایکس‌بادی و پوشیدن جلیقه‌ی مخصوص، که ۹۰ درصد عضلات بدن را پوشش می‌دهد، با نظارت مربی حرکات ورزشی ساده‌ای را انجام می دهد. از جایی که در ایکس بادی تمام عضلات بدن همزمان به کار گرفته می‌شوند، زمان لازم برای تمرین کل بدن، به ۲۰ دقیقه کاهش یافته است.
این تکنولوژی دستوراتی که منجر به تقویت عضلات می‌شوند را شبیه‌سازی می‌کند و در واقع از طریق سرعت بخشیدن و بهینه کردن مکانیزم طبیعی بدن موجب تسریع نتیجه‌گیری می‌شود.
شرکت لیماپارت به عنوان نمایندگی انحصاری ایکس‌بادی در ایران مسئولیت عرضه و پشتیبانی از محصولات ایکس‌بادی و مشاوره شروع کسب‌ و کار برای مراکز تمرینی ایکس‌بادی را بر عهده دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه