10 فروردين 1403



بارداری و ترشحات

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

اینکه شما در فكر باردار شدن هستید یا در مورد آن اقدام نمودید و یا منتظر بدنیا آمدن نوزاد خود هستید، در هر حال ما به شما تبریک می گوییم و بسیار خوشحال هستیم که شما در این مرحله از زندگی خود قرار دارید. در زمان بارداری بدن زن دچار چشمگیرترین و فوق العاده ترین تغییرات می شود.

 

ما سعی می کنیم توصیه هایی را برای مقاطعی که شما در هر مرحله طی می کنید به شما ارائه دهیم. ما می توانیم به شما در انتخاب نوار بهداشتی های روزانه کمک کنیم تا احساس تمیزی و راحتی بیشتری داشته باشید.

 

 

مادر جدید

اکنون شما یک مادر تازه هستید. شکی نیست که شما جذب کودک لذت بخش خود شدید. بسیار مهم است که شما به فکر خود باشید. بعد از 40 هفته یا بیشتر و کمتر شما بطور طبیعی یا سزارین نوزاد خود را بدنیا آورده اید. مادر بودن می تواند شرایط سختی را به بدن شما تحمیل کند و شما باید در تمامی لحظات به فکر بدن و تامین دوباره انرژی خود نیز باشید.

 

لکه بینی در بارداری:

بسیاری از مادران مقدار کمی لکه بینی را در ابتدای بارداری خود تجربه کرده اند. البته به یاد داشته باشید لکه بینی را حتما باید به پزشک معالج خود گزارش کنید. برای این منظور میتوانید از محصولات نوار بهداشتی روزانه جهت کنترل این مورد استفاده کنید.

بارداری، ترشحات عفونی و قارچ:

شما در طول دوران بارداری با افزایش میزان ترشحات ناشی از افزایش میزان استروژن مواجه هستید. این ترشحات ضخیم، شیری و بودار که کاملاً طبیعی است نقش بسیار مهمی در نگهداری نوزاد شما بازی می کند. میزان ترشحات تا آخر زمان زایمان افزایش می یابد (برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید)

عفونت های قارچی:

با طی شدن زمان بارداری، میزان عفونت های قارچی به دلیل تغییر در سطح هورمونها افزایش می یابد. بوی بد، تغییر در رنگ ترشحات می تواند ناشی از عفونت های قارچی باشد. دراین صورت شما حتماً باید به پزشک معالج خود جهت درمان مراجعه کنید.

 گردآوری و ارائه: مامی سایت

منبع:  www.adpvuokko.com

 

مطالب مرتبط:

 

 


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه