29 اسفند 1402



مو تن رو خدمتی که فراموش نمی‌کنید

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

مو تن رو خدمتی که هیچ وقت فراموش نمی‌کنیدراحت و آسوده. این چیزی است که وقتی با صفحه خرید  فروشگاه اینترنتی مو تن رو مواجه می‌شوید برای شما فراهم آمده است. می‌توانید به راحتی خرید کنید؛ درباره محصول اطلاع کسب کنید و به راحتی محصول خود را دریافت کنید.این راحتی شما بعد از خرید محصولات هم ادامه دارد چون  خرید شما، با مو تن رو، با سرعتی مثال زدنی دریافت کنید.


مو تن رو از کجا شروع شد؟ این ایده که همه کارهای خرید اینترنتی را می‌توان برای مو تن رویی‌ها ساده و راحت کرد، کجا به ذهن مدیران آن رسید؟ مو تن رو برخاسته از مجموعه‌ای با سابقه 2 دهه توزیع لوازم آرایش را در داروخانه‌ها، گالری‌‌ها و سالن‌های زیبایی است و این را باید به 3 دهه تلاش شبانه روزی این مجموعه در تولید لوازم آرایشی اضافه کرد. پس ما جمعا نیم قرن در بازار لوازم آرایشی ایران سابقه داریم.
بنیان‌گذاران مو تن رو بارها در این سال‌های طولانی خدمت به مشتریان و مصرف کنندگان لوازم آرایش، به این موضوع فکر کرده بودند که باید این روند را تا حد امکان ساده و راحت کرد. برای این که این  فرآیند را پدید‌آوریم، خدماتی خاص لازم است.
بستر تجارت سنتی لوازم آرایشی و بهداشتی، بستری خشک و بی روح برای این کار بوده و هست. از این رو بنیان‌گذاران فروشگاه اینترنتی مو تن رو یک استارتاپ را برای ارائه خدمات خاص به مشتریانشان بنیان نهادند که همه خواسته های مشتریان مو تن رو را برآورده می‌کند.
اما فروشگاه اینترنتی مو تن رو چه خدمات را به مشتریانش ارائه می‌دهد؟ این سوالی است که اگر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید کاملا به آن جواب خواهیم داد.

مو تن رو خدمتی که هیچ وقت فراموش نمی‌کنید
امکان مقایسه قیمت‌ها
محصولات آرایشی و بهداشتی انواع و اقسام بسیار گوناگونی دارند و همین طور مبادی ورود این محصولات به کشور نیز بسیار است. این که شما بتوانید انواع محصولات را با یک دیگر مقایسه کنید و هر چند محصول را دوست دارید قیمت بگیرید، موضوعی است که در هیچ فروشگاه سنتی امکان اجرای آن وجود ندارد. بی‌گفتگو پیداست که ما قبل از آن که محصولی را در فروشگاه اینترنتی مو تن رو به شما عرضه کنیم توان رقابتی آن را در مقایسه با دیگر رقیبانمان سنجیده‌ایم و این اطمینان را  به شما می‌دهیم که بهترین قیمت‌ها را برای  بهترین محصولات، فروشگاه اینترنتی مو تن رو در اختیار شما می‌گذارد.
قیمت‌های مو تن رو وقتی که وارد تخفیف می‌شود از تمامی فروشگاه های ایران اعم از مجازی و سنتی پایین‌تر می‌آید، تا آنجا که هیچ فروشگاهی یارای رقابت با مو تن رو ندارد.


معتبرترین برندها جهان را از ما بخواهید
 دنیای محصولات آرایشی و بهداشتی مملو از اجناس فیک و تقلبی است. این را هر کسیکه اندکی با لوازم آرایش سر و کار داشته باشد می‌داند. اما مو تن رو با بهره گیری از کارشناسان متخصص خرید لوازم آرایش، محصولات بهداشتی و ابزار آرایشی، توانسته است با اصالت‌ترین این محصولات را برای شما تهیه کند.
از اصول ما در مو تن رو آن است که در فروشگاه اینترنتی ما محصول فیک جایی ندارد. مو تن رو تنها مرکزی است که در آن این گونه ضمانت اصل بودن کالا را برای شما در نظر گرفته‌ می‌شود؛ پس راحت انتخاب کنید بی‌آن که دغدغه‌ای  برای انتخاب بد داشته باشید.


سبک زندگی خود را خود به دست بگیرید.
سبک زندگی ما انتخابی است که بر اساس امکانات موجود رغم می‌خورد. در دنیای مدرن شما باید بتوانید اختیار سبک زندگی خود را خود به دست بگیرید. این کار با فراهم آوردن امکانات برای هر فردی امکان پذیر است. ما هم به دنبال آن هستیم که  سبک زندگی مورد علاقه شما را فراهم آوریم و پیشکشتان کنیم. از این رو برای انتخاب بهترتان بلاگ مو تن رو را تأسیس کرده ایم. در بلاگ مو تن رو شما مقالات و ویدئو های فراوانی را می بینید که به موضوع سبک زندگی دلخواه شما پرداخته است.
در بلاگ مو تن رو هر روز مقالاتی را می خوانید که شما را با انواع سبک‌ها آرایشی، انواع روش‌ها برای حفاظت از پوست و مو و به کار بردن درست لوازم آرایش را می بینید و می‌خوانید‌. در بخش سبک زندگی شما از ارتباط میان آرایش و مهارت زندگی آگاه می‌شود و با استایل هنرپیشه‌ها در پوشیدن و آراستن خود رو به رو می‌شوید.


دریافت و حمل و نقل آسان
مشاوره آنلاین، قیمت‌های بسیار خوب و کاربری بسیار راحت و آسان مو تن رو را باید به حمل نقل آسان خرید شما در مو تن رو اضافه کرد.  این واقعیتی است که هر کس که زحمت خرید از انواع فروشگاه‌های سنتی را به خود هموار کرده است، می‌داند که عزیمت به این فروشگاه ها همیشه درگیری ترافیک را برای شما به همراه خواهد داشت. جای پارک هر بار سخت تر از بار قبل گیر می‌آید و یک خرید می‌تواند به جای آن که لذت و حس خوب را به شما انتقال دهد، شما را بیشتر خسته و ناراحت ‌کند.
اما این را هم ما در مو تن رو به راحتی از سر راه شما برداشته‌ایم.این معزل همیشگی در خرید سنتی با ارسال  لوازم آرایش و محصولات بهداشتی انتخابی شما به سراسر ایران  از سر راه برداشته شده است. این ارسال برای سفارش‌های بیش از 65000 تومان کاملا رایگان است. اما این تمام ماجرای ارسال آسان فروشگاه اینترنتی موتن رو نیست. ما در شهر تهران محصولات را کمتر از 24 ساعت به دست مشتریان خود می‌رسانیم این یعنی آن که با یک بار خرید از مو تن رو دیگر به سراغ  مغازه های فروش لوازم آرایش نمی‌روید.

مو تن رو خدمتی که هیچ وقت فراموش نمی‌کنید


مو تن رو در خدمت شماست
بله تجربه نیم قرنه ما در تجارت و فروش لوازم آرایش در فروشگاه اینترنتی مو تن رو به اوج رسیده است. خدماتی که همراه شده است با مشاوره‌های تخصصی. این  امکان بی همتای مو تن رو با گرد آوری جمعی از متخصصان گریم و میکاپ در مو تن رو برای شما فراهم آمده است.
 لذت انتخاب در مو تن رو جایی به اوج می‌رسد که می‌دانید، انتخابی که در مو تن رو داشته‌اید همیشه بهترین است. زیرا شما بهترین هستید و لایق بهترین ها.

مو تن رو

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه