29 اسفند 1402



معرفی ترندهای دکوراسیون خانه برای فصل پاییز

2 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.00 (1 رای)

معرفی ترندهای دکوراسیون خانه برای فصل پاییزاگر بهار فصل خانه تکانی و تمیز کاری باشد، پاییز فصل تغییر دکوراسیون و زنده کردن خانه است.

1. ایده های پاییزی
اگر بهار فصل خانه تکانی و تمیز کاری باشد، پاییز فصل تغییر دکوراسیون و زنده کردن خانه است. ساکت بودن خانه به خاطر نبودن بچه ها، بوی برگ های پاییزی نم دار و نسیمی که از پنجره به داخل خانه می وزد، الهام بخش ماست تا دکوراسیون خانه را تغییر دهیم. اگر به دنبال ایده هستید، می توانید این ایده را استفاده کرده و از آن الهام بگیرید.
اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت بازسازی ساختمان را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک شرکت بازسازی در تهران باشید می‌توانید درخواست بازسازی ساختمان ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.
2. صورتی ملایم
امسال صورتی ملایم مد شده و با اینکه شاید یک رنگ بهاری باشد، اما ترکیب این رنگ ملایم با آبی روشن و خاکستری می تواند فضایی آرام ایجاد کند که برای پاییز عالی است. یک ایده محبوب  که می توانید آن را با رنگ مسی و پارچه های چیت همراه کنید.
معرفی ترندهای دکوراسیون خانه برای فصل پاییز 
3. صورتی کمرنگ
می توانید اتاق خوابتان را با دیوارهایی به رنگ آبی نفتی و دکوری های صورتی کمرنگ دلنشین تر کنید. چنین فضایی می تواند آرامش تان را بیشتر کند.
4. مکرمه برگشته است
مکرمه در اواخر دهه 1970 کنار رفت و در سال 2017 بازگشت. شاید با شنیدن مکرمه به یاد گلدان های آویز بیفتید، اما برای استفاده از مکرمه بافی راه های مختلف وجود دارد. امروزه بسیاری به عنوان رومیزی و آویز و صندلی و ... از مکرمه استفاده می کنند.
5. آویزهای دیواری مکرمه بافی
مکرمه نه تنها روشی خیلی زیبا برای دکوراسیون خانه است، بلکه درست کردنش کاری ندارد. چه یک بافنده مبتدی باشید و چه حرفه ای، فقط با چند ساعت وقت گذاشتن می توانید دکوراسیون مکرمه را به خانه تان اضافه کنید.
6. تزئینات آویزی
بسیاری از افراد در جاهای مختلف، از اتاق خوابگاه گرفته تا اتاق نشیمن، با طبیعت خانه شان را تزئین می کنند. امسال به جای اینکه کدو حلوایی را به عنوان دکور در نظر بگیرید، گیاهان را جایگزین کنید. ما شیفته این گلدان آویزانی شده ایم که برگ های پاییزی و پر و دانه و مهره را به نمایش می گذارد.
7. آویزهای دکوری ساده
اکالیپتوس ساده اما زیباست و یک گلدان از آن با وجود جذابیت و آویزان شدن از دیوار یا سقف می تواند اثربخشی زیبایی اش را چندین برابر کند. ما شیفته این دکوری ساده شده ایم که فضا را گرم و دلنشین می کند.
8. مخمل
مدت هایت که مخمل را بیشتر میبینیم اما گویا در فصل پاییز محبوب تر است. اصلا هم جای تعجب ندارد چون مخمل گرم و نرم است، راحت تمیز می شود و به هر مدل دکوری می آید. یک مبل مخملی زیبا می تواند خانه تان را زیباتر کند.
 معرفی ترندهای دکوراسیون خانه برای فصل پاییز
9.  مخمل برای اتاق خواب
مخمل فقط مناسب اتاق نشیمن نیست. بلکه ترفندی رمانتیک برای شیک تر کردن اتاق خواب است که مثلا تاج تخت یا کوسن ها را می پوشاند. جالب اینجاست که این پارچه در برابر ساییدگی مقاوم بوده و برای کسانی که حیوان خانگی دارند هم عالی است چون تمیز کردنش خیلی راحت است.
10. رنگ سبز
ظاهرا چون امسال رنگ سبز است که همه جا را احاطه کرده. استقبال مردم از رنگ سبز رفته رفته بیشتر شده. رنگ سبز برای پاییز مناسب است. می توانید رنگ سبز را در کنار دکور چوبی و گیاهان خانگی به کار ببرید.
11. همه جا سبز می شود
استقبال از رنگ های خنثی و گل و گیاه در پاییز به این معنی نیست که باید کدو حلوایی و برگهای خشک را کنار بگذارید. کدوحلوایی ها را رنگ کنید کنید تا خنثی یا رنگ روشن شوند و با دکوراسیون پاییزی خانه همخوانی داشته باشند.
12. فانوس گرم و نورانی
وقتی هوا سرد می شود، هیچ چیز از یک شومینه گرم و چندتا شمع بهتر نمی شود. در این فصل انتخاب فانوس های پایه بلند ساده برای دکوراسیون خانه رفته رفته افزایش می یابد. فانوس های سبک مراکشی قبلا زیاد مد بودند اما امسال همه چیز ساده شده است. چند فانوس پایه بلند شیشه ای  برای اطراف میز ناهارخوری و یا اتاق نشیمن خانه را گرم و دنج می کند
13. تزئینات ساده و زیبا
اگر واقعا میخواهید دکوراسیون خانه را زیباتر کنید، راهرو و یا ورودی خانه را با فانوس های شیشه ای تزئین کنید تا فضایی شیک خلق شود. استفاده از لامپ های باطری خور باعث می شود این دکوری ها برای بچه ها و حیوانات خانگی بی خطر باشند.
 معرفی ترندهای دکوراسیون خانه برای فصل پاییز
14. پارچه های بومی آفریقا
پارچه های بومی آفریقا اخیر مد شده اند.. می توانید برای تزیین بالش، کوسن، و حتی پتو و فرش این طرح را انتخاب کنید و سبک آفریقایی را به خانه تان بیاورید.
15. پارچه طرح دار
خودتان می توانید چند تا روبالشتی درست کنید (با کمک فیلم های آموزشی اینترنتی) و برای این کار از پاره های طرح دار استفاده کنید. در این صورت در پاییز امسال خانه ای دلنشین و دنج و البته زیبا خواهید داشت.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه