10 فروردين 1403



معرفی بهترین مارک های ریمل در سال 2016

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

780227 345#ریمل یکی از مهمترین #لوازم #آرایش است که در آرایش صورت بسیار اهمیت دارد. در این مقاله بهترین مارک های ریمل در سال 2016 را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

همین که برای بیرون زدن از خانه کفش و کلاه می کنید و البته   می خواهید صورت تان کمی رنگ و رو بگیرد، شاید صرفا چند برس ریمل کفایت کند. به هر حال قرار است سر کار ، کلاس درس و فعالیت های معمول  تان بروید؛ بنابراین مناسب ترین گزینه آرایشی برای چنین مواقعی همان ریمل است که به چشمان تان انرژی بدهد؛ بدون اینکه آرایش دیگری به آن اضافه کنید.

ریمل مجیک آیز الترا بلک

MAGIC  EYES  VOLUME  ULTRA  BLACK  - BeYu

 فرم ویژه برس مخروطی به شما امکان می دهد حتی مژه های گوشه چشم را به ریمل آغشته کنید. با کمک بخش پهن تر برس،  مژه ها را بلند ساخته و حالت بدهید. ترکیب فرچه های کوتاه و بلند برس به شکل سه بعدی استفاده از آن را آسان می سازد. مژه ها به هم نمی چسبند و حجیم تر به نظر خواهند رسید. فرچه  های متمایز برس، نرم و سازگار با بافت ریمل هستند تا مایع ریمل بهتر میان مژه ها پخش شده و جذب آنها شوند؛همچنین این ریمل مناسب چشمان حساس و افرادی است که از لنز استفاده می کنند.    

 
ریمل والیوم ناو

VOLUME NOW!  Mascara - BeYu

ریمل ایده آل برای حجیم ساختن مژه ها در کمترین زمان.رنگ عمیق به لطف وجود رنگدانه های فراوان در مایع ریمل.دارای برس lxx برای حجم بیشتر مژه ها.  ایده آل برای آرایشی جذاب.مورد تاییدمتخصصان چشم. مناسب برای چشمان حساس و افرادی که از لنز استفاده می کنند.

 
ریمل‌های خانواده بیگ لشز

GET BIG! LASHES MASCARA - essence

مجموعه بیگ لشز عضو جدید خود را معرفی می کند؛ یک ریمل دیپ بلک برای داشتن مژه‌هایی حجیم و بسیار خوش حالت! شکل ویژه برس این ریمل حالت گرفتن مژه‌های شما را تضمین می کند. از دیگر ریمل‌های بیگ لشز می توان به ریمل حجم دهنده تریپل بلک، ریمل حجم دهنده والیوم بوست و ریمل حجم دهنده والیوم بوست ضدآب اشاره کرد.

 
ریمل حجم دهنده آلتیمت لش الترا بلک

ULTIMATE LASH MULTIMIZERULTRA BLACK - CATRICE

حجم دهنده، تفکیک کننده و افزایش دهنده طول مژه ها و فوق  العاده مشکی. به این ترتیب شما می توانید با چند برس ریمل، حجم قابل توجهی به مژه های  خود بدهید. ضمن اینکه مژه های تان به هم نمی چسبند و در عین حال طول آنها بیشتر می شود و چهره تان جذاب تر.

780227 345

   
ریمل حجم دهنده بیگ بولد

BIG BOLD MASCARA - isadora

دارای بافتی کرمی، حاوی رنگدانه های سیاه کربنی فراوان دارای برس بزرگ از جنس فیبر با شانه های کوتاه و بلند برای داشتن مژه هایی کاملا حجیم با فرمولاسیون ضد آب مناسب برای چشمان حساس و افرادی که از لنز استفاده می کنند.
همچنین مورد تایید متخصصان چشم.

 
ریمل لش اکسپرس

Lash Lift Express - KARAJA

حجم دهنده و حالت دهنده فوری در یک رنگ ریملی با بافت منحصربه فرد که آشکارا مژه های شما را حجیم  ساخته و انحنای طبیعی مژه ها را برجسته    می سازد. فرمولاسیون ویژه این ریمل حاوی ترکیبات گزینش شده ای است که سرشار از موم ها و پلیمرهای حجم دهنده و حالت دهنده مژه و ترکیبات غنی از پپتید (به منظور محافظت از رطوبت مو) و اولیگوساکارید   (محافظت ازمو ) برای محافظت از مژه هاست.
محصولی ایده آل برای رسیدن به بهترین نتیجه! حاوی ویتامین E با خواص آنتی اکسیدانی.

 
ریمل حجم دهنده XXL

XXL VOLUME MASCARA - Misslyn

حجم دهنده فوق العاده مشکی، با برس بزرگ و رنگدانه های عمیق. برای مواقعی که حجم مژه ها قطعه تکمیلی پازل آرایش شماست، یکی از بهترین گزینه هاست. شاید گاهی همین ریمل حجم دهنده برای تنها آرایش صورت در روزمره مناسب و کافی باشد.

 
والیوم گلامور مکس

Mascara Volume glamour MAX - BOURJOIS

این ریمل مژه ها را تا 01 برابر حجیم تر می کند و توانایی بالا در جدا کردن آنها دارد. اغلب کسانی که از آن استفاده کرده  اند از این نظر رضایت کامل از این محصول را داشته اند.این محصول دارای برس گرد با پرهای بسیار نرم است که می تواند تک تک مژه ها و حتی ظریف  ترین شان را پوشش داده وآنهارا بسیار سیاه و درخشان سازد. این ریمل خاصیت تقویت کنندگی و موم طبیعی برای محافظت از مژه ها را دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه