10 فروردين 1403



گرمای تابستان - آرایشی ماندگار

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

در گرمای #تابستان حتی اگر #آرایش زیادی نداشته باشیم و یک آرایش ملایم هم بکنیم، باز هم با عرق کردن آرایش صورت ما دوام و ماندگاری نخواهد داشت به راهکارهایی که مامی سایت در ادامه مطلب ارائه میدهد، توجه کنید شاید راهی مناسب برای حل مشکل خود بیابید.

 

در تابستان بیشتر از زمانهای دیگر به صورتتان آب سرد و خنک بزنید و حتما قبل از میکاپ و آرایش و حتی بعد از پاک کردن آرایشتان صورت خود را با آب سرد و خنک بشویید که هر چه این کار را بیشتر انجام دهید به شادابی پوست کمک کرده و از افتادگی و چروک شدن آن جلوگیری خواهید کرد.

بعداز شستشو و خشک کردن صورت، حتما از ضدآفتاب مناسب با پوست خود استفاده کنید.

از یک بند انگشت ضدآفتاب استفاده کنید و منتظر بمانید کاملا جذب شود و پس از جذب آن برای جلوگیری از عرق کردن بهتر است تنها از پنکیکهای خشک استفاده کنید.

برای فرم دادن به ابروها در فصل تابستان حتما از مدادهای خشک استفاده کنید، مدادهای روغنی مناسب فصل گرما نیست.

برای ریمل زدن از نوع ضد آب استفاده کرده و کمی به مژه های بالا ریمل بزنید. از خیر ریمل زدن به مژه های پایینی در تابستان بگذرید، چون سیاهی که بعداً ایجاد خواهد کرد آزاردهنده است.

رژ گونه را به آرامی با برس مخصوص آن روی گونه ها زده و باز با پد بنکیک آن را پخش کنید تا با مخلوط شدن رنگ رژ گونه و رنگ پوست گونه ها طبیعی تر به نظر آیند و مرزی ایجاد نشود.

برای زدن رژ لب و ماندگاری بیشتر آن بهتر است هنگام پنکیک زدن لبها را نیز با پودر پنکیک همرنگ پوست درآورید و سپس از یک مداد لب نه چندان چرب که زود پاک شود و نه چندان خشک که باعث ترک ترک شدن لب شود استفاده کرده و پس از کشیدن دور لب خود رنگ مداد را روی لبها پخش کنید و سپس از رژ لب که بهتر است از نوع مات و خشک باشد استفاده نمایید. این خط لب شماست که بر روی پنکیک باعث دوام و ماندگاری بیشتر رژ بر روی لبها خواهد شد. هر چند رژ لب شما حتی از نوع براق یا چرب باشد و کم کم پاک شود اما رنگ لب شما بخاطر مداد لب بیرنگ و پاک نخواهد شد.

بازنشر: مامی سایت


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه