29 اسفند 1402



راه اندازي موسسه مدلينگ | خبر مدل شدن بازيگران و فوتباليست ها

2.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.50 (10 رای)

حميد قبادي دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس در ابتدا گفت: در اين دوره از جشنواره اهداف خاصي را دنبال مي كند و همكاري بخش هاي غير دولتي و واگذاري برخي فعاليت ها و جريان سازي مد به انجمن هاي غير دولتي از موارد آن است.

وي در ادامه درباره برگزاري شو لباس مردان گفت: کمیسیون صدور مجوزهای کارگروه ساماندهی مد و لباس فعالیت خود را آغاز کرده است و قرار است مجوز نمایش زنده لباس با تمهیدات لازم صادر شود؛ چنانچه بتوانيم صحن اصلي تالار وحدت را در اختيار بگيريم امسال شوي لباس مردان را خواهيم داشت .

قبادي با بيان اينكه تلاش صدا و سيما براي پوشش گويندگان و توليدات سريال بسيار خوب بوده است ادامه داد : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و اتحاديه هاي پوشاك به تنهايي نمي توانند در صنعت مدل و لباس حركت كنند و صدا و سيما مي تواند در اين راه نقش موثري داشته باشد.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس ادامه داد: لوازم مورد نياز براي مدل در كشور ما هم بر اساس فاكتورهاي اسلامي بايد راه اندازي شود كه تبليغات و ژورنال ها از لوازم آن است و هر طراحي كه بخواهد ژورنال توليد كند مي تواند مجوز ژورنال دريافت كند.

وي درباره برگزاري نمايشگاه دائمي مدل و لباس توضيح داد : در حال پيگيري راه اندازي موزه ي مد و لباس هستيم و يكي از گالري هاي اين موزه را براي نمايشگاه دائمي مد و لباس در نظر داريم.

قبادي درباره ي داوري اين جشنواره گفت : كليه آثار رسيده داوري شده است و كار ثبت نام افراد در حال انجام است.

دبير كار گروه ساماندهي مد و لباس درباره ي بحث مدلينگ ادامه داد : سال آينده موسسه مدلينگ با ضوابط ايراني اسلامي راه اندازي مي كنيم و در آن آموزش هاي لازم را خواهيم داشت و مواردي مانند استيج و صدا و نورپردازي را بر اساس فاكتورهاي ايراني اسلامي خواهيم داشت.

وي در پايان درباره حضور هنرمندان و فوتباليست ها براي همكاري با كار گروه ساماندهي مدل و لباس گفت : ما با تعدادي از بازيگران و فوتباليست ها صحبت هايي انجام داده ايم و آنها هم آمادگي خود را براي همكاري به ما اعلام كرده اند.

 

نویسنده: مامی سایت

منبع


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه