29 اسفند 1402



بهترین تورهای خانوادگی

0.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.50 (3 رای)

بهترین تورهای خانوادگی برای سفر در نوروز 97پایان سال ۹۶، دقیقاً یعنی شروع برنامه‌های تازه برای سال جدید. یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها سفر به گوشه‌های دیدنی دنیا است. کاری که آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان با برنامه‌ریزی دقیق برای تعطیلات عید در فهرست تورهای نوروز 97 پیش‌بینی کرده است.

 


تور آنتالیا
همیشه رفتن کنار ساحل و استفاده کردن از بهترین جذابیت‌های ساحلی بوده، این شرایط در تور آنتالیا نوروز 97 به خوبی پیش‌روی شماست. این شهر ساحلی پرطرفدار با هوای مناسب و آفتابی، دمای هوایی بین ۱۸ تا ۲۳ درجه و بسیار مطبوع دارد. آفتاب در ساحل گرم و تمیز آن حال خوبی به شما می‌دهد، اما آنقدر گرم نیست که فرصت شنا در دریا را داشته باشید.  

بهترین تورهای خانوادگی برای سفر در نوروز 97


بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم تفریحات آبی و شنا در ساحل را فقط در هتل‌های لوکس آنتالیا تجربه کنید. این هتل‌ها با بهترین امکانات فرصت مناسبی برای لذت بردن از هیجان تفریح‌های آبی هستند.  با توجه به علاقه بسیار زیاد برای حضور در آنتالیا ، برای اینکه بتوانید در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ ماه سفر خود را شروع کنید، بهتر است تا پیش از نیمه‌ی اسفند ماه تور خود را بخرید و با بهترین قیمت مقیم یکی از این هتل‌های جذاب و مفرح آنتالیا شوید.  دقت داشته باشید هرچقدر به پایان سال نزدیک شوید، این امکان از بین می‌رود و بهترین هتل‌ها و مشهورترین خط‌ های هوایی به سرعت تکمیل می‌شوند.
به گزارش ویرلن؛ آنتالیا هم از آن مقاصدی است که بسیاری برای هفته‌ی دوم تعطیلات برنامه‌ریزی می‌کنند. برای اینکه شما بتوانید از ۵ فروردین مسافر آنتالیا شوید باید تا پیش از پایان تعطیلات هفته‌ی اول تور خود را بخرید. 


تور هند
یکی از فرهنگی‌ترین مقصدهای گردشگری تور هند نوروز 97 است که شما را وارد دنیایی از هنر و تاریخ می‌کند. شگفتی و سردرگمی شما در میان آثار بی‌نظیر و دیدنی تاریخی هند، زمان را از یادتان می‌برد و دوست دارید مدتها در میان این زیبایی‌ها بمانید. در این سفر شما وارد مثلث طلایی می‌شوید. جایی که از کنار هم قرار گرفتن سه‌ شهر دیدنی، تاریخی و توریستی هند به وجود آمده است. در این مثلث شما در دهلی غرق در زیبایی یادبود گاندی می‌شوید و در آگرا هنر ایرانی در معماری مرمرین تاج‌ محل بزرگترین نماد عشق دنیا شگفت‌زده‌تان می‌کند و ساختمان‌ها با معماری‌های خاص هندوستان در جیپور شما را دلبسته می‌کند. این زیبایی‌ها را نمی‌توانید فراموش کنید، با همان حال خوش برای آرامش و تجربه‌ی بی‌نظیر مراقبه و آرامش در طبیعت راهی سواحل گوا شوید و در این منطقه‌ی توریستی در اقامتگاه‌های چوبی و زیبای ساحلی مقیم شوید و از خدمات ماساژ و دوره‌های آٰامش و یوگا به شدت لذت ببرید. کلا این سفر به شما دنیای متفاوت از زیبایی‌ها را نشان می‌دهد. بنابراین تعلل نکنید و برای شروع سفرتان در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه، پیش از نیمه‌ی اسفند ماه تور خود را بخرید. 

در نظر داشته باشید؛  طبق قانون، سفر ایرانی‌ها فقط پس از اخذ ویزا از سفارت هند امکان‌پذیر است. برای همین باید زمان ارسال مدارک و دریافت ویزا را در نظر داشته باشید.


تور دبی
گرمای دلچسب بهاری اما شبیه به هوای تابستان همز مان با تور دبی نوروز 97 نوروز متفاوتی را برای شما می‌سازد. در این تعطیلات عید شما می‌توانید به یکی از مشهورترین شهرهای گردگشری دنیا سفر و هرچقدر که دوست دارید تفریح کنید! در اینجا به شما پیشنهاد می‌دهند که با هر توانایی مالی از بهترین و مجهزترین تفریح ها استفاده کنید و لذت ببرید. می‌توانید با خانواده ساعت‌ها را در کویر داغ و چشم‌گیر دبی باشید و یا یک‌ روز را از صبح تا شب در ساحل‌های عمومی آن بگذرانید. کنار این برنامه‌ها حتما آکواریوم و شهربازی‌ها را هم فراموش نکنید. 

بهترین تورهای خانوادگی برای سفر در نوروز 97

 اگر دوست دارید که در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین سفر خود را شروع کنید، باید به سرعت و تا پیش از نیمه‌ی اسفند ماه تور خود را خریداری کرده باشید. چون برای ورود به دبی دریافت ویزا الزامی است و به همین دلیل روند اداری آن کمی زمان‌بر و ممکن است هرچه به پایان سال نزدیک‌تر می‌شویم سخت‌تر شود. اقامت در بهترین هتل‌های دبی یکی دیگر از ویژگی‌های سفر به این شهر است که شما می‌توانید آن را متحان کنید، شاید یکی از هتل‌های نزدیک مراکز خرید برای شما جذاب باشد. چون بزرگترین حراج فصلی دبی از نیمه‌ی اسفندماه شروع می‌شود و تا نیمه‌ی فروردین ماه ادامه دارد. فرصت را از دست ندهید و از این فستویال خرید کنید. اینجا آفتاب درخشان بهاری در آسمان آبی خودنمایی می‌کند و شما به‌خوبی می‌توانید از همه‌ی امکانات و تفریحات ساحلی لذت ببرید.

تور کوش‌آداسی
شاید به سادگی بتوان لوکس‌ترین ساحل دیدنی ترکیه را با تور کوش آداسی نوروز 97 از نزدیک دید.  کوش‌آداسی یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه است به اینجا شهر پرندگان هم می‌گویند، آنقدر پرندگان آزاد و دیدنی در آسمان آبی کوش آداسی پرواز می‌کنند که تماشای آنها و شنیدن نوای دلنشین پرندگان از جاذبه‌های توریستی اینجا معرفی می‌شود. اما به غیر از این جاذبه‌های طبیعی، کوش آداسی به بهشت هتل‌های لوکس و با امکانات مشهور است. در این هتل‌ها همه‌ی امکانات هیجان و تفریح، آسایش و آرامش فراهم است و شما می‌توانید با یک برنامه‌ریزی خوب بهترین هتل را انتخاب کنید و از ابتدا تا انتهای سفر بیشترین زمان را در همانجا بگذرانید. بهترین برنامه ی اقامت در کوش آداسی این است که شما در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین سفر خود را شروع کنید. برای این کار هم حتما باید تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور خود را خریداری کرده باشید.کوش‌آداسی دنیایی تفریحات آبی و بازی‌های هیجان‌انگیز ساحلی است.بنابراین برای رسیدن به این امکانات به سرعت برنامه‌ریزی کنید!

نگران نباشید در آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان تلاش می‌شود، برنامه‌های تور کوش‌آداسی نوروز 97 به‌روز می‌شود و علاقمندان به حضور در هفته‌ی دوم تعطیلات با یکی از برنامه‌های تور همراه شوند، البته برای همین برنامه  هم به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما تا پیش از پایان تعطیلات هفته‌ی اول فروردین تور را خریداری کنند.


تور مالزی
هوای گرم و مطبوع همیشه از اولین انتخاب‌های سفر در نوروز است، برای همین تور مالزی نوروز 97 همیشه در تعطیلات عید مورد استقبال قرار می‌گیرد. اینجا مقصدی خانوادگی است، می‌توانید همراه خانواده‌تان از صبح تا شب و از شب تا صبح مدام تفریح کنید و از شگفتی‌هایی که مقابل چشمتان قرار می‌گیرد، هیجان‌زده شوید. در مالزی دنیای مدرن و دیدنی تکنولوژی در کنار زیبایی‌های طبیعی همیشه چشمگیر است. در شب می‌توانید با ستاره‌ها همنشین شوید و در روز با ابر‌های سفید در آسمان آبی که از لابه‌لای آسمان خراش‌های بلند دیده می‌شوند. می‌توانید به موزه‌ی برج‌های پتروناس بروید و ساعتی را در آینده باشید و یا در دنیایی دایناسورها زندگی در قرن‌ها قبل را ببینید!

بهترین تورهای خانوادگی برای سفر در نوروز 97

شما در این سفر در کنار این شهر مدرن به جزیره‌های دیدنی مالزی هم سفر می‌کنید. جزیره‌هایی که اقامتگاه‌های آنها در میان کوه و تفریح‌های ماجراجویانه در جنگل‌های آن همیشه پرطرفدار بوده است. سفر به این گوشه‌ی دیدنی دنیا بسیار ساده است، فقط باید گذرنامه‌ی معتبر خود را بردارید و برای شروع سفرتان در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین ماه، تور مورد نظر خود را خریداری کنید. برای اینکه بتوانید در این زمان مناسب به سفر بروید و خط هوایی خوب و ساعت پروازی راحتی را رزرو کنید، باید تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور خود را بخرید و برای تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی کنید.

اگر همچنان مایل هستید که اطلاعات بیشتری از برنامه‌ی تورهای نوروز 97 آژانس مقتدر سیر تابان کسب کنید، کارشناس‌های آژانس با شماره۷۵۲۱۲-۰۲۱در روزهای عادی از ساعت ۹ تا ۱۹ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۴:۳۰ پاسخگوی شما هستند تا با کمک آنها بتوانید  بهترین سفر نوروزی را با هزینه‌ای مناسب خریداری کنید.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه