31 فروردين 1403



حمام کردن در دوران قاعدگی هیچ ضرری ندارد

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

What To Do During That Time Of The Monthبسیاری از #خانم ها و #دختر خانم ها بر این باورند که در طول مدت #قاعدگی نباید حمام کرد. در این مقاله به شما می گوییم که استحمام در این دوران هیچ ضرری ندارد.

دکتر محمدرضا صفری‌نژاد, متخصص اورولوژی درباره اخبار منتشر شده در شبکه‌های مجازی مبنی بر اینکه استحمام خانم‌ها در دوران قاعدگی موجب بروز عفونت رحم، نازایی، سرطان رحم و پستان می‌‌شود، گفت: این یک باور بسیار غلط و غیر علمی است که متاسفانه در بین برخی از خانم‌ها رایج است و آنها در این دوران از استحمام و شست‌وشوی محل ترشحات دوران قاعدگی خودداری می‌کنند.

What To Do During That Time Of The Month

این متخصص اورولوژی، افزود: استحمام در دوران قاعدگی هیچ گونه خطری را برای خانم‌ها به همراه ندارد به گونه‌ای که تمام پزشکان توصیه می‌کنند، خانم‌ها در این دوران روزانه استحمام داشته باشند و نواحی ترشحات را به خوبی شست‌و شو دهند؛ زیرا اگر ترشحات در ناحیه‌ای از بدن از جمله کشاله ران تجمع یابد موجب رشد باکتری و قارچ در بدن می‌شود.

وی تاکید کرد: به خانم‌ها توصیه می‌شود در دوران قاعدگی از مصرف داروهای واژینال و برقراری ارتباط جنسی خودداری کنند؛ زیرا دهانه رحم در این دوران باز است و احتمال بروز عفونت‌ها افزایش می‌یابد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه