29 اسفند 1402



با این روش ها سوسک ها را از خانه فراری دهید

2.8846153846154 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.88 (13 رای)

clean00خانم ها و دختر خانم ها به علل نامعلومی همیشه از #سوسک می ترستند! در ادامه روش هایی برای فراری دادن سوسک ها از خانه عنوان می کنیم.

سوسک‌ها جانوران منز جرکننده‌ای هستند که با وجود جثه کوچکشان بسیاری از افراد چه مرد چه زن از آن‌ها وحشت دارند. اما جدا از این خصوصیات سوسک‌ها، آن‌ها می‌توانند حامل بیماری‌های متعددی همچون استرپتوکوکی، سالمونلا واستاف باشند. علاوه بر این، سوسک‌ها در شیوع برخی بیماری از جمله جذام،اسهال خونی،سل،حصبه، وبا، سل و سایر بیماری‌های تنفسی نقش مهمی را ایفا می‌کنند. مواد زائدی که از بدن سوسک خارج می‌شود یا بقایای سوسک مرده می‌تواند منجر به آلرژی‌های خطرناکی در افراد به خصوص کودکان شود.

سوسک‌ها با وارد شدن به خانه و مصرف برخی مواد غذایی به طور پنهانی می‌توانند این بیماری‌ها را به افراد منتقل کنند، به همین علت باید هر چه سریع‌تر خانه را از وجود این جانوران موذی پاکسازی کرد. در ابتدا باید بدانید سوسک‌ها از راه‌های متفاوتی همچون کیسه‌ها و بسته‌های خرید، در، پنجره و سایر راه‌های ورودی می‌توانند وارد خانه شما شوند.

clean00

خانه شما محیطی امن و مطلوب برای آن‌ها است زیرا دمای مطلوبی دارد، تغذیه برای آن‌ها فراهم است، به آب دسترسی دارند و در نهایت محیط دنجی برای زندگی آن‌ها است. فراموش نکنید که در این محیط امن آن‌ها می توانند سریع‌تر از آنچه شما فکر کنید تکثیر شوند.
سوسک‌ها به راحتی می‌توانند در خانه پنهان شوند و خود را از دید شما دور نگه دارند. برای پیدا کردن آن‌ها به مواد غذایی نیاز دارید که آن‌ها را جذب می‌کند. برای آن‌ها فرقی نمی‌کند که غذای انسان است یا حیوان خانگی یا حتی غذای پرندگان، آن‌ها در هر صورت به سمت غذا می‌روند.

برای این کار مواد غذایی اضافه یا فاسد خود را در گوشه‌ای از خانه قرار دهید که سوسک‌ها بتوانند به راحتی آن را پیدا کنند سپس منتظر بمانید تا سوسک‌ها بیایند و آن‌ها را از بین ببرید. علاوه بر این، می‌توانید روی این مواد غذایی سم سوسک بریزید تا سوسک‌ها با خوردن آن از بین بروند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه