29 اسفند 1402



ساده ترین راه برای تمیز کردن درون مایکروویو

3.25 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.25 (2 رای)

how to clean Microwaveیکی از دغدغه های همه خانم ها این است که داخل #مایکروویو را چگونه تمیز کنند. در این مقاله ساده ترین راه برای تمیز کردن درون مایکروویو را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

بیشتر افرادی که از مایکروویو زیاد استفاده می‌کنند، همواره با تمیز کردن آن مشکل دارند و آن را کاری طاقت‌فرسا و دشوار می‌دانند. در واقع فضای کوچک آن و وجود شکاف‌های فراوان در آن تمیز کردن مایکروویو را دشوار می‌کند و به همین دلیل افراد در بیشتر اوقات تمیز کردن آن را به تعویق می‌اندازند تا حدی که دیگر تقریبا این کار غیرممکن می‌شود.

اما در اینجا راهی بسیار ساده و ارزان‌ قیمت و در عین حال بسیار سریع را به شما توضیح می‌دهیم تا از این طریق با آرامش و هیچ گونه نگرانی مایکروویو خود را بدون تلاش زیادی برق بیندازید. برای این کار به یک کاسه، مقداری آب و آب لیمو یا سرکه نیاز دارید. یکی از این دو ماده باید استفاده شود و بسیاری از افراد به علت بوی خوب لیمو، لیمو را انتخاب می کنند اما به هر حال عملکرد هر دو مشابه است.

how to clean Microwave

برای این کار درون کاسه‌ای آب لیمو و کمی آب بریزید، بهتر است که از لیموی تازه استفاده کنید. مقدار آن باید یک چهارم فنجان باشد یا اگر می‌خواهید آب خود لیمو را بگیرید، نصف لیمو کافی است. این کاسه را درون مایکروویو بگذارید و آن در دمای نسبتاً بالا به مدت 5 دقیقه روشن کنید. سپس به مدت 2 تا 3 دقیقه آن را در همان حالت بگذارید و بگذارید تا بخار آن کار خودش را انجام دهد. بعد از آن می‌توانید کاسه را در بیاورید. مراقب باشید دستتان نسوزد.

اگر همچنان چند لکه باقی ماند می‌توانید دوباره این کار را تکرار کنید و یا دستمالی را آغشته به لیمو یا سرکه کنید و روی آن لکه‌ها بکشید و یا به مدت 30 ثانیه روی آن نگه دارید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه