29 اسفند 1402



فال روزانه 28 فروردین 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز به خاطر دوری و ارتباط نداشتن با دوست نزدیک و یا عشقتان احساس تنهایی و عدم امنیت می کنید و دارید با خودتان فکر می کنید که شاید شما را فراموش کرده باشد و یا دیگر برایش اهمیت نداشته باشید. کمی وقت بگذارید و سعی کنید با این شخص تماس بگیرید، به احتمال خیلی زیاد در خواهید یافت که تمام فکرهایتان بیهوده بوده اند و هیچ عمدی در کار نبوده است و او در موقعیتی قرار گرفته که نمی توانسته با شما تماس بگیرد. اگر برایتان امکان دارد امشب با هم شام بخورید و چند ساعتی با هم صحبت کنید، اما اگر نمی توانید این کار را بکنید سرتان را با خواندن یک کتاب داستان عاشقانه گرم کنید؛ فردا روز بهتری خواهد بود.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز انجام کارهای خانه و محل کار و مدیریت همه این کارها کمی سخت به نظر می رسد. مسائل کاری آنقدر ذهنتان را به خود مشغول کرده اند که شاید حتی وقتی به خانه می روید هم نتوانید آنها را فراموش کنید و تعادل زندگی شخصیتان را بهم بزنند و همین موضوع ممکن است باعث تنش های درونی در شما شود. عاقلانه ترین راه حل ممکن در چنین شرایطی این است که کارهایتان را اولویت بندی کرده و یک برنامه دقیق برای خودتان مشخص کنید تا بتوانید بدون نگرانی در مورد این که کاری از یادتان برود با خیال راحت وقتتان را با خانواده تان بگذرانید. امشب سعی کنید شامتان را سبک تر بخورید، در غیر این صورت وقتی بخوابید کابوس های آزار دهنده ای خواهید دید.

متولدین ماه خرداد

امروز اگر مجبور شدید با وضعیتی که برایتان خوشایند نیست روبرو شوید سعی کنید اجازه ندهید حال روحیتان را به هم بریزد. شاید تماس و پیامی دریافت کنید که خبرهای خیلی خوبی برایتان به همراه نخواهد داشت و شخصی که به شما قول همکاری داده بوده خبر بدهد که قادر به انجام کاری که وعده داده بوده نیست یا دوستی که با شما قرار داشته خبر بدهد که نمی تواند به دیدارتان بیاید.این اتفاق ها برای همه پیش می آیند زیاد خودتان را ناراحت نکنید، حتما گزینه بهتری برای جایگزین کردن پیدا خواهید کرد. یکی از اعضای خانواده تان در مورد مشکلی که به تازگی برایش پیش آمده با شما صحبت کند؛ بیشتر گوش کنید و کمتر حرف بزنید.

متولدین ماه تیر

امروز شما نگران وضعیت اقتصادیتان هستید و احساس می کنید میزان پولی که در جیبتان و حسابتان دارید به اندازه ای که لازم دارید نیست. از طرفی هم پولی که قرار بوده امروز به حسابتان واریز شود با تأخیرهایی روبرو خواهد شد و همین باعث نگرانی بیشتر شما خواهد شد. در واقع وضعیت شما آنقدرها هم که خودتان احساس می کنید بد نیست و مشکل از شما است که اگر بیشتر از حد نیازتان پول در حسابتان پس انداز نکرده باشید بلافاصله احساس خطر می کنید. حالا هم با حذف هزینه های غیر ضروری می توانید خیال خودتان را تا حدود زیادی راحت کنید. خیلی زود حقوق این ماهتان را هم دریافت خواهید کرد و اوضاع بهتر خواهد شد.

متولدین ماه مرداد

امروز اتفاقی غیر منتظره ممکن است باعث شود بین شما و شخصی که دوست دارید به طور موقت فاصله ایجاد شود. ذهن شما به شدت درگیر اتفاقی که بین شما پیش آمده و نقشی که طرف مقابلتان در پیش آمدن آن داشته است خواهد بود. شاید حتی نسبت به انگیزه او از این کار دچار شک و تردیدهایی شوید. در این صورت بهتر است که با او در این رابطه صحبت کرده و هر گونه تردید را از میان بردارید. اجازه دادن به پرورش چنین افکاری در ذهنتان، حتی اگر برای مدتی اندک هم که باشد برای رابطه عاطفی شما چالش هایی جدی ایجاد خواهد کرد. پس همین حالا با موقعیتی که به وجود آمده است روبرو شده و این مشکل را از بین ببرید.

متولدین ماه شهریور

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید ممکن است نشانه های سرماخوردگی خفیف و یا گلو درد داشته باشید. این وضعیت می تواند توانایی شما در انجام کارها و مئولیت هایتان را تحت تأثیر قرار دهد و به احتمال زیاد نخواهید توانست در محل کارتان چندان فعال باشید. چه خوشتان بیاید و چه خوشتان نیاید باید هرچه سریعتر داروهای لازم را مصرف کرده و استراحت کافی داشته باشید تا وضع سلامتیتان به حالت عادی بازگردد، حتی اگر لازم دانستید به مطب دکتر هم سری بزنید. اگر همین حالا جلوی بیماری را نگیرید چند روزی کار و زندگیتان را بهم خواهد ریخت. اگر شخصی که دوست دارید از شما پرستاری کند سرعت بهبود یافتن شما چند برابر خواهد شد!

متولدین ماه مهر

امروز سعی کنید هرطور که شده ساعات خوبی را با شخصی که دوست دارید بگذرانید و از صبح زود برای این کار برنامه ریزی کنید. او حتی اگر چیزی به رویتان نمی آورد هم احساس می کند که شما به دوستانتان بیشتر از او اهمیت می دهید و به اندازه کافی با هم وقت نمی گذرانید. شاید امروز به جایی دعوت شده باشید که او دعوت نیست، اما باور کنید به نفعتان است که این دعوت را نادیده گرفته و عشقتان را در اولویت قرار دهید. با این کار علاوه بر این که به او نشان داده اید چقدر برایش اهمیت قائل هستید قطعا به خودتان هم خیلی بیشتر خوش خواهد گذشت. این بعدازظهرهای دونفره می توانند خیلی چیزها را در رابطه تان درست کنند.

متولدین ماه آبان

شاید دلتان بخواهد امروز را به خودتان استراحت بدهید و کار و زندگیتان را تعطیل کنید تا به کارها و پروژه های ناتمام شخصیتان برسید. راستش را بخواهید با توجه به حجم کاری که در انتظارتان است، انجام چنین کاری برایتان میسر نخواهد بود و حتی اگر به محل کارتان نروید هم فکر وظایف و مسئولیت هایی که رها کرده اید شما را راحت نخواهد گذاشت و نخواهید توانست از آنچه انجام می دهید لذت ببرید. از طرفی هم برخی اختلافات خانوادگی باعث ناراحتی شما شده اند. اگر این مسائل به طور مستقیم با شما در ارتباط نیستند بهتر است سعی کنید خودتان را از آنها دور نگه داشته و خودتان را با انجام وظایفی که به عهده دارید سرگرم نگه دارید.

متولدین ماه آذر

امروز شما غرق در خاطرات خود خواهید بود و همین موضوع شما را به یاد دوستان و اقوامی انداخته است که دور از شما زندگی می کنند و دلتان برای آنها تنگ شده است. فکر کردن به خاطرات گذشته باعث خواهد شد علاوه بر حس نوستالژیک خوشایندی که دارید با به یاد آوردن اشخاص و چیزهایی که از دست داده اید و ناکامی هایتان در به دست آوردن آنچه می خواسته اید، ته دلتان کمی غصه بخورید و احساس افسردگی کنید. برای غلبه به این احساس خود با آنهایی که دل تنگشان هستید تماس بگیرید و یا به آلبوم عکس های قدیمیتان سر بزنید تا به جای تلخی ها، خاطرات خوش گذشته در ذهنتان زنده شوند و حالتان بهتر شود.

متولدین ماه دی

امروز مسائل مادی ممکن است برای شما با مشکلاتی همراه باشند. پولی که قرار بوده امروز به دستتان برسد با تأخیری غیر منتظره مواجه خواهد شد، یا شاید در صورت حساب های بانکیتان به مشکل بربخورید. در هر صورت این مشکل هر چه که باشد، پی بردن به دلیل آن هر چند کمی دشوار اما امکان پذیر خواهد بود. اگر جایی از این موضوع برایتان قابل درک نیست با اشخاص دیگری که با آن مرتبط هستند صحبت کنید تا بتوانید درک بهتری از این موقعیت پیدا کنید. شاید شما زیاد آدم رمانتیکی نباشید و اگر از آخرین باری که با عشقتان به پیاده روی رفته اید چندین ماه گذشته باشد هم برایتان زیاد مهم نباشد، اما به خاطر او هم که شده باید چنین کارهایی را در برنامه تان جای بدهید.

متولدین ماه بهمن

امروز شما نیاز به تأیید شدن دارید. مشکلاتی که با دوستان و یا عشقتان دارید باعث شده اند فکر کنید کسی دوستتان ندارد و دچار احساس عدم امنیت شوید. به احتمال خیلی زیاد اوضاع آنقدری که در نظر شما جدی است به نظر دیگران اینطور نیست. شاید سوء تفاهمی برایتان پیش آمده باشد؛ بهتر است کمی وقت گذاشته و با شخصی که این احساس را در شما ایجاد کرده است صحبت کنید تا خیالتان راحت شود. اگر دیدید که اشتباه کرده اید بهتر است از طرف مقابلتان عذر خواهی کنید. امروز اگر کمی زودتر از همیشه به خانه رفتید و کار مهمتری برای انجام دادن نداشتید حتما آن کتاب ناتمامی که روی میزتان است را بردارید و شروع به خواندن کنید؛ خال روحیتان خیلی بهتر خواهد شد!

متولدین ماه اسفند

امروز کمی بی حال و حوصله شده اید. شاید حتی از لحاظ جسمی هم زیاد سرحال نباشید و کمی احساس گلودرد و سرماخوردگی داشته باشید. اگر فکر می کنید اوضاع بدتر از آن است که با درمان های خانگی بتوانید آن را حل کنید حتما سری به دکتر بزنید تا زودتر حالتان خوب شود، در غیر این صورت این وضعیت باعث خواهد شد که نتوانید کارهایتان را به صورت رضایت بخشی انجام دهید. اگر زود برای درمان اقدام کنید و به اندازه کافی استراحت داشته باشید به احتمال زیاد تا بعدازظهر حالتان خیلی بهتر خواهد بود و می توانید به روند عادی کارهایتان بازگردید و کم کاری های ابتدای روز را تا حدود زیادی جبران کنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه