29 اسفند 1402



فال روزانه 23 فروردین 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

طی چند ماه گذشته شما زمان زیادی را صرف کار کردن و تلاش برای رسیدن به اهداف حرفه ای خود کرده اید و به موفقیت هایی دست پیدا کرده اید که خیلی ها حتی فکر این که خودشان را برای به دست آوردن این اهداف دور از دسترس به زحمت بیندازند را هم نمی کنند. امروز بالاخره زمان آن که به ذهنتان استراحتی بدهید فرا رسیده است. خیالتان از این که تلاش های این چند وقتتان دیده شده اند راحت باشد. مقامات بالا دست و مدیرانتان زحمات شما را دیده اند و حالا دیگر می توانید برای به دست آوردن پاداشی که کارهایتان برای شما به همراه خواهند داشت آماده شوید. فعلا باید برای چند وقتی به خودتان استراحت داده و باتری هایتان را شارژ کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

حساسیت شما به احساسات دیگران امروز هم به نفع شما و هم به ضررتان خواهد بود. شما نسبت به نظرات دیگران نگاهی باز و مثبت دارید، اما این می تواند باعث شود وقتی که حق در واقع با شماست آنها را نسبت به خودتان در اولویت قرار دهید، یادتان باشد که همه همیشه هم همان چیزی که در ظاهر به نظر می رسند نیستند. چند روز گذشته ذهنتان درگیر جنبه عاطفی و معنوی رابطه عاشقانه تان بوده است و در فکر حمایت عاطفی از همسرتان و تقویت رابطه معنویتان بوده اید، اما امروز جنبه جسمانی رابطه عاشقانه ای که با همسرتان دارید نیز برایتان اهمیت پیدا کرده است و خوب البته که نمی توان اهمیت این جنبه از رابطه زناشویی را نادیده گرفت، پس نسبت به نیازهای خود بی تفاوت نباشید.

متولدین ماه خرداد

امروز ممکن است در خانه بین شما و اعضای خانواده و یا دوستانتان بحثی در بگیرد که به احتمال زیاد شخصی که دوست دارید نیز در آن حاضر خواهد بود. این مکالمه موضوعات بحث برانگیزی که طرفین بحث نیز احساسات تعصب آمیزی نسبت به آنها دارند را در بر خواهد گرفت، پس خودتان را برای مشاجره هم باید آماده کنید. اگر حوصله بحث و دعوا ندارید سعی کنید خودتان را از چنین موقعیتی دور نگه دارید. اگر رفتارتان متعصبانه نباشد و ذهنی باز نسبت به شنیده هایتان داشته باشید خواهید توانست چیزهای زیادی از این بحث یاد بگیرید. شما نیاز دارید موضوع مهمی را با عشقتان در میان بگذارید، هر چه گفتن این حرف را بیشتر طول بدهید نتیجه ای که خواهید گرفت دورتر از انتظارتان خواهد بود.

متولدین ماه تیر

امروز ممکن است در یک جلسه و یا حتی یک بحث خانوادگی در مورد تغییرات مهمی که در آینده نزدیک در این اجتماع رخ خواهند داد شرکت کنید. این جلسه توجه شما را به حقایق و نکات مهمی جلب خواهد کرد که باید نسبت به آنها آگاه باشید. این تغییرات به احتمال زیاد در نهایت نتایج مثبتی برای شما و گروهی که در آن عضو هستید به همراه خواهند داشت، اما در حال حاضر ممکن است مشکلاتی را برایتان ایجاد کنند. به هر چیزی که گفته می شود به دقت گوش کنید و شنیده هایتان را مورد تحلیل و بررسی قرار داده و موقعیت خودتان را در شرایط به وجود آمده پیدا کنید و متناسب با آن اقدامات لازم را انجام دهید.

متولدین ماه مرداد

امروز مسائل کاری ممکن است برای شما کمی گیج کننده باشند و حتی باعث عصبانیتتان شوند. شما هدفی را برای خود در نظر گرفته اید که با بیقراری تمام می خواهید هر چه سریعتر آن را به دست بیاورید، اما موانع یکی پس از دیگری جلوی راهتان را می گیرند. عقب نشینی نکنید! پشتکار و اراده تان را حفظ کنید و به تلاش ادامه دهید. هدفتان هر چه که باشد آن را به دست خواهید آورد، فقط به انرژی و زمانی بسیار بیشتر از آن چیزی که خودتان فکر می کرده اید نیاز خواهید داشت، پس کوتاه نیایید و به تلاش کردن ادامه دهید. امروز ممکن است به دلیل برخی اختلاف نظرها با اشخاصی که پیش از این نزدیک ترین افراد به شما بوده اند درگیری هایی داشته باشید.

متولدین ماه شهریور

موضوعی که به تازگی شما را به خود علاقمند کرده است طی چند روز آینده بخش قابل توجهی از تمرکز شما را لازم خواهد داشت. شاید درگیر مطالعه مکتب فکری جدید و یا حل مسئله ای پیچیده باشید و تمام فکر و ذهنتان درگیر آن باشد. ذهنتان در حال حاضر خیلی تیز و هوشیار است و این می تواند زمان خیلی خوبی برای شروع یک دوره تحصیلی تازه باشد. علاقه شما به یاد گرفتن چیزهای جدید همیشگی است، اما باید مواظب باشید به وقتش استراحت کافی هم داشته باشید و چشمتان را بیش از اندازه خسته نکنید. شما فکر می کنید برخی از همکارانتان باید تغییراتی در روند کاری خود ایجاد کنند، اما باید در بیان نظراتتان احتیاط کنید تا بتوانید اثرگذاری لازم را داشته باشید.

متولدین ماه مهر

امروز باورها و ارزش هایتان به ورطه امتحان گذشاته خواهند شد و شما باید نشان دهید که به اعتقادات خود پایدار هستید. شاید یکی از همکارانتان بخواهد شما را به بحث در مورد باورهایی که برایتان بسیار مهم هستند بکشاند و سکوت کردن در این مورد برایتان خیلی سخت باشد. اما صحبت کردن با این شخص در این مورد تنها یک بحث بی پایان را به همراه خواهد داشت، یادتان باشد شما مجبور نیستید چیزی را به کسی ثابت کنید و هر کسی آزاد است که نظرات خود را بیان کند و شما هم موظف به پذیرفتن آنها نیستید. اگر به مطالعه کتاب هایی که در زمینه روانشناسی هستند برای شما جذاب است امروز خواندن چنین کتاب هایی چیزهای زیادی را در مورد خودتان به شما خواهد آموخت.

متولدین ماه آبان

گروه دوستانتان این اواخر شروع به تغییر کرده است و این تغییرات آنقدر سریع شده اند که اصلا برای شما خوشایند نیست. شاید برخی از دوستانتان به شهر یا کشور دیگری رفته اند و یا منافع و علایقتان شما را به سوی دوستی های جدیدی کشانده اند. شاید در زندگی شخصیتان مشکل خاصی نداشته باشید و همه چیر روبراه باشد، اما دلتان برای دوستان قدیمیتان تنگ شده است و خاطرات گذشته شما را به خود مشغول کرده اند. به جای این که تمام روز درگیر خاطره بازی باشید با آنهایی که دل تنگشان هستید تماس بگیرید و بعد از آن به کارها و مسئولیت هایی که درانتظارتان هستند بپردازید. زمان منتظر هیچکس نمی ماند!

متولدین ماه آذر

با وجود این که اوضاع در محل کارتان به احتمال زیاد دارد به نفع شما پیش می رود و با مشکل خاصی روبرو نیستید، اما از لحاظ فیزیکی و احساسی تحت فشار هستید. به خاطر استرس هایی که در محل کارتان تحمل می کنید و فشار کاری زیادی که رویتان است احتمال دارد مشکلاتی مانند سردردهای خفیف برایتان پیش آمده باشند، یا ساعات طولانی پشت میز نشستن کمرتان را به درد آورده باشد. شاید بد نباشد از همین امروز برای سفری یکی دو روزه برای این آخر هفته به مقصدی که می دانید آرامش را به شما هدیه خواهد کرد برنامه ریزی کنید، حتی فکر کردن به این موضوع و خیال پردازی در مورد آن هم حال شما را بهتر خواهد کرد.

متولدین ماه دی

آیا شما دارید روی چیزی کار می کنید که به تحقیقات عمیق و گسترده نیاز دارد؟ اگر جوابتان آری است، امروز بهترین روز برای انجام این کار خواهد بود. ذهن و چشمتان تیز و قوی هستند و جزئیاتی که در شرایط عادی ممکن است از چشمتان مخفی بمانند را در حال حاضر خیلی خوب درک خواهید کرد. هر کاری که در این زمینه انجام دهید، مانند کنار هم قرار دادن قطعات یک پازل، برایتان بسیار جذاب خواهد بود. با این حال باید هر از گاهی از جایتان بلند شده و به خودتان استراحتی بدهید تا بتوانید انرژی و حوصله تان را حفظ کنید. امروز انتظار دارید که دیگران در زندگیتان همان نقشی را داشته باشند که شما برایشان تعیین می کنید، متأسفانه این روش شما را به جایی نخواهد رساند و با واکنش منفی آنها روبرو خواهید شد.

متولدین ماه بهمن

امروز شما سر یک دو راهی گیر کرده اید و از یک طرف با اراده و پشتکار تمام می خواهید به هدفی که در سر دارید و احتمالا در ارتباط با مادیات است برسید، از طرف دیگر هم دلتان می خواهد در خانه بمانید و کارهایی که دوست دارید را انجام دهید و به خانواده تان برسید. شما آنقدر باهوش و با تجربه هستید که بتوانید برای هر دوی اینها وقت کافی را کنار بگذارید. از دوستان و عزیزانی که شما و شرایط زندگیتان را به خوبی می شناسند کمک بگیرید تا سریعتر به نتیجه مورد نظرتان برسید. هرگاه دیدید که دارید نا امید می شوید به این فکر کنید که تحقق یافتن رویایتان چه تاثیراتی روی زندگی و آینده شما می تواند داشته باشد.

متولدین ماه اسفند

امروز شرکت در یک مهمانی، دور همی و یا یک مراسم دیگر شما را در جمعی قرار خواهد داد که عاشق غیبت کردن هستند. شاید خبرهای خیلی جالبی راجع به بعضی ها بشنوید و از یک طرف دلتان برای آنها بسوزد و از یک طرف هم از سر کنجکاوی دلتان بخواهد بیشتر در مورد آنها بدانید. اگر آنچه می شنوید راجع به اتفاقات و خبرهای خوب است می توانید به عنوان شنونده در این بحث شرکت کنید، اما اگر حرف های بدی دارند در مورد کسی گفته می شوند این وظیفه انسانی شماست که جلوی این افراد را بگیرید. رویاهایی که در سر دارید آنقدر هیجان انگیز به نظر می رسند که شاید حاضر باشید بخاطر آنها برخی اولویت هایتان را کنار بگذارید، اما اول باید کمی بیشتر به منطقی بودن یا نبودن انتخابتان فکر کنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه