29 اسفند 1402



فال روزانه 3 فروردین 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

این روزها بیش از حد ذهن خود را درگیر مسائل عاطفی کرده اید اما نگران نباشید زیرا موفقیت از آن شما است و به زودی در این بازی پیروز خواهید شد. شما می توانید زندگی را ساده بگیرید و از آن لذت ببرید یا که برعکس، آن را برای خودتان مانند یک میدان جنگ سازید، در هر صورت انتخاب با شما است پس در تصمیم گیری هایتان محتاط باشید. شاید ترتیب دادن یک میهمانی فرصتی را برای شما فراهم کند تا با افراد جدیدی در تماس باشید. اگر چه شاید دیدار اول تان کمی جدی به نظر رسد اما به تدریج رابطه عاطفی آرامی را تجربه خواهید کرد که می تواند لبخند را به لبان شما باز گرداند.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز کمی استرس کاری دارید، سعی کنید آب زیاد بنوشید، ورزش کنید و زمانی را به استراحت خود اختصاص دهید، از خوردن غذاهای تند نیز خودداری کنید. امروز زمان مناسبی برای مطالعه یک کتاب یا تحقیق در مورد موضوعی است که به آن علاقه دارید. اگر چه از نظر فیزیکی احساس خوبی ندارید و کمی ضعیف شده اید اما ذهن تان همچنان قدرتمند است. در رابطه عاطفی خود زودتر از آنچه فکرش را بکنید، وارد مرحله جدیدی می شوید. اگر چه نگران هستید اما نتیجه رضایت بخشی در انتظار شما خواهد بود. خوش بین باشید و اولین قدم های خود را محکم بردارید.

متولدین ماه خرداد

روحیه رمانتیک شما امروز افزایش می یابد بنابراین بهترین زمان است تا با معشوق خود قرار ملاقاتی بگذارید. اگرچه سعی می کنید همه چیز طبق برنامه پیش رود اما کمی در زمان بندی دچار مشکل خواهید شد، بنابراین اگر نتوانستید برنامه هایتان را در اوایل روز به درستی پیش ببرید، نگران نشوید زیرا بعدازظهر فوق العاده ای در انتظارتان است.  اخیرا زاویه دید خود را نسبت به رابطه عاطفی تان تغییر داده اید،  حال زمان آن است که با خوش بینی بیشتری به آن نگاه و بر آن تمرکز کنید. شما قادرید آینده ای روشن را بر هر دویتان رقم بزنید.

متولدین ماه تیر

در مورد رابطه عاطفی یا شغلی خود کمی احساس نگرانی و ناامنی می کنید اما استرس خود را کنار بگذارید زیرا تغییراتی که در زندگی شما به وجود آمده، می تواند برایتان مفید باشد. اگر چه آرام بودن در این شرایط پر از استرس برایتان کمی سخت است اما سعی کنید با ورزش کردن یا گشت و گذار در طبیعت زیبای اطرافتان کمی مراقبه کنید. همه چیز زندگی در حال دگرگونی است و عشق نیز از آن مستثنی نیست پس  بهتر است فضای بیشتری برای رشد به خود و زندگی تان اختصاص دهید.

متولدین ماه مرداد

بهتر است به جای عقب کشیدن در مورد مسائل عاطفی، انرژی خود را برای ادامه مسیر صرف کنید. اگر درنگ نکنید و اعتماد به نفس کافی داشته باشید، همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. به دیگران نشان دهید که در تصمیمات خود جدی هستید. شاید بد نباشید سکوت را رها کرده و آنچه مدت هاست در دلتان می گذرد را به زبان آورید. این راه نه تنها شادی و رضایت بیشتری را به زندگی شما هدیه می دهد بلکه احترام اطرافیان تان را نیز نسبت به شما افزایش خواهد داد.

متولدین ماه شهریور

ممکن است در چنین روزی، در مورد مسائلی که با عشق و عاشقی سرو کار دارند، به مشکل بر بخورید. می خواهید طبق نقشه هایی که از قبل کشده اید، تغییراتی را در روابط خود ایجاد کنید اما یادتان باشد که از مشورت با شریک زندگی تان غافل نشوید در غیر این صورت سوتفاهم هایی را به همراه خواهد داشت. با گفتگو می توانید راههای بهتری را برای ادامه مسیر انتخاب کنید. اگر شکستن محدودیت هایی که برای خود ساخته اید سخت است، از دوستان یا خانواده خود کمک بگیرید. آنها با شناختی که از شما دارند، می توانند در این راه به شما کمک های شایانی کنند.

متولدین ماه مهر

زاویه دید خود را تغییر دهید تا از فرصت های جدیدی که پیش پای شما قرار دارد اما تا کنون نادیده می گرفتید، استفاده کنید. اگر چه پیشنهادهایی که به شما می شود در نگاه اول جذاب به نظر می رسند اما بهتر است در انتخاب تصمیمات خود عجول نباشید و با فکر عمل کنید. از برداشتن لقمه های بزرگ تر از دهان تان نیز خودداری کنید. تابستان زمان خوبی است تا ایده های جدید خود را عملی کنید و در مسیری که دوست دارید قدم بگذارید. مطمئن باشید که دیگران نیز در این راه از شما حمایت خواهند کرد.

متولدین ماه آبان

پروژه ای را که مدت ها قبل آغاز کرده بودید، بالاخره به نتیجه می رسد و در نهایت آنچه لیاقت اش را دارید، به دست خواهید آورد. زمان آن است کم حرفی را کنار بگذارید و شور و اشتیاق تان را برای موضوعاتی که به آنها علاقه دارید، بیشتر نشان دهید. شما از رابطه عاطفی که تا به حال تجربه کرده اید خسته شده اید و دوست دارید راه دیگری را در پیش بگیرید به عنوان مثال با فردی باشید که از نظر فیزیکی و روحی در سطح شماست. با افزایش روابط خود می توانید به خواسته دلتان برسید. شاید بد نباشد بعدازظهر خود را در کنار خانواده خود بگذرانید و لحظات خوشی را با آنها تجربه کنید.

متولدین ماه آذر

امروز درگیر مسائل عاطفی و رمانتیک خود هستید. نیرویی از درون شما را به فعالیت و عمل به چیزهایی که در ذهن دارید، وا می دارد. از این انرژی استفاده کنید و خودتان را محدود نکنید. سعی کنید وقت بیشتری را با اطرافیان تان بگذرانید. صحبت کردن با دوستان در چنین شرایطی می تواند برایتان مفید باشد. آیا فکر می کنید که شریک زندگی تان نسبت به شما سرد شده است؟ اگر چه در چنین شرایطی صحبت کردن با او سخت است اما اگر می خواهید رابطه تان بهبود یابد، قدم اول را شما بردارید. این رابطه ارزش مراقبت را دارد.

متولدین ماه دی

اگر مجرد هستید، احتمال این که امروز قدم در رابطه ای جدید بگذارید، زیاد است. اگر هم متاهل اید، بهتر است بیشتر به فرزندان خود بیاندیشید و وقت تان را با آنها سپری کنید. مهم نیست در چه شرایطی به سر می برید، همیشه سعی کنید به دنبال بهترین راه باشید  برای بهبودی رابطه عاطفی خود به دنبال راههای جدید و خلاقانه بگردید. سعی کنید به ظاهر خود نیز توجه بیشتری داشته باشید و کمی هم خودتان را با مد روز پیش ببرید. به زودی به جوابی که مدت ها انتظار آن را می کشید، خواهید رسید.

متولدین ماه بهمن

کمی نگران به نظر می رسید. شما مدت هاست برای شروع رابطه ای تلاش می کنید اما هر بار مانعی بر سر راهتان سبز می شود و شما را از حرکت باز می دارد. شاید بهتر است این بار به جای انتخاب مسیری پر پیچ و خم، مسیر مستقیمی را برگزینید. اگر تمام سعی و تلاش خود را به کار نگیرید، احتمال موفقیت تان کاهش خواهد یافت. امروز که از عشق تان دور هستید، فرصت این را پیدا خواهید کرد تا کمی با خود خلوت کنید. نگران نباشید زیرا این دوری نه تنها به رابطه شما لطمه ای وارد نخواهد کرد بلکه برای هر دویتان نیز فوایدی را به همراه خواهد داشت.

متولدین ماه اسفند

امروز روابط عاطفی تان آنطور که می خواهید، پیش نمی رود و حتی ممکن است در روحیه شما تاثیر بگذارد اما مراقب باشید زیرا با نادیده گرفتن مسائل، اوضاع بدتر از این خواهد شد. اگر فکر می کنید که به تنهایی از  پس مشکلات بر نمی آیید، با دیگران مشورت کنید. از پیش داروی نیز بپرهیزید. مدتی است که می خواهید در مورد موضوعی با شریک زندگی تان گفتگو کنید اما جرات بیان آن را نداشته و ترجیح می دهید تنها باشید. این راه دردی از شما درمان نمی کند. شما فواید بسیاری در زندگی یکدیگر دارید پس به سادگی از آنها نگذرید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه