10 فروردين 1403



معرفی ۷ شغل مناسب برای خانم های خانه دار

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

ra4 3589خانم های #خانه دار هم می توانند از طریق روش های مختلفی که در این مقاله به آن ها می پردازیم، به کسب درآمد بپردازند و در منزل شاغل شوند. با ما همراه شوید تا با این مشاغل آشنا شوید.

"خانه دار شدن" کلمه اي است که براي بسياري از خانمهاي شاغل ميتواند دردآور باشد. اگر شما هم جزو مادراني هستيد که به دليل بچه دار شدن و مراقبت از آن ناچار به ترک شغل شده ايد و يا به دلايل ديگر نميتوانيد بيرون از خانه کار کنيد و خانه دار هستيد، در عين حال به داشتن درآمد و يک مشغوليت ديگري به جز کارهاي خانه علاقمند هستيد به پيشنهادات زير توجه کنيد.

1/ خط توليد لباس راه اندازي کنيد.
 ممکن است راه اندازي خط توليد لباس براي کساني که مبتدي هستند، کار سنگين و عجولانه اي به نظربرسد اما بايد بدانيد که با دوختن روسري هاي متفاوت ، تي شرت هاي خلاقانه و يا زيورآلات کوچک و چيزهاي ديگري ميتوانيد کار خود را شروع کرده و براي غافل نماندن از مد و به روز شدن ها پيشنهاد ميکنيم که مطالعه اي پيرامون اين موضوعات داشته باشيد و براي تبليغ محصولات خود ازسايت هايي که کارهاي دستي را حمايت ميکنند استفاده کنيد ، و يا در وبسايت شخصي خود محصولاتتان را در معرض عموم قرار دهيد.

2/ به فروش غذاهاي خانگي خوشمزه بپردازيد.
در عصر حاضر افراد به دليل مشغله هاي کاري فراوان، کمتر زمان خود را به پختن غذا در خانه اختصاص ميدهند و از طرفي به دليل ناسالم بودن فست فودها و مواد غذايي صنعتي بيشتر راغب به خوردن غذاهاي خانگي هستند بنابراين اگر جزو خانم هاي خانه داري هستيد که دستپخت خوشمزه اي دارند بنابراين اين فرصت را از دست ندهيد چرا که در درازمدت اين کسب وکار باعث ميشود که بعدها بتوانيد به يک شغل تمام وقت دست پيدا کنيد.مرباها ،ترشيجات ،سس ها و شيريني ها از جمله مواد غذايي هستند که از محبوبيت بيشتري برخوردارند و ديرتر فاسد ميشوند براي فروش محصولات خود هم ميتوانيد آنها را در مغازه هاي محلي خود به فروش برسانيد و يا در وبسايت ها به صورت آنلاين محصولات خود را ثبت کنيد.

3/ يک وبلاگ اختصاصي درست کنيد.
بسياري از افراد استعداد و مهارت نويسندگي و توليد محتوا دارند و ميتوانند اين دانش خود را با مخاطبان خود در ميان بگذارند. يکي از بسترها ي اشتراک گذاري، وبلاگ ها هستند که البته ممکن است به دليل هزينه هاي آن در اين قسمت سرمايه گذاري نشود. اما بايد گفت براي داشتن وبلاگ نياز به صرف هزينه ي زيادي نيست و ميتوان از وبلاگ هايي که رايگان هستند و تم آنها با وردپرس است استفاده کرد. به عبارتي با سرمايه گذاري اندک در اين بستر اشتراک گذاري ، افراد متخصص در زمينه نويسندگي ميتوانند آموخته هاي خود را نشر داده و يا روش هاي چگونه نوشتن مقاله را در آن آموزش دهند و در عين حال با مخاطبان وبلاگ هم به طور متناوب در تعامل باشند.

ra4 3589

4/ ميتوانيد در يوتيوب يک اکانت آموزشي ايجاد کنيد.
ميتوانيد با باز کردن يک اکانت آموزشي در يوتيوب و گذاشتن متن ، ويديو و عکس در رابطه با سبک زندگي ، خانواده و آشپزي و... شروع به شناساندن خود در بين مخاطبان کنيد و در ضمن با اين کار احتياجي به ساخت وبسايت و پرداخت هزينه هاي آن نخواهيد داشت و فقط به تجهيزاتي مانند کامپيوتر ، ميکروفون ، دوربين و يک سري از نرم افزارهاي ويرايش فيلم و متن و مهارت هايي جهت نشر پست ها نياز خواهيد داشت.
ممکن است در شروع کار مخاطبان زيادي را به خود اختصاص ندهيد ولي بعدها با خلاقيت ها و ويژگي هاي منحصر به فرد خود و شخصيتتان ميتوانيد به عنوان شريک تبليغاتي در يوتيوب درآمدزايي کنيد.

5/ براي کودکان کتاب بنويسيد.
اگر شما هم جزو افرادي هستيد که به نويسندگي علاقه داريد و همچنين از خلاقيت و قوه ي تخيلي خوبي برخوردار هستيد بايد بدانيد که نويسندگي از جمله مشاغل خانگي  پر طرفدار و مناسب براي خانم هاي خانه دار محسوب ميشود. با نوشتن داستان هاي کوتاه  و تمرکز بر روي رده سني خاص از جمله کودکان ، ميتوانيد به انتشار کتاب هاي خود در اينترنت بپردازيد چرا که نشر و تبليغ آنلاين کتاب ها  بر روي اينترنت علاوه بر اينکه کار سختي نيست از طرفي باعث صرفه جويي در هزينه و زمان هم ميشود.

6/ به صورت آنلاين ، تدريس خصوصي کنيد.
اگر جزو افرادي هستيد که از تجربيات و تکنيک هاي خاص و دست اول در زمينه هاي مختلفي، مانند موسيقي ، آشپزي ، تناسب اندام ، آموزش زبان و ... برخوردارند ميتوانيد کتاب ها و يا فيلم هاي آموزشي از تجربيات خود تهيه کنيد و آنها را همراه با تدريس آنلاين از طريق ابزارهاي ارتباطي چهره به چهره نظير اسکايپ براي مخاطبان خود نشر دهيد.

7/ ميتوانيد در زمينه ي مد مشاوره دهيد.
امروزه بسياري از افراد حتي با وجود داشتن تمکن مالي براي خريد لباس ممکن است در ست کردن لباس ها و مد روز بودن دچار مشکل شوند لذا اگر شما جزو کساني هستيد که در زمينه ي مد تخصص دارند و ميتوانيد با مشاوره دادن و دريافت اجرت در اين زمينه به ست کردن لباس افراد کمک کننده باشيد .
البته همه ي اين موارد قسمتي از مشاغل خانگي ميباشد و مشاغل خانگي ديگري هم در اين زمينه وجود دارد که ممکن است به عنوان يک کار پاره وقت در جاي خود بسيار پر سود ده و کارآمد باشد...

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه