29 اسفند 1402



پمپرز اصل چطور از آلمان به ایران می‌رسد؟!

2.1666666666667 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.17 (9 رای)

pampersیکی از بزرگترین افتخارات ما پمپرزیها، داشتن هواداران با وفایی مثل شماست. آمار مصرف روزانه ۵ میلیون پوشک پمپرز در سراسر دنیا، نشان دهنده محبوبیت پوشکهای ما بین کوچولوهاست. پمپرز طرفداران زیادی هم در ایران دارد و آمار بالای استفاده از پوشکهای پمپرز نشانهای از این طرفداری است.

با این حال مامانهای ایرانی تا حدود یک سال پیش برای تهیه بدون دردسر پوشکهای «پمپرز» با مشکلاتی مواجه بودند که حالا این مشکلات با ورود قانونی «پمپرزآلمان» به ایران برطرف شده است.

اگر شما هم از طرفداران پوشکهای پمپرز هستید، این حق شماست که بدانید در حال حاضر تنها پمپرزهای ساخت کشور آلمان، به صورت قانونی وارد کشور میشوند و پوشکهایی که تحت عنوان پمپرزهای ساخت کشورهای دیگر در ایران به فروش میرسند، به شکل قاچاق و بدون نظارت وزارت بهداشت به دست خانوادهها میرسند. پس حتما پوشکهای پمپرزی را که لوگوی «Made in Germany»، روی آنها درج شده را خریداری کنید تا خیالتان بابت اصالت محصول راحت شود.

pampers

اگر شما هم جزو آن دسته از مادرانی هستید که سلامت و اصالت محصولات مورد استفاده برای کودکتان را به اجناس قیمت پایینتر و بدون تاییدیه وزارت بهداشت ترجیح میدهید، این مطلب را بخوانید تا متوجه شوید پوشکهای اصل پمپرز برای رسیدن از آلمان به ایران چه مراحلی را پشت سر میگذارند.

کارخانه اختصاصی پمپرز در قلب آلمان :

  • انواع پوشکهای پمپرز در کارخانه‌‌ای با نام انحصاری برند «پمپرز» در شهر Euskirchen آلمان، در محیطی کاملا بهداشتی تولید میشوند.
  • محصولات پمپرز پس از تولید و عبور از مرحله حساس کنترل کیفیت کارشناسان آلمانی، در کارخانه بستهبندی شده و برای ارسال به نقاط مختلف دنیا آماده میشوند.
  • با توجه به طرفداران بیشمار پمپرز در ایران، به طور طبیعی بخشی از این محصولات به کشور ما اختصاص پیدا میکند. اما برای اینکه پمپرزاز قلب آلمان به دست شما مادران دلسوز در ایران برسد، مدارک سلامت و استاندارد پوشکهای پمپرز در وزارت بهداشت ثبت میشوند تا پس از تایید و ثبت نهایی، مقدمات برای ارسال پوشک های پمپرز به ایران صورت بگیرد.

جالب است بدانید که کارخانه پمپرز تفاوتی بین مصرف کنندگان داخلی خودش و مصرف کنندگان ایرانی قائل نیست بنابراین پوشک بچهمصرفیکوچولوی شما دقیقا همان پوشکی است که در آلمان مورد استفاده قرار میگیرد.

در مسیر ایران

سفارشات پمپرز ثبت شده در وزارت بهداشت به سازمان غذا و دارو ارجاع داده میشوند و محصولات با حساسیتهای ویژه پس از عبور از مراحل کنترل فروش آزاد، آنالیز کیفیت و مطابقت با استانداردهای ایران پروانه ورود به کشور را از وزارت بهداشت دریافت میکنند. پس از دریافت پروانه ورود، نماینده انحصاری شرکت تهران بوران در ایران، برگه نمایندگی رسمی مورد تایید اتاق بازگانی و سفارت ایران را در اداره بازرگانی گمرکات ایران به ثبت میرساند و پس از ثبت مجوز ورود، محصولات پمپرز با کدهای مخصوص بهداشتی کالاهای وارداتی و صدور برگه سبز یا اظهار نامه از طریق گمرک وارد ایران میشوند. با این حال هنوز یک مرحله تا ترخیص محصولات باقی مانده است. اجناس وارد شده در این مرحله یک بار دیگر توسط وزارت بهداشت آزمایش شده و پس از تایید نهایی اجازه ترخیص صادر میشود.

پمپرز به شما نزدیک میشود!

پوشکهای پمپرز پس از ترخیص، بلافاصله و بدون واسطه به انبار اختصاصی شرکت «تهران بوران» به عنوان نماینده رسمی توزیع پمپرز در ایران منتقل میشود. پیش از مرحله توزیع، نمونهای از پوشکهای وارداتی، بار دیگر مورد آزمایش قرار میگیرند وپس از تایید تطابق محصول با استانداردهای ایران، مجوز مصرف صادر میشود. پس از صدور این مجوز برچسبهای اصالت که سند و تاییدیهای از سوی وزارت بهداشت است، روی محصولات چسبانده میشود تا شما مشتری وفادار با اطمینان از سلامت و کیفیت محصول منتخبتان، پمپرز را با خیالی آسوده به عنوان یکی از جدیترین همراهانتان انتخاب کنید.

این پمپرز اصل آلمانی است

حالا شما با اطلاع از مراحل ورود پوشکها به ایران در این سفر با پمپرز همراه شدهاید. در تمام این مراحل، کارشناسان وزارت بهداشت و تایید کنندگان استاندارد محصولات پمپرز در کنارتان بودهاند و همین باعث شده تا شما با خیالی آسوده پمپرز را به عنوان دوست خود و کودکتان انتخاب کنید. شاید حالا با حساسیت بیشتری در مورد مصرف محصولات اصیل و نمونههای غیر استاندارد قاچاق تصمیمگیری کنید. پس اطلاعاتتان در مورد سفر طولانی مدت پمپرز از آلمان به ایران را در اختیار سایر مادرها قرار دهید تا آنها هم مثل شما با پمپرزاصیل و همیشه همراه آشنا شوند.

برای تماشای ویدئوی نحوه تولید و ورود پمپرزهای اصل آلمان به ایران، می توانید به سایت اصلی پمپرز ایران مراجعه کنید.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه