29 اسفند 1402



بهترین پوشک کدام است

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بهترین انتخاب پوشک بچهنم پس دادن #پوشک #کودک یکی از بدترین ترس های #مادران است. این مشکل معمولا از قسمت پشت پوشک ایجاد می شود چون معمولا پوشک خوب به کمر کودک نمی چسبد.

در بسیاری از موارد، دلیل اصلی آن کیفیت یا سایز نامناسب پوشک است. اما استفاده از پوشک استاندارد و مناسب مانند پوشک پمپرز از این مشکل پیشگیری می کند.

همانطور که برای انتخاب اقلام دیگر سیسمونی باید نکاتی را در نظر داشته باشیم،‌ پوشک هم از این امر مستثنا نیست. برای انتخاب پوشک مناسب نکات زیر را در نظر بگیرید:

سایز مناسب
سایز یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید در نظر داشته باشید. کودکان سایز و اندام متفاوتی دارند و هر کدام به یک نوع و سایز مختلف پوشک نیاز دارند. پوشک پمپرز بر روی هزاران کودک با سایز و اندام مختلف آزمایش می شود تا سایز پوشک ها برای اکثر کودکان مناسب باشد.
سایز پوشک پمپرز بر اساس وزن مشخص می شود و چون هیچ کودکی شبیه دیگری نیست، بین سایزهای مختلف پمپرز، کمی همپوشانی وجود دارد. در اکثر موارد کودک شما در محدوده وزنی همان سایزی که استفاده می کنید است.

نشانه های اندازه بودن پوشک       

پوشکٍ اندازه، ظاهری صاف و متناسب با اندام کودک دارد.
پوشک باید تا کمر کودک و ناف را بپوشاند.
•    کش پوشک باید اطراف ران را خوب بپوشاند. توجه کنید که اگر کش اطراف ران ‌داخل پوشک بماند، پوشک نم پس می دهد. انگشت تان را اطراف کش بچرخانید تا مطمئن شوید در جای مناسب خود قرار گرفته است.
•    نوار چسب پوشک باید به صورت قرینه روی قسمت رنگی جلوی آن چسبانده شود. پوشک پمپرز برای اندام های مختلف مناسب بوده و برای حرکات کودکان مناسب و انعطاف پذیر است.

دلیل نم پس دادن پوشک
اگر پوشک خیلی کوچک باشد نم پس می دهد چون مواد جاذب داخل پوشک برای جذب رطوبت کافی نیست. اگر وزن کودک نزدیک به انتهای محدوده وزنی سایزی که استفاده شده است رسید، ‌وقت آن است که سایز بزرگتر را استفاده کنید.

 نشانه های کوچک بودن سایز پوشک کودک:
•    پوشک ناف را کامل نمی پوشاند.
•    پای کودک قرمز یا عرق سوز می شود.
•    پوشک کاملا خیس می شود و یا پس میدهد.
هر چه سایز پوشک بزرگتر می شود، ظرفیت جذب بیشتری دارد چون حاوی مواد جاذب بیشتری است. اگرچه، زیادی بزرگ بودن پوشک هم می تواند دلیل نم پس دادن شود. مطمئن باشید که پوشک اطراف کمر و ران ها را خوب پوشانده. برای این کار انگشتان خود را دور کمر و ران ها بچرخانید تا ببینید پوشک گشاد نباشد و فضای خالی نمانده باشد. استفاده از پوشک گشاد و کمی بزرگتر ممکن است باعث شود ادرار کودک قبل از جذب شدن، ‌از پوشک بیرون بزند.

پوشک پمپرز با تکنولوژی مایکروپرلز است. دانه های کریستالی رطوبت گیر مایکروپرلز می توانند تا ٣٠ برابر وزن خود مایع جذب کنند و رطوبت را در خود نگه دارند. این یعنی تا ١٢ساعت بدون رطوبت، برای داشتن صبحی خنده رو و خوابی آرام در طول شب برای کودک دلبندتان...

بهترین انتخاب پوشک بچه

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه