29 اسفند 1402



انتخاب پوشک مناسب نوزاد

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

انتخاب پوشک مناسب نوزادیک پوشک نامناسب ممکن است موجب انحراف پاهای کودک، عفونت ادراری، حساسیت پوستی و بیماری های جدی تری شود، پس انتخاب پوشک را دست کم نگیرید.

یادتان باشد برندهای معتبر پوشک از قبیل پوشک پریما و پوشک پمپرز می تواند راه خوبی برای پیدا کردن پوشک مناسب باشد ،البته این را همه مادران باتجربه می دانند.

یکی پس می دهد ! یکی گوله می شود ! یکی روی ران بچه خط می اندازد و یکی دیگر که هیچ کدام از این مشکلات را ندارد در شهر شما پیدا نمی شود!!!

مهم این است پوشکی را انتخاب کنید که کمترین معایب و بیشترین فواید را داشته باشد. چند جور پوشک را آزمایش کنید، تا بهترینش را پیدا کنید ؛ بهترین برای شما و کودک تان!

انتخاب پوشک مناسب نوزاد

- یک پوشک خوب باید پشت بلند باشد ! به خصوص ۶ ماه اول که غذای کودک فقط شیر است، مدفوع آبکی او به احتمال زیاد از پشت او بیرون می زند. برای این که مجبور نباشید هر بار تا گردن کودک را بشویید، یک پوشک با پشتی بلند انتخاب کنید. می توانید بعد از ۶ ماهگی نوع پوشک را عوض کنید.

- یک پوشک خوب باید جذب خوبی داشته باشد ! پوشکی که خوب جذب نکند، پس می دهد یا گوله گوله می شود. پوشک های دارای لایه جاذب رطوبت در داخل و سطح پوشک، بهترین گزینه اند. پوشک پمپرز با تکنولوژی جدیدی (دانه های رطوبت گیر کریستالی) که دارند خیال شما را تا 12 ساعت از تعویض پوشک به علت ادرار راحت می کند.

- یک پوشک خوب باید ظریف باشد ! ظریف بودن پوشک فقط به این درد نمی خورد که حجم توده زیر شلوار را کم کند. یک پوشک بزرگ و پهن ممکن است پای کودک را کج کند و روی راه رفتن او هم اثر بگذارد. پوشک باید هم قطر کمی داشته باشد و هم فاصله ای بیشتر از ۴ انگشت بین دو پای کودک ایجاد نکند.

- یک پوشک خوب باید لایه رویی اش کتان باشد ! پوشک هایی که لایه رویی آن ها پلاستیک است، امکان تبادل هوا با بیرون را ندارند و بنابراین پای کودک خیلی زود دچار سوختگی می شود.با کمی امتحان می توانید یک پوشک مناسب برای کودک تان پیدا کنید.

یک پوشک خوب نباید این نشانه ها را داشته باشد:

▪️نباید روی ران بچه جا بیندازد.

▪️نباید گوله شود یا پنبه هایش از هم باز شوند.

▪️نباید از طرفین یا از پشت پس بدهد.

▪️نباید با هر بار ادرار بوی ناجور بدهد.

▪️نباید عطری و کرم دار باشد. (به خصوص برای دخترها)

▪️نباید کریستال های رطوبت گیر آن از داخل پوشک بیرون بیاید و به پای کودک بچسبد.

▪️نباید بین دو پای کودک بیشتر از ۴ انگشت فاصله بیندازد.

▪️ نباید پلاستیکی باشد.

▪️ نباید چسب هایش به راحتی کنده نشوند.

توصیه‌ی ما به شما استفاده از پوشک پمپرز آلمان و پوشک پریما است. که می توانید برای خرید آنلاین کلیه‌ی لوازم مربوط به کودکان و نوزادان به وب سایت نی نی بازار مراجعه کنید.

 

پوشک پمپرز آلمان

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه