10 فروردين 1403



خاص ترین و جالب ترین اماکن تفریحی

0.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.50 (2 رای)

خاص ترین و جالب ترین اماکن تفریحیاین روزها سفرهای خارجی تا حدی هزینه بردارتر از قبل شده اند!

با اینکه شما می توانید با رزرو یک تور ارزان و یا یک تور لحظه آخری، به حد زیادی هزینه های سفر خود را کاهش دهید، اما باز هم به هر حال قیمت ارز کار خودش را می کند. با این حساب، اگر شما می خواهید هزینه کنید و یک شهر یا کشور خارجی را از نزدیک ببینید، بهتر است که سعی کنید بیشترین استفاده را از فرصت خود برای تفریح در یک کشور خارجی ببرید. به شما توصیه می کنیم که اگر به هر کدام از مقاصد گردشگری استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند، هند و یا هر جای دیگری که سفر کردید، برنامه ریزی های دقیقی برای تفریحات خود انجام دهید تا مبادا فرصت از دستتان برود و برای بازدید از جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی خاص آن شهر یا کشور وقت کم بیاورید. ما در ادامه می خواهیم خاص ترین و جالب ترین اماکن تفریحی استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند را به شما معرفی کنیم تا برنامه سفر خود را به گونه ای ترتیب دهید که فرصت بازدید از آن ها را از دست ندهید تا بعدا بعد از تمام شدن سفرتان، پشیمانی نصیبتان نشود.

خاص ترین و جالب ترین اماکن تفریحی استانبول

موزه مادام توسو استانبول یکی از جالب ترین اماکن تفریحی استانبول است که متاسفانه خیلی از توریستان از وجود آن خبر ندارند. موزه مادام توسو یک موزه است که در شهرهای مختلفی در دنیا شعبه دارد. در این موزه ها، مجسمه هایی به ظاهر واقعی از افراد مشهور دنیا مثل خوانندگان، بازیگران و مقامات دولتی ساخته شده است که مطمئنا شما هم با دیدن آن ها برای لحظه ای یکه می خورید و باورتان نمی شود که این فقط یک مجسمه است! به شما توصیه می کنیم که حتما در تور ارزان استانبول از موزه مادام توسو استانبول دیدن کنید و حتما چند عکس یادگاری با سلبریتی های محبوب خودتان بگیرید. گذشته از این، به شما توصیه می کنیم که حتما به یکی از جالب ترین اماکن تفریحی دیگر استانبول یعنی شهربازی استانبول بروید و یک روز جذاب و مهیج را در تور استانبول سپری کنید.

خاص ترین و جالب ترین اماکن تفریحی

خاص ترین و جالب ترین اماکن تفریحی آنتالیا

یکی از متفاوت ترین و منحصر به فردترین اماکن تفریحی آنتالیا، خانه ای به نام خانه وارونه آنتالیا است. در خانه وارونه آنتالیا می توانید به دنیای قصه ها پا بگذارید و جهان را به شکل وارونه تماشا کنید! این خانه ای که در موردش صحبت می کنیم، کاملا به صورت برعکس و وارونه ساخته شده است و به نوعی سقف آن کف خانه و کف آن سقف خانه است! مسلما تجربه قدم زدن در چنین خانه ای تجربه ای است که تا عمر دارید فراموشش نخواهید کرد و همیشه عکس های یادگاری آن را با لذت تماشا خواهید کرد. گذشته از خانه وارونه آنتالیا، یک مجموعه تفریحی دیگر نیز در تور آنتالیا وجود دارد که با نام سندلند آنتالیا یا سرزمین شنی آنتالیا شناخته می شود. در سندلند آنتالیا می توانید یک عالمه مجسمه شنی را از نزدیک ببینید و عکس های یادگاری جالبی با این تندیس های هنری که تماما از شن ساخته شده اند، بگیرید.

خاص ترین و جالب ترین اماکن تفریحی

خاص ترین و جالب ترین اماکن تفریحی دبی

به تازگی یک موزه جالب در دبی ساخته شده است که با نام موزه سلفی دبی شناخته می شود. موزه سلفی دبی یکی از جالب ترین اماکن تفریحی است که شما می توانید در تور دبی از آن بازدید داشته باشید. اگر شما هم عاشق عکس سلفی هستید و از استوری گذاشتن در اینستاگرام و آپلود کردن عکس های جالب و خاص در اینستاگرام خوشتان می آید، این موزه دقیقا برای شما ساخته شده است. شما در موزه سلفی دبی می توانید یک عالمه عکس سلفی بامزه و جالب بگیرید و حافظه گوشی تلفن همراه و دوربین عکاسی خود را پر از عکس های جذاب کنید. گذشته از موزه سلفی دبی، به شما توصیه می کنیم که در تور ارزان دبی از پیست اسکی سرپوشیده دبی نیز دیدن کنید و درست در اوج گرمای دبی، وارد یک سرزمین زمستانی جذاب شوید و ساعتی را به اسکی در دبی اختصاص دهید.

خاص ترین و جالب ترین اماکن تفریحی

خاص ترین و جالب ترین اماکن تفریحی تایلند

در پوکت نیز درست مثل آنتالیا، یک خانه وارونه ساخته شده است که در نوع خودش جذاب و دیدنی است. خانه وارونه پوکت یکی از جذاب ترین اماکن تفریحی تایلند به حساب می آید و دکوراسیون بسیار خاص و جالبی برای عکاسی دارد. بد نیست که شما هم در تور ارزان پوکت از خانه وارونه پوکت به عنوان جالب ترین مرکز تفریحی تایلند دیدن کنید و فرصت تفریح و عکاسی در آن را از خودتان نگیرید. یکی دیگر از جالب ترین اماکن تفریحی تایلند، یک شهربازی بسیار جذاب در بانکوک است که با نام شهربازی دریم ورلد بانکوک شناخته می شود. این شهربازی از آن پارک های تفریحی است که همه اعضای خانواده با دیدن آن سر ذوق می آیند و تفریح در آن سن و سال نمی شناسند. پس حتما برنامه تفریح در شهربازی دریم ورلد بانکوک را هم در برنامه سفر خود به بانکوک با تورتایلند بگنجانید و به هیچ عنوان از کنار این شهربازی ساده نگذرید.

خاص ترین و جالب ترین اماکن تفریحی

خاص ترین و جالب ترین اماکن تفریحی هند

اگر واقعا به دنبال کسب یک تجربه خاص در تور هند هستید و می خواهید یک تفریح جذاب در هند را تجربه کنید، باید به باشگاه فوتبال صابونی در دهلی بروید. در این باشگاه باید روی یک سطح بادی که کاملا با کف آب و صابون لیز شده است، فوتبال بازی کنید. بدون شک می توان گفت که بازی فوتبال صابونی تجربه ای است که هیچ گاه خاطراتش را فراموش نخواهید کرد و همیشه با به یادآوری خاطرات آن، لبخند پهنای صورتتان را فرا خواهد گرفت. به شما توصیه می کنیم که اگر زمان کافی برای تفریح در تور ارزان هند داشتید، حتما از پارک جهان برفی دهلی (پارک اسنو ورلد دهلی) نیز دیدن کنید و حتما چند ساعتی را در آن برف بازی کنید.

خاص ترین و جالب ترین اماکن تفریحی

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه