29 اسفند 1402



فال روزانه 22 تیر 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز گرفتن تصمیم های منطقی و عاقلانه غیر ممکن به نظر می رسد و دلیل آن هم این است که انگار واقعیت هر لحظه تغییر شکل یافته و به شکل دیگری در می آید و تلاش برای درک آن شبیه به هدف گرفتن یک سیبل متحرک خواهد بود. موفقیت در زمینه کاری به سراغ شما آمده است و بسیار هیجان زده و با انگیزه هستید و دوست دارید در این مسیر به راهتان ادامه بدهید. اما به زودی خواهید دید که مسئولیت های زیاد کاری باعث شده اند از زندگی اجتماعیتان باز بمانید. فکر می کنید نکند دوستانتان فراموشتان کرده باشند. آنها شما را فراموش نکرده اند، این شما هستید که باید در هر هفته حداقل چند ساعتی برای آنها وقت بگذارید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز دوستان صمیمی شما نقش خود را در زندگیتان تغییر داده و به مشاوران معنوی شما تبدیل می شوند. چه تا به حال چنین توانایی ها را در آنها دیده باشید و چه ندیده باشید از آنها انتظاری فراتر از حمایت های روزمره همیشگیشان دارید. خوشبختانه آنهایی که شناخت کافی از شما داشته باشند می توانند به شما کمک کرده و افق های پیش رویتان را گسترش دهند. فقط این نکته را به یاد داشته باشید که نباید به کسی اجازه دهید با ذهن کوچکش آرزوهای بزرگتان را از شما بگیرد. امروز نسبت به باورها و عقایدتان تعصب خیلی سرسختانه ای دارید و برای دفاع از آنها همچون شیری می غرید. یادتان باشد با عشقتان از این رفتارها نکنید چون او اصلا تحمل چنین رفتاری از جانب شما را ندارد.

متولدین ماه خرداد

امروز انگار واقعیت ها دارند به گونه ای تغییر شکل پیدا می کنند که با رویاهایتان هماهنگ شوند. اما در واقع متاسفانه حقیقت با تصوری که شما از آن دارید فرق دارد. متاسفانه تفکر شما در حال حاضر نطقی نیست و ممکن است بدون دقت و توجه کافی نتیجه گیری های اشتباهی داشته باشید. سعی نکنید آنچه غیر منطقی است را برای خودتان منطقی جلوه دهید. بعد از تمام شدن کارتان مستقیم به خانه بروید و امشب را استراحت کرده و خودتان را برای یک روز تعطیل لذت بخش آماده کنید. نگران انجام ندادن کارهایی که برایشان برنامه ریزی کرده بودید نباشید، کلی وقت برای انجام آنها خواهید داشت.

متولدین ماه تیر

جستجو برای دست بابی به فرصت هایی برای ماجراجویی و هیجان معمولا بخشی از شخصیت تیز ماهی ها نیست. با این حال شما امروز میل شدیدی به فراتر رفتن از محدوده امنی که برای خود ساخته اید و گسترش بخشیدن به ذهن و فکر خود احساس می کنید. اگر واقعا چنین قصدی دارید نباید به این که آیا نقشه هایتان منطقی یا امکان پذیر هستند زیاد فکر بکنید؛ تفکر منطقی و حساب شده را برای روزهای دیگر زندگیتان نگاه دارید. امروز این امکان وجود دارد که شما با یک نفر آشنا شوید که با روحیات جالبش شما را به سوی خود جذب می کند. رابطه شما در جهت خوبی می رود و می تواند به یک رابط عاشقانه تبدیل شود، به شرط آن که ایده آل گرایی شما بیش از حد نباشد.

متولدین ماه مرداد

امروز موضوعاتی که در بحث های روزمره مطرح می کنید حتی خودتان را نیز به تعجب وامی دارند. انگار بی آن که بخواهید یک چیزی مثل آهنربا شما را به سوی موضوعات حساس می کشاند و حتی بی آن که خودتان کوچک ترین قصد و غرضی داشته باشید بحث به راه می اندازید. صحبت کردن در مورد مسائل مهم و حساس اشکالی ندارد، اما به این شرط که به اثرات احتمالی گفته های خود روی طرف مقابلتان فکر کنید. شما امروز می توانید ذهن دیگران را خیلی راحت بخوانید و با اندکی سیاست می توانید از این توانایی خود برای مطرح کردن بحث هایی که ذهن طرف مقابلتان در رابطه عاطفی را به خود درگیر کرده اند استفاده کنید.

متولدین ماه شهریور

یک نفر از اطرافیانتان که ممکن است همسایه و یا همکارتان باشد که پیش از این رابطه تان با او در حد یک سلام و علیک جزئی بوده است امروز خیلی ناگهانی نسبت به شما ابراز علاقه کند یا حداقل سر صحبت را باز کرده و زمینه را برای آشنایی بیشتر فراهم کند و به این نتیجه برسید که علایق مشترکی دارید و می توانید وقت بیشتری را با هم بگذرانید. شاید حتی فکر کنید که چرا خودتان قبلا این کار را نکرده بودید. در هر صورت یادتان باشد که زیاد هیجان زده نشوید و به یک باره سعی نکنید رابطه را خیلی سریع پیش ببرید. شما ایده هایی در سرتان دارید که دلتان می خواهد آنها را هر چه سریع تر عملی کنید، اما بهتر است فعلا دست به عصا پیش بروید.

متولدین ماه مهر

امروز ممکن است مقداری کاغذبازی برای انجام دادن داشته باشید. این کار شاید خیلی خسته کننده باشد اما این امکان وجود دارد که در خلال انجام این کار فرصت های جدیدی به رویتان باز شوند که می توانند راه را برای رسیدن شما به موفقیت و افزایش درآمدتان برای شما فراهم کنند. استفاده از تکنولوژی در انجام کارهایتان شما را با افراد جدیدی آشنا خواهد کردکه دوستی با آنها ارزش زیادی برای شما خواهند داشت. امروز شاید کارهایی که در محل کارتان انجام می دهید برعکس آن چیزی باشند که از قبل برنامه ریزی کرده بودید. اما فکر نکنید که این موضوع نشانه بدی است. گاهی پیش رفتن با جریان کارها خیلی بهتر از داشتن برنامه ریزی قبلی است.

متولدین ماه آبان

امروز حتما کمی وقت برای خیال پردازی کردن به خودتان بدهید و سعی نکنید که حتما افکارتان را در همان جهتی که خودتان می خواهید پیش ببرید. یک تفکر هدایت شده دقیقا نتیجه ای برعکس آنچه انتظارش را دارید برای شما به همراه خواهد داشت، پس بال های خیال خودتان را قیچی نکنید. امروز دلتان برای یکی از دوستان و یا اقوام خود که در دور دست ها زندگی می کنید تنگ شده و دلتان می خواهد هر طوری که شده با او تماس بگیرید. حتما این کار را بکنید، زیرا این شخص هم به احتمال زیاد خبرهایی دارد که دلش می خواهد با شما در میان بگذارد. شاید حتی این خبرها بتوانند تاثیراتی روی زندگی شما هم داشته باشند.

متولدین ماه آذر

حس ششم شما می تواند راه خیلی جالبی را برای افزایش درآمدتان به صورتی که شاید تا پیش از این حتی فکرش را هم نمی کرده اید پیش روی شما قرار خواهد داد. شاید این ایده ی شما به نظر دیگران عجیب یا حتی مسخره باشد، اما از نظر خودتان قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. قبل از هر کاری همه مزایا و معایب آن را سنجیده و با افرادی که در این زمینه دانش و اطلاعات کافی دارند مشورت کنید و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرید. حتی اگر  این روش را عملی نکنید هم افزایش سطح اقتصادی شما از یک راه دیگر قطعی خواهد بود. امروز شاید از شما برای دعوت در یک مهمانی دعوت شود، اما شما ترجیح می دهید در خانه بمانید یا به کارهای دیگرتان رسیدگی کنید.

متولدین ماه دی

امروز ممکن است به یکی از قرارهای کاری و یا دوستانه که از چند روز پیش برای آن برنامه ریزی کرده بودید نرسید و از این بابت کمی عصبانی و ناراحت شوید. شاید این مسئله حتی از لحاظ مالی کمی به ضررتان تمام شود، اما کمی وقت آزاد در اختیارتان خواهد گذاشت. در واقع این موقعیت نه چندان خوشایند می تواند همان فرصتی که در انتظارش بوده اید را در اختیار شما قرار دهد. کیهان هدیه فوق العاده ای را برای شما آماده کرده است، اما این که از آن استفاده کنید یا خیر به خودتان بستگی دارد. یادتان باشد که بعضی از فرصت ها تنها یک بار در زندگی برای ما فراهم می شوند و اگر از آنها بهره نبریم تا ابد پشیمان خواهیم بود.

متولدین ماه بهمن

اتفاق کاملا غیر منتظره ای که امروز برایتان پیش خواهد آمد شناخت تازه ای از خودتان به شما خواهد بخشید و به واسطه آن از زاویه جدیدی به خود نگاه خواهید کرد. شما احساس می کردید که حوصله یا انرژی لازم برای انجام وظیفه ای که به عهده تان گذاشته شده بود را ندارید. اما حالا دیگر نمی توانید انرژی مثبتی که دارید از کیهان دریافت می کنید را نادیده بگیرید. شما به این واقعیت پی خواهید برد که خودتان تنها مانعی بوده اید که سر راهتان قرار گرفته بوده است. حالا که به حقیقت پی برده اید از فرصت هایی که در اختیار دارید بهره ببرید. در پایان روز حتما با دوست هایتان وعده دیدار گذاشته و با هم به گردش و تفریح بروید، امشب در خانه ماندن شما را کلافه خواهد کرد.

متولدین ماه اسفند

معمولا نگاهی که دیگران به شما دارند با دیدی که خودتان نسبت به خود دارید خیلی فرق می کند. شما به خودتان با عینک بدبینی نگاه می کنید و همین گاهی باعث سردرگمی و بلاتکلیفی شما می شود. با این حال امروز صحبت کردن با یکی از دوستان صمیمی و نزدیکانتان امروز تجربه متفاوتی را برای شما ایجاد خواهد کرد و نظرتان در مورد خودتان را تفییر خواهد داد. شما دقیقا می دانید که امروز چه می خواهید، اما متاسفانه در فاصله ای که بین افکارتان تا بیان خواسته هایتان وجود دارد بعضی چیزها فراموش شده و از قلم می افتند.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه