29 اسفند 1402



فال روزانه 19 تیر 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

این که شما دارید تلاش می کنید تبدیل به شخص بهتری شوید قابل ستایش است، اما این که بخواهید برتری خودتان را در محل کارتان به دیگران اثبات کنید بهترین راه برای نشان دادن رشدتان نخواهد بود. لزومی ندارد برای این که به دیگران نشان دهید که بهتر از همه از پس هر مشکل و موقعیتی برمی آیید جنجال به راه بیندازید. به جای این کار سعی کنید رفتاری دوستانه داشته باشید و چه در خانه و چه در محل کار حمایت خود از افرادی که به کمک شما نیاز دارند را نشان دهید. در واقع رقابت شما باید با خودتان باشد، نه دیگران! در زمینه روابط عاشقانه شما دارید خیلی زود تصمیم گیری می کنید، بهتر است کمی صبر کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

شما از این که نقشه ی بلندپروازانه ای که دارید به نفع همه آنهایی که در آن نقش دارند تمام خواهد شد مطمئن هستید، اما متاسفانه ممکن است مورد انتقاد قرار گرفته و محکوم به خودخواهی و در نظر نگرفتن دیگران شوید. خوشبختانه شما مهارت های لازم برای تضمین موفقیت خود را دارید، اما رسیدن به هدفتان وقتی با یک نفر دعوا و بحث کرده باشید برایتان چندان دلپذیر نخواهد بود. شخصی که شما را مورد انتقاد قرار داده قصد ایجاد یک وضعیت ناخوشایند بین شما و خودش را ندارد و فقط واکنش شما ممکن است این مخالفت را تبدیل به یک بحث جدی کند. سعی کنید نقاط مشترک را یافته و بر اساس آنها مشکلتان را حل کنید.

متولدین ماه خرداد

شما در زمینه مسائل حرفه ای خیلی انعطاف پذیر هستید، اما باید مواظب باشید این انعطاف پذیری به بی هویتی شما منجر نشود. امروز روابط عاطفی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند، اما شما انتظار دارید که یک بده و بستان عادلانه در این رابطه وجود داشته باشد. شاید بهتر باشد برخی حد و مرزها را در رابطه خود مشخص کرده و پیش از جدی کردن این رابطه تکیف خودتان و طرف مقابلتان را در خیلی از زمینه ها مشخص کنید. البته لزومی ندارد خیلی صریح در این مورد صحبت کنید و یا برخورد تند و ناراحت کننده ای داشته باشید؛ داشتن کمی سیاست خیلی از چیزها را روبراه و رابطه تان را را نیز صمیمی تر خواهد کرد.

متولدین ماه تیر

امروز مسائل کاری طبق برنامه ریزی هایتان پیش خواهند رفت و مشکلی که این چند روز اذیتتان کرده بود بالاخره حل خواهد شد. بحثی اجتناب ناپذیر بر سر مسائل عاطفی می تواند باعث شود دچار احساس درماندگی و تنهایی شوید. اما خوشبختانه امروز شما این قدرت را دارید که احساسات منفی را برای ایجاد تغییرات مثبت به کار بگیرید. نگاه کردن به دنیای درونتان می تواند راه درست را به شما نشان دهد. این گفته بودا را به خاطر داشته باشید که کلامی که با صداقت و مهربانی همراه باشد می تواند دنیا را عوض کند، پس شما هم با طرف مقابلتان با مهربانی و آرامش و در عین حال همراه با صداقت صحبت کنید تا بهترین نتایج را به دست بیاورید.

متولدین ماه مرداد

امروز احساسات شما آنقدر شدید هستند که حتی اگر یک بحث کاملا عاشقانه هم طبق میل شما پیش نرود به سرعت عصبانی می شوید. هرچند شما قصد ندارید دلخوریتان را به یک مشکل بزرگ تبدیل کنید، اما انگار این قضیه کاملا از کنترل شما خارج است و واکنش هایتان خیلی تندتر از آن چیزی هستند که خودتان می خواهید. با این حال تلاش برای مخفی کردن احساساتتان نیز راه حل خوبی نخواهد بود و حتی اگر تصمیم به سکوت بگیرید هم نتیجه ای که به دست می آورید برعکس انتظارتان خواهد بود و در پایان با انفجار شدیدتری روبرو خواهید شد! فعلا بهترین کاری که از دستتان برمی آید این است که سعی کنید واکنش های خود را تحت کنترل در بیاورید.

متولدین ماه شهریور

شاید با خودتان فکر کنید که نباید در مورد احساسات امروزتان با کسی صحبت کنید، مخصوصا اگر فکر کنید که گفته هایتان باعث شوند خاطرات تلخ گذشته بار دیگر زنده شوند. متاسفانه امروز تا وقتی آنچه در ذهن و قلبتان می گذرد را با یکی از دوستان صمیمی و مورد اعتماد خود در میان نگذارید دلتان آرام نخواهد گرفت و نمی توانید روی هیچ کاری تمرکز کنید. شاید در حالت عادی با این قضیه خیلی منطقی رفتار می کردید، اما امروز عقل و منطقتان برای رویارویی با این وضعیت به کارتان نخواهند آمد. در هر صورت بهتر است زیاد ریسک نکنید و در صحبت هایتان به اندازه کافی احتیاط به خرج دهید تا بعدا از گفته هایتان پشیمان نشوید.

متولدین ماه مهر

همه از شما انتظار دارند که به وعده هایی که این اواخر داده بودید عمل کنید و تا وقتی که به تعهدات خود عمل نکرده اید فرصتی برای استراحت و شانه خالی کردن از بار مسئولیت  ها نخواهید داشت. بی شک حجم کاری که در انتظارتان است خیلی زیاد به نظر می رسد و شما هم امروز به طور عجیبی نسبت به انجام کارها و وظایف خود بی حوصله هستید، اما اجازه ندهید هیچ چیزی شما را از مسیر اصلیتان منحرف کند و مانع رسیدن شما به اهدافی که از قبل برای خود تعیین کرده بودید شود. شاید در ابتدا کمی بی حال و حوصله باشید، اما خیلی زود قدرت و انرژی درونیتان زنده خواهد شد و کارهایتان را به خوبی به انجام خواهید رساند.

متولدین ماه آبان

امروز از آن روزهایی است که انگار دیگران قصد ندارند حتی یک دقیقه از وقتتان را برای خودتان بگذارند و به نظر می رسد درخواست ها و انتظارهایشان تمامی ندارند. این موضوع باعث شده است که برنامه هایی که از قبل برای روزتان چیده بودید بهم بخورند و وضعیت آنقدر پیچیده شود که فکر کنید هیچ گاه به حالت عادی بازنخواهد گشت. با این حال شما قصد تسلیم شدن را ندارید و با خودتان فکر می کنید که به زودی راه حلی پیدا خواهید کرد و ماجراجویی های زیادی در انتظارتان هستند. این گفته توماس ادیسون را امروز به خاطر داشته باشید که "بیشتر مردم فرصت هایشان را از دست می دهند فقط به این خاطر که ظاهر این فرصت ها شبیه کار کردن است!"

متولدین ماه آذر

زمان آن فرا رسیده است که با کمبود اعتماد به نفس و ترس و وحشت هایی که دارید روبرو شوید تا وضعیت درهم و برهمی که رابطه مهمی را دارد تهدید می کند روبراه کنید. وضعیت فعلی شما مانند یک ماهی است که در قلاب ماهیگیری گرفتار شده و هر چقدر که برای رهایی تقلا می کند بیشتر گیر می افتد. طبیعتا شما ترجیح می دهید که از این وضعیت فرار کنید و این موضوع را نادیده بگیرید، اما به شما توصیه می شود که پیش از رفتن به سراغ هر چیز دیگری این مسئله شخصیتان را حل کنید. فراموش نکنید شجاعت به این معنی نیست که شما نمی ترسید، شجاعت یعنی این که به ترس هایتان اجازه ندهید شما را متوقف کنند.

متولدین ماه دی

شما به خاطر توانایی فوق العاده تان در ادامه دادن کارهایتان تحت هر شرایطی و تا زمانی که به پایان برسند شناخته شده هستید. اما امروز این میل شما به کامل کردن کارهایتان بیش از هر زمان دیگری است و تقریبا هیچ چیزی نمی تواند مانع رسیدن شما به مقصدتان شود. خوشبختانه این عزم و اراده شما زمینه را برای رسیدن شما به موفقیت فراهم می کند و خودتان هم برای ادامه راهتان آماده مبارزه هستید و هر چقدر که لازم باشد تلاش می کنید. فقط این نکته را هم بد نیست به شما بگوییم که هیچ کس قدرت فروپاشی و از بین بردن رویاهایتان را ندارد مگر این که خودتان به او این اجازه را بدهید؛ شما که چنین قصدی ندارید؟!

متولدین ماه بهمن

امروز شما حتما باید به صورت کامل و صد در صد با خودتان صادق باشید، در غیر این صورت قطعا به مشکل برخواهید خورد. اگر اتفاقاتی که برایتان پیش می آیند ارزش ها و باورهای قدیمیتان که دیگر در واقع به کارتان هم نمی آیند را به چالش می کشند، از این که این باورها را مورد ارزیابی مجدد قرار داده و در صورت لزوم آنها را کنار بگذارید هیچ ترس و وحشتی نداشته باشید. اولویت ها و اهداف خود را بر اساس تفکرات و اعتقادات فعلی خود تعیین کنید و بر اساس آن برنامه هایی که برای زندگی خود دارید را مشخص کنید. تنها چیزی که در این دنیا هیچ تغییری نمی کند این واقعیت است که همه چیز تغییر می کند و هیچ چیز قطعی نیست!

متولدین ماه اسفند

امروز شما در برخوردهای اجتماعی خود ممکن است رفتاری تندتر و تهاجمی تر داشته باشی، دلیل آ هم این است که نسبت به وضعیت و نقش خود در گروه های مختلفی که قرار می گیرید اعتماد به نفس ندارید. حتی اگر نقش خیلی مهمی داشته باشید هم احساس می کنید که به حاشیه رانده شده اید و هیچ کس توجهی به شما ندارد. شاید هم تصمیم بگیرید بی آن که واکنشی از خودتان نشان دهید خیلی آرام و بی سر و صدا خودتان را کنار بکشید، اما شما نمی توانید بدون این که دیگران متوجه بشوند از مسئولیت های خودتان فرار کنید. همیشه داشتن آرامش و همکاری با دیگران خیلی هوشمندانه تر از جنگ و دعوا با آنهاست.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه