29 اسفند 1402



فال روزانه 18 تیر 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

شما احساس شخصی را دارید که در میان یک گردباد گیر افتاده باشد. همه چیز دارد دور سرتان می چرخد و هیچ چیزی تحت کنترلتان نیست. تسلیم استرس و نگرانی نشوید. در حال حاضر هیچ کاری از دست شما ساخته نیست. به این طوفان اجازه بدهید هر کاری که دلش می خواهد را بکند و صبر کنید تا خودش به پایان برسد، زیرا مبارزه با آن تنها باعث آسیب رسیدن به شما خواهد شد. آنچه نمی توانید تغییر دهید را بپذیرید و منتظر بمانید تا اوضاع آرام شود. دلتان می خواهد در خانه بمانید، اما با فکر کردن به کارهایی که در انتظارتان هستند و باید انجام شوند با انرژی و انگیزه صبح زود خانه را ترک خواهید کرد. با برنامه پیش بروید تا نتیجه را به بیشترین مقدار ممکن برسانید.

متولدین ماه اردیبهشت

زمان آن فرا رسیده است که شما مسئولیت مدیریت اوضاع را به عهده بگیرید. آتش درون شما شعله ور شده است و هیچ حد و مرزی برای میزان تأثیری که می توانید روی دیگران داشته باشید وجود ندارد. تحت هیچ شرایطی خودتان و توانایی هایتان را دست کم نگیرید و خودتن را کنار نکشید. با اعتماد به نفس تمام با هر موقعیتب روبرو شوید و مطمئن باشید که همه چیز به نفعتان پیش خواهد رفت. به نگاه خود وسعت ببخشید تا از پاداشی بی نظیر بهره مند شوید. به فعالیت خود ادامه دهید و خیالتان راحت باشد که افراد و موقعیت های مفیدی را به خود جذب خواهید کرد و زمینه را برای موفقت خودتان و بقیه فراهم خواهید نمود.

متولدین ماه خرداد

ذهن خودتان را درگیر به دست آوردن چیزهایی بیشتر از آن چه دارید نکنید و به جای این کار روی داشته هایتان تمرکز کنید. آنچه در اختیار دارید را به کار بگیرید و آنچه ندای درونتان به شما می گوید را گوش کنید. حس ششم شما خیلی خوب می داند که چه چیزی به نفعتان است و چه چیزی به ضررتان است. وقت خودتان را به خاطر کارها و مسائل بی اهمیت هدر ندهید و روی اولویت های اصلی خود تمرکز کنید. امروز هر چقدر احساساتتان بیشتر متعادل و با ثبات باشند موفقیت بیشتری به سراغتان خواهد آمد. سعی کنید جلوی زبانتان را گرفته و حرف هایتان را به راحتی و با اطمینان خاطر با هر کسی در میان نگذارید، این کار به ضرر شما تمام خواهد شد.

متولدین ماه تیر

امروز برای شما روز بسیار خوبی است. هر چقدر بیشتر به احساسات خود توجه کنید و به ندای درونتان گوش کنید موفقیتتان بیشتر خواهد شد. از انجام کارهای جدید و تجربه های تازه هراسی نداشته باشید. چیزهای جدیدی که در حال حاضر وارد زندگیتان می شوند بعدا تأثیرات مثبتی روی شما و زندگیتان خواهند داشت. به احساس خود اطمینان داشته باشید، قلبتان خوب می دانید که شما را به کدام سو باید بکشاند. یک رابطه دوستانه و یا عاشقانه امروز ممکن است با موانعی مواجه شود. این که شما چطور این مشکل را حل می کنید اثراتی پایدار روی آینده این رابطه خواهد گذاشت، پس زیاد عجله نکنید و همه چیز را در نظر بگیرید.

متولدین ماه مرداد

امروز این طور به نظر می رسد که دیگران با مسائل به اندازه ای که شما انتظار دارید جدی برخورد نمی کنند. اگر می بینید همه به نظرتان همینطور هستند به احتمال زیاد این موضوع نشانه این است که شما دارید بیش از حد به خودتان و دیگران سخت می گیرید! زندگی یک بازی است و در این جهان بیکران ما همچون ذراتی معلق در فضا هستیم. زندگی ما در مقایسه با جهان هستی به اندازه یک چشم برهم زدن طول می کشد، خودتان و زندگی را بیش از اندازه جدی نگیرید. امروز شما نمی توانید احساسات خود را مخفی کرده و نفرت یا علاقه خود به اطرافیانتان ر از آنها پنهان کنید، پس مواظب باشید این موضوع اثر منفی روی روزتان نگذارد.

متولدین ماه شهریور

امروز هیچ یک از فرصت هایی که برایتان پیش می آیند را نادیده نگیرید، حتی اگر در ابتدا این موقعیت ها غیر منطقی و محکوم به شکست به نظر رسیدند هم خیلی سریع در مورد آنها تصمیم گیری نکنید. این احتمال وجود دارد که یکی از این موقعیت ها بزرگ ترین فرصت زندگی شما باشد. راهی که به سوی موفقیت می رود معمولا یک تابلو با لامپ های نئون ندارد که به شما بگوید باید از این راه بروید، این خود شما هستید که باید این موضوع را تشخیص بدهید. به آنچه حس ششمتان به شما می گوید اعتماد کنید. اگر بین شما و عشقتان مشکلی وجود دارد کمی صبر کنید تا خشمتان از بین برود و بتوانید در آرامش در مورد مشکلتان صحبت کنید.

متولدین ماه مهر

اکنون زمان آن فرا رسیده است که نقشه های خودتان را عملی کنید. شما انرژی خارق العاده ای را در وجود خود احساس می کنید که شما را تشویق به ارتباط برقرار کردن با دیگران می کند. یادتان باشد که همکاری با دیگران می تواند سرعت و کیفیت عملکرد شما را تا چند برابر افزایش دهد. اگر به کمک نیاز دارید درنگ نکنید، دست های زیادی منتظر هستند تا شما دستتان را به سوی آنها دراز کنید تا به هر طریقی که لازم باشد شما را مورد حمایت قرار بدهند. شغلی که شما دارید قرار نیست فقط درآمدی کافی و یا قدرت بیشتر را در اختیار شما قرار بدهد، شما حدود نیمی از زندگی خود را در محل کارتان می گذرانید، پس اگر لازم می دانید وضعیت حرفه ای خود را به طور جدی مورد بازبینی قرار دهید.

متولدین ماه آبان

امروز به دنبال بهترین ها باشید و به هیچ چیزی کمتر از بهترین هم راضی نشوید. انرژی فراوانی در حال حاضر در اختیار شما قرار گرفته است که باید آن را مورد استفاده قرار داده و به احساسات خود بها بدهید. اجازه ندهید به خاطر جلوگیری از آسیب دیدن احساسات دیگران برنامه هایی که برای زندگی خودتان دارید قربانی شوند. بقیه می توانند از خودشان و احساساتشان مراقبت کنند و بهتر است حداقل در حال حاضر فقط روی خودتان تمرکز کنید؛ شما در درجه اول نسبت به خودتان مسئول هستید، پس کاری را انجام دهید که به خیر و صلاحتان است. امروز به هیچ عنوان اضافه کاری را به شما توصیه نمی کنیم، پس از پایان ساعت کاری خیلی زود به خانه بروید و استراحت کنید.

متولدین ماه آذر

دلتان می خواست می توانستید همه چیز را رها کرده و به سریع ترین شکل ممکن خودتان را از این اوضاع در هم و برهم نجات بدهید، اما بین گذشته و آینده گیر کرده اید و نمی دانید باید چکار کرد. شما به رسوم و سنت هایی که شاید دیگر وقت به روز رسانی آنها فرا رسیده باشد احساس پایبندی می کنید. شما نمی توانید هم به بزرگ ترین اهداف خود برای آینده برسید و هم به گذشته دست و پاگیر خود پایبند بمانید. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که اهدافی که انتخاب می کنید بیش از اندازه بلند پروازانه نباشند. هرچقدر بیشتر درنگ کنید وقت و انرژی بیشتری را هدر خواهید داد، تصمیم خود را گرفته و با اعتماد به نفس پیش بروید.

متولدین ماه دی

امروز هر بحث کوچکی می تواند خیلی سریع به یک جنگ تمام و کمال تبدیل شود. اگر با مشکلات و مسائل مختلف با احتیاط روبرو نشوید هر تکه کاهی می تواند برایتان به یک کوه تغییر شکل پیدا کند. نکاتی که امروز باید به آنها توجه داشته باشید حفظ تعادل و صحبت کردن در آرامش است. همه چیز خیلی سریع پیش خواهد رفت، پس کمربند ایمنی خود را محکم ببندید و برای تکان های احتمال آماده باشید. شما نسبت به دردها و مشکلات دیگران خیلی حساس هستید و هر حمایتی که در توانتان باشد را از آنها دریغ نخواهید کرد. اما امروز باید خیلی جدی در برابر یک نفر که می خواهد برای پیش بردن کار خودش شما را وادار به تغییر برنامه ها و کارهایتان کند بایستید.

متولدین ماه بهمن

احساس می کنید هر لحظه ای به سویی کشیده می شوید و همه چیز به صورت ناگهانی به رسیدگی و توجه شما نیاز دارد و نمی توانید حتی روی یکی از کارهایتان دقت و توجه کامل داشته باشید. تمام سعیتان را بکنید که کنترل وضعیت از دستتان خارج نشود. به خودتان سخت نگیرید و فراموش نکنید در هر حالتی خنده روی لب هایتان باشد. قدم به قدم پیش بروید و کارهایتان را یکی یکی انجام دهید، مطمئنا نمی توانید همزمان روی بیش از یک کار تمرکز کنید و تنها کیفیت کارتان را از بین خواهید برد. امروز در صحبت کردن در مورد نقشه ها و برنامه هایتان با دیگران دقت بیشتری به خرج دهید، نتیجه کارهایتان استعدادها و توانایی هایتان را به بهترین شکل ثابت خواهد کرد.

متولدین ماه اسفند

امروز برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود. احساس می کنید موقعیت برای پیشرفت شما فراهم شده است و اکنون یکی از آن زمان هایی است که می توانید هر ایده ای که در ذهنتان جرقه می زند را خیلی زود عملی کنید. پروژه هایی که در دست انجام دارید خیلی سریع دارند پیش می روند و اطلاعات مورد نظرتان را با سرعت قابل توجهی به دست می آورید. از انرژی امروز استفاده کنید و برای به واقعیت تبدیل کردن رویاهای خود تلاش کنید. اگر سعی کنید نتایج حیلی خوبی به دست خواهید آورد. به هیچ عنوان با دیدن اختلاف نظرهایی که با اطرافیان و به ویژه همکاران خود دارید نسبت به تصمیمات خود دچار شک و تردید نشوید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه