10 فروردين 1403



فال روزانه 10 تیر 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omen متولدین ماه فروردین

شما فردی مهربان و حساس هستید که دوست دارید همیشه برای زندگی تان برنامه ریزی کنید و طبق آن پیش روید. دیگران را نیز به این کار تشویق می کنید اما یادتان باشد که هر کسی شیوه زندگی خودش را دارد. اگر شریک زندگی تان سبک زندگی متفاوتی دارد، او را سرزنش نکنید. شما نمی توانید از تمام حقایق، در همان نگاه اول پرده بردارید اما با کمی صبر تمام شان برایتان فاش خواهند شد. دوستی از شما دلگیر است، شاید فکر کنید که رفتار او علت موجهی ندارد اما بهتر است این بار شما پا پیش بگذارید.

متولدین ماه اردیبهشت

از آنجا که فرد کنجکتوی هستید، امروز نیز دوست دارید در هر کاری سرک بکشید. از آنجا که انرژی زیادی در درون تان نهفته است، به راحتی می توانید هر اطلاعاتی را که می خواهید، به دست آورید. البته در این میان موضوعی ذهن شما را درگیر می کند طوری که قادر نیستید میان عقل و قلب تان یک کدام را انتخاب کنید. در چنین روزی به نفع تان است طرف قلب تان را بگیرید و طبق خواسته او پیش روید. در مسیر راهتان کمی از لجاجتی که مدام به خرج می دهید، کوتاه بیایید تا همه چیز به خوبی و خوشی پیش رود.

متولدین ماه خرداد

شما برای زندگی تان تلاش زیادی کرده اید و دنیای زیبایی برای خودتان ساخته اید که کاملا راضی و خوشنودتان کرده است. دیگران نیز از قدم گذاشتن به دنیای شما احساس لذت می کنند و دوست دارند زمان زیادی را در کنار شما بگذرانند. اگر چه گاهی واقعیت مانع و شما را از دنیای ایده آل و خیالی تان دور می کند اما بهتر است برای مدتی کاملا خودتان را از دنیای دیجیتال و اخبار روز جدا کنید. به زودی اتفاقی در راه است، باید انرژی خود را جمع کنید تا بتوانید از پس آن به خوبی برآیید.

متولدین ماه تیر

این روزها خیال پردازی شما بیش از حد شده طوری که برایتان سخت است بتوانید خودتان را با واقعیت تطبیق دهید. در واقع احتیاجی به این کار نیست. امروز را در آسمان ها سیر کنید و مسائل را خیلی جدی نگیرید. اما یادتان باشد که در روزهای آتی برای کارهایی که در دست دارید، صبوری و دقت لازم را به خرج دهید تا بعدها برایتان مشکل ساز نشوند. به زودی حقایقی از منبعی غیر منتظره برایتان روشن می شود که دگرگون تان خواهد کرد. خودتان را برای یک جشن بزرگ آماده کنید.

متولدین ماه مرداد

احساس می کنید که در مقابل یک دو راهی قرار گرفته اید. از طرفی می خواهید آنچه دل تان می گوید را انجام دهید و از طرف دیگر عقل تان مانع تان می شود.. بهتر است دست از افراط و تفریط بردارید و بین این دو یک تعادل برقرار کنید. امروز زمان خوبی برای کارهای گروهی است. این فعالیت می تواند هم در محیط کار و هم در باشگاههای ورزشی یا کلاس های هنری اتفاق افتد. نتیجه ای که این کار برایتان خواهد داشت، بسیار بیشتر از آنچه در تنهایی انجام می دهید خواهد بود. آخر هفته سورپرایزی در راه خواهید داشت، خودتان را آماده کنید.

متولدین ماه شهریور

انرژی امروزتان از روزهای دیگر کمی بیشتر است اما مراقب باشید که آن را در راههای درستی هدایت کنید. از توانایی هایتان کمک بگیرید و در زمینه ای که مهارت و علاقه لازم را دارید قدم بگذارید. به عنوان مثال اگر اهل نوشتن هستید، دست به قلم شوید یا اگر ورزش می کنید، روز خوبی برای بیرون زدن از خانه و ورزش کردن است. با این کار اعتماد به نفسی که اخیرا از دست داده اید نیز بار دیگر به دست می آید. به زودی رابطه عاطفی شما دچار همان تغییراتی که انتظارش را می کشیدید، می شود.

متولدین ماه مهر

از جایی که انتظارش را ندارید و بدون هیج دلیلی فردی با شما مخالفت خواهد کرد. هر چه سر سخت تر و لجباز تر باشید، شرایط برایتان سخت تر خواهد شد. کلید موفقیت شما در چنین روزی سازش با دیگران است. اگر این روند را پیش بگیرید، به زودی به اوج موفقیت و مراد دل خود خواهید رسید. کار گروهی می تواند هم تنش شما را کاهش دهد و هم ایده های تازه ای به ذهن تان برساند. پس به بیرون از خانه بزنید و روابط اجتماعی خود را گسترش دهید تا راههای موفقیت بیشتری به رویتان باز شود.

متولدین ماه آبان

بد نیست امروز کمی جدی تر از قبل با دیگران برخورد کنید. به خصوص در محیط کار، به لغاتی که به زبان می آورید نیز فکر کنید. کلامی که با دیگران رد و بدل می کنید می تواند زندگی شما را از این رو به آن رو کند. شما فردی هستید که به مد و فشن علاقه زیادی دارید و به تبع به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهید، اما وقت آن است زمان کمتری را به آن اختصاص دهید و به جایش به فکر مسائل مهمتر و عمیق تر زندگی باشید. زمان تصمیم گیری های بزرگ فرارسیده است، مشورت با شریک زندگی تان را از یاد نبرید.

متولدین ماه آذر

امروز با اخبار عجیب و غریبی رو به رو می شوید. این اخبار ممکن است احساسات شما را دگرگون کند، سعی کنید آن را کنترل کنید در غیر این صورت شما را به جایی که نباید می برند. به سیگنال هایی که از اطراف دریافت می کنید توجه کنید، آنها می توانند تا حدودی راه را به شما نشان دهند. موضوعی ذهن تان را درگیر کرده است. سعی دارید آن را به تنهایی حل کنید اما یادتان باشد نظرات دیگران هم می تواند برایتان مفید باشد. پس با افراد با اعتماد به خصوص عشق زندگی تان، در این مورد گفتگو کنید تا کمی از سنگینی باری که بر دوش تان است، کم شود.

متولدین ماه دی

در چند روز گذشته کسی به شما پیشنهادی داده است، شما نیز وسوسه شده اید که آن را قبول کنید اما مراقب باشید زیرا هیچ ثباتی برای حرف هایی که اکنون می شنوید، وجود ندارد. پس قبل از هر قول و قراری تمام جوانب را به خوبی بسنجید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید. در اطراف تان افرادی هستند که می خواهند مدام در زندگی شما سرک بکشند، هر چه بیشتر خودتان را از آنها دور نگه دارید، به نفع تان است. اگر در محیط کار مدیرتان حرفی به شما زد یا خواسته ای داشت، عصبانی نشوید. تحت هر شرایطی بزرگ تر کوچک تر بودن را فراموش نکنید.

متولدین ماه بهمن

یکی از بهترین کارهایی که می توانید در چنین روزی انجام دهید این است که بر ترس هایتان غلبه کنید و آنها را به شیوه ای مثبت و درست به کار گیرید. احساس بی حالی و کوفتگی می کنید اما منبع انرژی در دو قدمی شما قرار دارد و از آن بی خبرید. بنابراین وقت تان را بیهوده تلف نکنید و به آن چنگ بزنید. امروز بر سخنانی که به زبان می آورید نیز دقیق تر باشید زیرا از آنجا که اطرافیان تان نسبت به روزهای دیگر حساس تر شده اند، یک حرف کوچک از زبان شما هم می تواند دچار سوتفاهم شود.

متولدین ماه اسفند

امروز تا جایی که ممکن است مراقب اطراف تان باشید زیرا افرادی هستند که خودشان را در پشت نقاب هایشان پنهان کرده اند و ممکن است با حرف ها و رفتارهایشان به شما آسیب برسانند. کلید موفقیت شما در چنین روزی این است که آنها را شناسایی و از آنها دور بمانید. یکی از دوستان تان به شما پیشنهاد سفری داده است، اگر چه هنوز در مورد آن مطمئن نیستید اما توصیه ما این است که آن را قبول کنید زیرا اتفاقات خوبی در زمینه عاطفی برایتان رخ خواهد داد.

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه