06 ارديبهشت 1403



فال روزانه 5 تیر 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

شما این اواخر به آرامی در پشت صحنه نشسته و به دیگران و کارهایشان توجه کرده و اطلاعات جمع کرده اید. اکنون وقت آن رسیده که دوباره به صحنه برگردید و بگذارید دیگران هم نظرهایتان را بشنوند. اجازه ندهید کسی شما را به زور به جهتی که خودش می خواهد بکشاند و موضع خود را در مورد آنچه به نظرتان درست می آید به وضوح بیان کنید. امروز کمی روز پرتنشی است اما شما به راحتی با آن کنار خواهید آمد. توانایی آن را دارید که هر معمایی را حل کنید و دلیل اصلی هر بحث و مشکلی را پیدا کنید. این توانایی به شما این امکان را می دهد که امروز از پس بسیاری از مشکلات بر بیایید و در کارهایتان نیز به موفقیت دست پیدا کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز شاید کارها به آن خوبی که انتظار داشته اید یش نروند و مجبور شوید با چالش هایی مواجه شوید. این وضعیت ممکن است شما را دچار احساس سردرگمی بکند، اما دانستن یک چیز شما را از این شرایط رها خواهد کرد، آن هم این است که در رویارویی با هر چالش و درگیری سعی کنید به موقعیت از دید طرف مقابلتان نگاه کنید. بیشتر از خودتان به دیگران فکر کنید و نسبت به نیازهای آنها از خودتان حساسیت بیشتری نشان بدهید. اجازه ندهید خشم و هیجان و استرس اطرافیان شما را تحت تاثیر قرار دهد و آن آرامش همیشگی که در رفتارتان وجود دارد را از بین ببرد؛ به جای این که تحت تأثیر قرار بگیرید تأثیر گذار باشید.

متولدین ماه خرداد

امروز توجه به جزئیات از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، اما نباید زیاده روی کرده و آنقدر روی جزئیات تمرکز کنید که اصل ماجرا از دستتان در برود. اجازه ندهید مسائل مالی بین شما و شریک زندگیتان مشکل ایجاد کنند. هر چقدر زمان بیشتری برای رابطه خود بگذارید و مشکلاتتان را مورد بحث و گفتگو قرار دهید آن را بیشتر تقویت خواهید کرد. اوضاع از فردا خیلی بهتر خواهد شد. امروز با فردی منطقی و عملگرا مواجه خواهید شد که روش های عملکرد شما را مورد سوال قرار خواهد داد و مخالفت هایی با شما صورت خواهند گرفت. به جای این که جبهه گیری کنید، از این موقعیت به نفع خودتان استفاده کرده و درس بگیرید.

متولدین ماه تیر

امروز باید نسبت به حریم خصوصی دیگران توجه بیشتری داشته باشید. به افکار و احساسات آنها احترام بگذارید و اجازه بدهید در حریم شخصیشان با آزادی یک نفس راحت بکشند. امروز فرصت خیلی خوبی برای دنبال کردن پروژه های هنری و خلاقانه خواهد بود. نقاشی، موسیقی، نوشتن و هر کار دیگری که خلاقیت شما را به کار بگیرد در برنامه امروز خود قرار بدهید. علاوه بر لذتی که از این کار خواهید برد ممکن است فرصت آشنایی با افرادی که علایق مشترکی با شما دارند نیز برایتان فراهم شود. به نظر می آید که دیگران به هیچ وجه نمی خواهند از موضع خود کوتاه بیایند، اما شما با ذات انعطاف پذیر خود خواهید توانست با این مسئله به راحتی مواجه شوید.

متولدین ماه مرداد

امروز به روزهای خوش گذشته و افرادی که در آن روزها با آنها در تماس بوده اید فکر کنید. لحظات خوبی که به خاطر علایق و سرگرمی های مشترکتان در کنار آنها داشته اید را به یاد بیاورید. سعی کنید اگر اتفاق ناخوشایندی بین شما پیش آمده که باعث سرد شدن این رابطه شده است بار دیگر با پیدا کردن راه حلی برای این مسئله روزهای خوب گذشته را بازگردانید. خودتان را با  افراد و دنیای اطرافتان هماهنگ کنید و یادتان باشد که صلح و آرامش را در اولین مرحله باید در درون خود پیدا کنید. ممکن است در رسانه های اجتماعی با شخص جدیدی آشنا شوید و یا به دوست یکی از دوستانتان معرفی شوید. این فرصت را از خودتان دریغ نکنید اما با عجله پیش نروید و جانب احتیاط را رعایت کنید.

متولدین ماه شهریور

امروز شاید مجبور باشید برای هماهنگ کرد ن خودتان با سایر اعضای گروهی که در کنارشان هستید در نگرش ها و رفتارهای خود تغییراتی ایجاد کنید. لازم نیست تظاهر به چیزی که نیستید بکنید، فقط از تحمیل ایده ها و برنامه هایتان به دیگران دست بردارید. امروز زندگی عاطفی خود را به چالش می کشید و به این که رابطه شما به کدام سو پیش می رود و اینکه آیا از شریک زندگی خود راضی هستید و نیازهای شما آنگونه که باید برآورده می شود یا خیر فکر خواهید کرد. خانه را کمی مرتب کرده و کمد های بهم ریخته را که مدت هاست تمیز کردنشان را پشت گوش می اندازید سر و سامان دهید، هر لحظه ممکن است مهمان ها از راه برسند.

متولدین ماه مهر

امروز شما اعتماد به نفس تازه ای را در وجود خود احساس می کنید که به شما کمک خواهد کرد تا کنترل بیشتری روی احساسات خود داشته باشید و به افکار و ایده هایتان قدرت تازه ای می بخشد. از داشتن نگرش منفی نسبت به تمام دنیا و اتفاقات اطرافتان خودداری کنید. سعی کنید به نیمه پر لیوان نگاه کنید و جنبه مثبت اتفاقت را در نظر بگیرید. با داشتن یک نگرش منفی شما فقط مشکلاتی که وجود دارند را برای خودتان بزرگتر خواهید کرد و این کار هیچ کمکی به حل آنها نخواهد کرد. امروز روز خوبی برای خرید است و با خریدن چیزهایی که مدت ها است لازم دارید احساسی خوب پیدا خواهید کرد، به شرطی که ولخرجی نکنید.

متولدین ماه آبان

خیلی از آدم ها تمام دوران جوانی و بزرگسالی خود را در تلاش برای پیدا کردن خود واقعیشان می گذرانند. افکار و ایده های والدین و همچنین محیطی که در آن زندگی می کنیم تأثیر زیادی روی شکل دادن ذهن و شخصیت ما دارد، اما شما باید به این حقیقت پی ببرید که اولین قدم برای پیدا کردن خود واقعیتان این است که آن بخشی از شخصیتتان که تحت تأثیر جامعه و والدین به شما تحمیل شده را پیدا کرده و خود را از شر آن خلاص کنید و امروز روز خیلی خوبی برای این کار می تواند باشد. اگر متاهل هستید تصمیمات و کارهای خود را از شریک زندگیتان مخفی نکنید. دانستن اینکه هر اتفاقی هم که بیفتد او در پایان کار کنارتان خواهد بود کمک زیادی به شما خواهد کرد.

متولدین ماه آذر

امروز خلاقیت شما در سطح خیلی بالایی قرار دارد و باید حتما از این فرصت استفاده کرده و بخشی از وقتتان را صرف دنبال کردن یکی از اهداف هنری خود کنید. اگر هم حوصله این کار را ندارید حداقل با رفتن به تئاتر، سینما و یا یک نمایشگاه از آثار هنری که دیگران خلق کرده اند لذت ببرید. شما در حال حاضر همچون جادوگری هستید که می تواند خیالات را به واقعیت تبدیل کند. اگر واقعا این کار را انجام ندهید هم حداقل می توانید انرژی لازم برای تبدیل کردن این خیالات به واقعیت را به دیگران منتقل کنید. امروز حضور شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود، پس انرژی فوق العاده ای که در وجودتان موج می زند را با سخاوت و خیرخواهی با دیگران به اشتراک بگذارید.

متولدین ماه دی

امروز حضور یکی از دوستان و یا اعضای خانواده در کنار شما ممکن است برایتان بسیار آزار دهنده باشد. دلیل رفتارهای او برایتان اصلا مشخص نیست، اما این بدرفتاری ها باعث ناراحتیتان هستند. سعی کنید جو دوستانه اطرافتان را با واکنش نشان دادن خراب نکنید و فقط از این شخص فاصله بگیرید. بعضی از بحث ها در جمعی که شما در آن حضور دارید به نظرتان اساسا اشتباه هستند، اما از آنجایی که این موضوع برای اشخاصی که در حال صحبت کردن در مورد آن هستند خیلی حساس به نظر می رسد فکر می کنید بهتر است با مخالفت هایتان باعث ایجاد دلخوری نشوید. اما شما هم مثل هر شخص دیگری این حق را دارید که نظرات خود را بیان کنید.

متولدین ماه بهمن

به نظر می رسد که انرژی اطرافیانتان از شما بیشتر است، اما شما می توانید از دیگران انرژی بگیرید و برای این که حرکت کنید از آنها انگیزه بگیرید. بهتر است نسبت به قضاوت هایی که در مورد دیگران دارید احتیاط بیشتری از خودتان نشان بدهید زیرا به احتمال زیاد ارزیابی فعلی شما بیشتر از آن که بر اساس عقل و منطقتان باشد تحت تأثیر احساسات و خواسته های قلبیتان است. امروز انعطاف پذیری شما برای از بین بردن تنش هایی که در رابطه عاطفیتان به وجود آمده اند مورد نیاز خواهد بود، اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که بیش از اندازه کوتاه نیایید و برای خودتان و حقی که در این رابطه دارید ارزش و احترام قائل باشید.

متولدین ماه اسفند

امروز هر چقدر هم که تلاش کنید انگار یک جای کار می لنگد و به آن نتیجه ای که انتظارش را دارید نمی رسید، بگذارید به شما در پیدا کردن مشکلتان کمک کنیم، شما نمی توانید احساسات خود را مدیریت و کنترل کنید. کارهایی که انجام می دهید هر چند به طور نامشخص، اما تحت تأثیر احساستان قرار دارند. شما با روی باز از توصیه ها و مشورت های دوستان و عزیزانتان استقبال می کنید، اما عملا حرف هایشان روی احساس و کارهایتان اثری نخواهند گذاشت. شاید بهتر باشد در این شرایط به ندای درونیتان گوش کنید و کاری را انجام دهد که احساستان به شما می گوید. انرژی خوشایند نهفته در امروز را با غیبت کردن و صحبت در مورد مسائلی که به شما مربوط نیست خراب نکنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه