29 اسفند 1402



فال روزانه 3 تیر 1396

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 1.00 (1 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

تعجب نکنید از این که امروز به طور ناگهانی یکی از دوستان یا همکاران قدیمی تان را ملاقات کردید. این دیدار تاثیر زیادی روی شما می گذارد و باعث می شود که به روزهای رفته بیشتر بیاندیشید. شاید هم باعث شود که از شرایط کنونی تان ناامید شوید و خودتان را برای کوتاهی هایی که کرده اید، سرزنش کنید. اما یادتان باشد که راههای زیادی برای شاد ماندن وجود دارد شاید اکنون زمان آن است که راهی دیگر را امتحان کنید. روحیه ریسک پذیری خود را بالا ببرید تا اتفاقات خوب بیافتند.

متولدین ماه اردیبهشت

پس از مدت ها انتظار بالاخره روز شانس شما هم فرا رسید.  این شانس ممکن است در مورد مسائل مالی باشد، شاید هم پیشرفتی در کار داشته باشید اما هر چه باشد، مدت هاست که انتظارش را می کشیدید. این روزها حساب و کتاب پول تان را بیشتر داشته باشید و آنها را عاقلانه خرج کنید وگرنه در روزهای آتی به مشکل برخواهید خورد. اگر چه شما علاقه زیادی به شریک زندگی تان دارید اما گاهی رفتارتان خلاف این را ثابت می کند، شاید بد نباشد کمی بیشتر به رفتارهایتان بیاندیشید تا سو تفاهمی رخ ندهد.

متولدین ماه خرداد

به زودی فرصت یک سفر برایتان فراهم می شود. اگر چه از این موضوع بسیار خوشحالید اما گره هایی به کارتان می خورد که البته خیلی مهم نیست و به زودی برطرف می شوند. در این سفر آغوش تان را برای اتفاقات هیجان انگیز باز کنید. دوستی با شما تماس می گیرد و شما را به جایی دعوت می کند. سعی کنید با تمام مشغله هایی که دارید، به او پاسخ مثبت دهید. زندگی شما احتیاج به یک تنوع دارد که آن را در کنار دوستان تان به دست خواهید آورد.

متولدین ماه تیر

امروز شخصی به شما لطفی می کند که نمی دانید چگونه آن را جبران کنید. شاید اولش پذیرفتن آن برایتان سخت باشد اما بهتر است آن را بپذیرید زیرا که لیاقتش را دارید. برای رابطه عاطفی تان نقشه ها کشیده اید اما برای رسیدن به آنها باید موانع زیادی را پشت سر بگذارید. البته این موانع به سختی آنچه در ذهن شما می گذرد، نیست. در نهایت با اعتماد به نفس به توانایی هایتان تمام موانع را رد خواهید کرد و به مراد دلتان خواهید رسید.

متولدین ماه مرداد

امروز نتیجه سختی هایی که کشیدید را خواهید گرفت. بالاخره سخت کوشی هایتان در محیط کار جواب می دهد و شما به درجات بالاتری خواهید رسید. اگر همین گونه ادامه دهید به زودی مدیر یک شرکت خواهید شد. البته موفقیت در این راه همیشه به تنهایی جواب نمی دهد. گاهی لازم است که از تجربیات دیگران نیز استفاده کنید. شما به عشق زندگی تان قولی داده اید، تا دیر نشده به قول تان عمل کنید.

متولدین ماه شهریور

به زودی اطلاعات مهمی به دست تان می رسد که تاثیر مثبت زیادی بر روند زندگی تان خواهد گذاشت. این اطلاعات شاید منجر به تغییر شغل یا حتی تغییر محل زندگی تان شود. اگر چه تصمیم گیری برایتان سخت است اما به خود اعتماد کنید و با شجاعت تمام پیش روید. اخیرا به صحبت کردن با شریک زندگی تان تمایلی ندارید. شاید حوصله بحث های جدی را نداشته باشید، اما بدانید که عاقبت خوبی ندارد. صحبت کردن صمیمیت را به رابطه شما باز می گرداند.

متولدین ماه مهر

اکنون زاویه دید شما نسبت به سالهای گذشته تغییر کرده و تجربیات بسیاری به دست آورده اید، بنابراین خاطرات گذشته نه تنها شما را دلگیر نخواهند کرد بلکه لبخندی را بر لبان تان نیز خواهند نشاند. پس بهتر است که بار دیگر گذشته را مرور کنید و به جای غصه خوردن این بار از آنها درس بگیرید. امروز دوستی که مدت هاست به شما پشت کرده به سمت تان باز می گردد و شما را از رفتار خود متعجب می کند. بهتر است در این شرایط معمولی برخورد کنید تا دلیل بازگشت او را بفهمید، سپس تصمیم به ادامه رابطه بدهید.

متولدین ماه آبان

شما فرد کنجکاوی هستید. تا سر از مسائل در نیاورید، بیخیال نمی شوید که این خصوصیت در بسیاری مواقع منجر به پیشرفت می شود. اما سعی کنید با دیگران اینگونه برخورد نکنید. اگر چیزی از نظر شما اشتباه است، دلیلی ندارد که برای دیگران هم غلط باشد. اصرار بیش از حد شما برای فهماندن آنها تنها موجب سوتفاهم می شود. پس تمرکزتان را روی زندگی خودتان بگذارید.

متولدین ماه آذر

امروز خبر خوبی را می شنوید که تمام خستگی های اخیرتان را از بین می برد. شما این شادی را مدیون یکی از دوستان تان هستید پس یادتان نرود که از او تشکر کنید. تمام چیزی که برای از بین بردن مشکلات روابط عاطفی تان احتیاج دارید کمی اعتماد است. بی اعتمادی شما به شریک زندگی تان باعث بحث های زیادی بین تان شده که بهتر است هر چه زودتر به آن خاتمه دهید، البته اگر رابطه تان را دوست دارید.

متولدین ماه دی

علارغم تمام احساسات و افکار منفی که در حال حاضر تجربه می کنید، به زودی به موفقیت بالایی می رسید. لازمه آن شرکت در فعالیت های گروهی است. اگر تمام تلاش تان را به کار گیرید، زودتر از آنچه فکرش را بکنید به مراد دلتان خواهید رسید. پس حتی اگر مجبورید که شب ها بیدار بمانید، این کار را انجام دهید، هیچ تلاشی بی نتیجه نخواهد ماند. دوستی قدیمی بار دیگر بر سر راهتان سبز می شود و با حضورش سبزی و شادابی را به زندگی شما بر خواهد گرداند.

متولدین ماه بهمن

شما پر از انرژی و خوش بینی هستید. امروز هر آنچه اراده کنید را می توانید انجام دهید بنابراین دست به کار شوید و از این زمان نهایت استفاده را به خصوص در زمینه شغلی بکنید. شاید گاهی احساس خوبی نسبت به کاری که انجام می دهید نداشته باشید اما در این شرایط به منطق تان تکیه کنید و راهتان را ادامه دهید. اگر به رابطه عاطفی تان شک کرده اید، یک قدم به عقب بروید و آنچه بین شما  و طرف مقابل تان گذشت را دوره کنید. اگر خوبی های این رابطه برایتان بیش از مشکلات کوچک بود، برای بهبود آن تلاش کنید.

متولدین ماه اسفند

اگر می خواهید وضعیت مالی خود را بهبود ببخشید، حال بهترین زمان ممکن است، پس درنگ نکنید و دست به کار شوید. به پیشنهادهایی که اطرافیان تان به شما می دهند خوب فکر کنید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. موضوعی ذهن تان را درگیر کرده و شما را بر سر یک دو راهی گذاشته است. اگر چه هر دوی راههای به روشنی ختم می شود اما یکی از آنها موانع بیشتری را بر سر راه دارد. اما بهتر است که به جای این پا و آن پا کردن هر چه سریعتر قدم اول را بردارید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه