29 اسفند 1402



فال روزانه 2 تیر 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز برای شما روز خوبی خواهد بود و کارها تقریبا خوب و بدون هیچ گونه مشکل خاصی پیش خواهند رفت. احساسات شما می توانند موقعیت های مطلوبی را برای شما فراهم کنند، پس از آنها به خوبی استفاده کنید. شاید سرعت پیشرفت کارها چندان زیاد نباشد، اما شما می توانید از این شرایط به نفع خودتان استفاده کنید. سر حوصله به همه جزئیات دقت کنید و سعی کنید هیچ بخشی از معادله را نادیده نگیرید تا از وضعیتی باثبات و همراه با آرامش و آسودگی خیال لذت ببرید. اگر هنوز مجرد هستید وقت آن رسیده است که از منطقه امن خود خارج شده و با روی باز با فرصت های موجود مواجه شوید. اگر در روابط خود دست به ریسک کردن بزنید درهای جدیدی به روی شما باز خواهند شد.

متولدین ماه اردیبهشت

شاید احساس کنید که یک دیوار آجری در برابرتان قرار گرفته است و اجازه پیش رفتن را به شما نمی دهد. اما در واقع احساساتتان کمی آشفته هستند و دارید با خودان و دنیای اطرافتان لجبازی می کنید. شاید اگر کمتر تقلا کنید همه چیز خیلی بهتر از انتظارتان پیش برود. یک نفر توجه شما را به خود جلب کرده است و فکر می کنید او بهترین فرد به عنوان شریک زندگی شما خواهد بود و دلتان می خواهد هر چه زودتر قضیه را رسمی کنید. هرچند این تفکرات مثبت شما را به هیجان می آورند بهتر است کمی دست نگه دارید، ممکن است جنبه هایی از شخصیت این فرد هنوز برای شما ناشناخته باشند. کمی به خودتان و او فرصت بدهید تا شناختی کامل از یکدیگر به دست بیاورید.

متولدین ماه خرداد

امروز به دنیا لبخند بزنید! به خاطر چیزهایی که دارید و افرادی که دور و برتان هستند خدا را شکر کنید. تا جایی که می توانید احساس نزدیکی و صمیمیت را در فضای اطرافتان افزایش داده و به دیگران نیز منتقل کنید. اکنون برای شما زمانی فوق العاده است و اگر بتوانید ذهنتان را روی انجام کارهایی که می خواهید متمرکز کنید موفقیتتان در آنها قطعی خواهد بود. نظرتان درباره تماشای یک فیلم رمانتیک همراه با عشقتان چیست؟ اگر اهل فیلم نیستید هم به شما پیشنهاد می شود همراه با او به جایی خلوت رفته و بی آنکه خیلی حرف بزنید دست در دست هم قدم بزنید و از سکوت شب و احساسی که وجودتان را در بر گرفته است لذت ببرید.

متولدین ماه تیر

امروز روز خیلی خوبی برای شوخی کردن با دیگران، مخصوصا از نوع شوخی فیزیکی نخواهد بود و انگار دیگران اصلا اعصای و حوصله این جور چیزها را ندارند، پس حواستان را جمع کنید و زیاد بامزه بازی در نیاورید. شاید اصلا بهتر باشد که زیاد از خانه بیرون نروید و سر خودتان را با کارهای خانه گرم کنید، یا هم یک نقاشی جدید را شروع کرده یا یک غذای جدید که تا به حال امتحان نکرده اید را بپزید. دیدن لبخند شما می تواند مایه آرامش تمام اهل خانه باشد، پس حتی اگر یک چیزهایی باب میلتان نیستند هم لبخند زدن را فراموش نکنید. ساعات پایانی روز زمان بهتری برای دیدار با دوستان و عزیزانتان خواهد بود و بهتر با دیگران کنار خواهید آمد.

متولدین ماه مرداد

امروز شاید مخالفت هایی زیادی با شما صورت بگیرد یا موانع مختلفی سر راهتان قرار بگیرند، اما اجازه ندهید این موضوع شما را دلسرد کرده و یا از میدان به در کند. اگر می خواهید از این وضعیت جان سالم به در ببرید نگرشمثبت خود را حفظ کنید و منطقی باشید. امروز از آن روزهایی است که شما می توانید تعادل مطلوبی در بسیاری از زمینه های زندگی خود ایجاد کنید، به شرط آن که افکار و احساسات طرف مقابلتان را درک کرده و به آنها احترام بگذارید. انجام کارهای خیر و کمک به افراد نیازمند به شما کمک خواهد کرد که کارهایتان را خیلی راحت تر از آن چیزی که انتظارش را دارید پیش ببرید. پس کمی دست و دل بازی به خرج داده و بخشی از پول، وقت یا انرژیتان را به بقیه اختصاص دهید.

متولدین ماه شهریور

امروز از بعضی چیزها سر در نمی آورید و این موضوع ذهنتان را مشغول کرده است. خودتان را نگران نکنید، هیچ چیز پیچیده ای در جریان نیست؛ فقط باید مهارت شنیدن و گوش کردن به حرف های دیگران را کمی بهتر یاد بگیرید. البته همه تقصیرها هم به گردن شما نیست و هر دو طرف باید خودشان را تا حدودی تغییر بدهند، اما این تنها به شرطی صورت خواهد گرفت که هر دو طرف مشتاق به حل این مسئله باشند و به حرف های هم گوش کنند و احترام بگذارند. شاید خیلی سخت به نظر برسد، اما اگر امکان این کار را دارید امروز موبایلتان را خاموش کرده و پریز تلفن را بکشید و هر نوع ارتباط را تا جای ممکن با دنیای مدرن قطع کرده و به مغزتان استراحت بدهید.

متولدین ماه مهر

امروز می تواند روزی با بازدهی بسیار بالا باشد. شما در حال حاضر در شرایط خیلی خوبی برای پیش بردن کارهایتان به سر می برید و همین باعث می شود که تلاش هایتان به نتیجه برسند. امروز همچنین روز خوبی برای تصمیم گیری در مورد اهداف بلند مدتتان می تواند باشد. دلتان می خواهد که در پنج یا ده سال آینده خودتان را کجا ببینید و کارهایی که اکنون انجام می دهید آینده تان را چگونه تحت تأثیر قرار خواهند داد؟ برنامه ریزی هایتان را انجام داده و به صورت هدفمند پیش بروید. امروز زیاد از حرف های اطرافیانتان سر در نمی آورید، البته تقصیر از شما نیست و خود آنها هم خیلی واضح حرف نمی زنند. برای این که بهتر بتوانید پیام های آنها را دریافت کنید به زبان بدن آنها دقت کنید.

متولدین ماه آبان

امروز بین نو و کهنه در دنیای شما نبردی در خواهد گرفت. نگرش قدیمی و محافظه کارانه شما کنترل خیلی شدیدی روی اوضاع دارد و مبارزه با آن و در پیش گرفتن رویکردی که تا پیش از این به نظرتان نا متعارف و عجیب بوده اند کار بسیار دشواری خواهد بود. اگر می خواهید انقلابی به راه انداخته و همه چیز را تغییر دهید باید پیش از هر چیزی به درس هایی که گذشته به شما داده است نگاهی بیندازید تا با عبرت گرفتن از گذشته آینده خود را بسازید. البته این به هیچ عنوان نیست که باید اجازه دهید تجربیات تلخ گذشته شما را ترسانده و یا محدود کنند، فقط از آنها درس گرفته و با احتیاط به سوی اهداف خود پیش بروید و خیالتان هم راحت باشد.

متولدین ماه آذر

امروز دیگران خیلی لجوج و سرسخت به نظر می رسند و قدرت انعطاف پذیری شما و تواناییتان در وفق دادن خودتان با دیگران به آزمایش گذاشته خواهند شد. شاید اطرافیانتان روی ذات مهربان و دلسوزتان حساب باز کرده باشند. به حرف هایشان گوش کرده و اگر کاری از دستتان بر می آید برایشان انجام دهید، اما به هیچ عنوان نگذارید از شما سوء استفاده کنند. امروز در مورد مسائل مالی حواستان را خوب جمع کنید تا به دردسر نیفتید. مثلا اگر به دوستانتان پیشنهاد رفتن به رستوران را بدهید ممکن است آنها فکر کنند که شما آنها را به صرف شام دعوت کرده اید. تازه اول ماه است، اگر حواستان را جمع نکنید هنوز ماه به نیمه نرسیده بودجه تان به آخر خواهد رسید.

متولدین ماه دی

امروز در بالا و پایین رفتن از پله ها خیلی احتیاط کنید، زیرا اگر دقت نکنید یا بخواهید پله ها را دو تا یکی کنید این احتمال وجود دارد که زمین بخورید. البته این تنها گوشه ای از قضیه است و به طور کلی عجله کردن در روزی که پیش رو دارید به نفع شما تمام نخواهد شد و در انجام کارهایتان اشتباهات غیر قابل جبرانی را به بار خواهد آورد. به جزئیات و انجام کلیه مراحل یک کار دقت داشته باشید. امروز در خانه نمانید و به بیرون از منزل بروید تا با افرادی جدید آشنا شوید. با دوستانتان و حتی دوستان دوستانتان دیدار کنید و از بودن در جمع لذت ببرید، مطمئن باشید ماندن در خانه خیلی لذت بخش نخواهد بود و به ویژه نزدیک های غروب حسابی کلافه خواهید شد.

متولدین ماه بهمن

امروز روز فوق العاده ای برای کمی ریسک کردن و یا سرمایه گذاری در زمینه ای می تواند باشد که شاید پیش از این به نظرتان کمی غیر منطقی می آمده است. شانس و ثروت به سراغتان آمده اند و این فرصت را دارید که تصمیمات موفقیت آمیزی را در زمینه مسائل اقتصادی بگیرید و حس ششمتان نیز به کمکتان آمده و شما را در جهت درست راهنمایی می کند. امروز در کل روز خوبی برای مکالمه و صحبت کردن نخواهد بود، اما  در حرف زدن با عشقتان باید خیلی بیشتر از همیشه دقت کنید که روی جزئیات تأکید ویژه ای داشته باشید و روی بهبود مهارت های مکالمه خود کار کنید تا سوء تفاهمی بینتان به وجود نیاید.

متولدین ماه اسفند

امروز کلید موفقیت شما حفظ ثبات و آرامشتان است. اگر این طور به نظر دیگران بیاید که دمدمی مزاج هستید و یا زود جوش می آورید در اعتماد کردن به شما دچار تردید خواهند شد. کارهایی که به حفظ آرامشتان کمک می کنند را انجام دهید تا بتوانید حمایت دیگران را به دست بیارید، زیرا به آن نیاز خواهید داشت. امروز در اجتماع حاضر شوید و با شجاعت تمام خودتان را به غریبه ها معرفی کرده و با آنها آشنا شوید؛ فقط یادتان باشد کاری نکنید که حسادت عشقتان برانگیخته شود. اما اگر مجرد هستید امروز فرصت خوبی برای پیدا کردن عشق احتمالی آینده تان می تواند باشد، اما حواستان باشد خیلی تند پیش نروید و کاری نکنید که فرصت پیش آمده از دست برود

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه