29 اسفند 1402



فال روزانه 1 تیر 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز خودتان را از همه حسرت ها و پشیمانی هایی که شما را در بر گرفته اند رها کنید. عذاب وجدان و ملامت کردن خودتان هیچ نفعی به حال شما نخواهد داشت. احساساتتان در نوسان هستند و هر لحظه ممکن است یک انفجار ناگهانی رخ داده و همه چیز را حتی از این که هست بدتر کند. سعی در سرکوب این احساسات خود نداشته باشید، اما آنها را با کنترل بیشتری بروز بدهید. سعی در به دست آوردن احساس ترحم و دلسوزی دیگران همیشه بد است، اما امروز چنین تلاشی حتی بی نتیجه تر و بدتر از همیشه خواهد بود. برای رهایی از انرژی و احساسات منفی که شما را در بر گرفته است پیش از هرکس دیگری روی خودتان حساب کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز آتشی دارد در درونتان می سوزد که باید مواظب باشید آن را چطور به کار می گیرید. اگر احتیاط نکنید ممکن است بی آن که خودتان متوجه باشید، با احساسات و هیجانات شدید خود رفتاری متکبرانه و توهین آمیز نسبت به یکی از اطرافیانتان داشته باشید که خیلی هم برای شما شخص مهمی است. سعی کنید این شور و هیجان خود را به دیگران هم منتقل کنید و باعث شادی و خوشحالی آنها شوید. این کار علاوه بر این که خودتان را هم خوشحال تر خواهد کرد، به شروع دوستی های جدید نیز کمک خواهد کرد. شاید بعدازظهر به یک جمع دوستانه دعوت شوید، اما به شما توصیه می شود امشب را در کنار اعضای خانواده تان بگذرانید.

متولدین ماه خرداد

امروز باید سعی کنید واکنش های خود نسبت به رفتارهای دیگران را کنترل کرده و ظاهر خودتان را حفظ کنید. اگر کسی کاری انجام داد که به نظر شما آزار دهنده و یا توهین آمیز بود با او بدرفتاری نکنید. بگذارید دیگران هم آزادی نظر داشته باشند و به این حق آنها احترام بگذارید. ذهنتان را باز نگه دارید و در مورد آنها به راحتی قضاوت نکنید. این نکته را هم به یاد داشته باشید که تحقیر کردن دیگران و زیر سوال بردن آنها با نقدهای تند در واقع به بهتر شدن احساس شما نسبت به خودتان هیچ کمکی نخواهد کرد. امروز رفتار شما نسبت به عشقتان با دیروز صد و هشتاد درجه فرق کرده است و بسته به این تغییر ممکن است این موضوع او را بی نهایت خوشحال و یا ناراحت کند.

متولدین ماه تیر

امروز خودتان را از تمام محدودیت های ذهنی که برای خودتان ساخته اید رها کنید؛ تنها چیزی که دارد جلوی شما را می گیرد ذهن خودتان است. از شکست هیچ هراسی به دل راه ندهید زیرا شرایط به نفع شما هستند و به احتمال زیاد اوضاع طبق خواسته تان پیش خواهد رفت. آنچه اهمیت دارد این است که با نگرشی مثبت و با اطمینان به موفقیت خود پیش بروید. در حال حاضر احساسات شما بسیار قوی هستند و نسبت به آنها اطمینان کامل دارید، پس حالا که همه چیز دارد به نفع شما پیش می رود قدم پیش گذاشته و احساسات خود را نسبت به شخصی که دوست دارید بیان کنید؛ او حتما از شنیدن حرف هایتان خوشحال خواهد شد.

متولدین ماه مرداد

امروز شاید در ارتباط برقرار کردن با دیگران با مشکل هایی روبرو شوید. به نظر می رسد که آنها بی هیچ دلیل خاصی رفتارهای تند و خشن از خودشان نشان می دهند. سعی کنید به خاطر رفتارها و واکنش های دیگران زیاد خودتان را ناراحت نکنید. تا جای ممکن فاصله خود را با بحث و جدل ها و اتفاقات اطرافتان حفظ کنید، زیرا در غیر این صورت ناگهان خودتان را در میان میدان جنگ خواهید دید و حرف هایی می شنوید که شما را آزرده خاطر خواهند کرد. مدتی است که شما به خاطر فشردگی کارهایتان نسبت به کارهای خانه اهمال کرده اید، امروز حتما زمانی را صرف رسیدگی به این کارها کنید، شاید فردا مهمانی از راه برسد.

متولدین ماه شهریور

امروز شما در هر جمعی که قرار بگیرید گل سرسبد مجلس خواهید بود. همه می خواهند با شما حرف بزنند و توجه دیگران را به راحتی به خود جلب می کنید. تحولات بزرگی در زندگی شما در حال به وجود آمدن هستند و شما باید در اصول و نگرش های خود تغییراتی ایجاد کنید تا خودتان را با این شرایط جدید تطبیق دهید. یادتان باشد که برای احساس خوشبختی و رضایت از زندگیتان منتظر فرا رسیدن زمان و یا موقعیت خاصی ننشینید، همین حالا و در همین شرایطی که در حال حاضر دارید بتوانید احساس خوشبختی را بیابید، در غیر این صورت هیچ گاه آن را پیدا نخواهید کرد. هر آنچه امروز یاد می گیرید روی اهداف و برنامه های بلند مدت شما تأثیر خواهد گذاشت.

متولدین ماه مهر

اعتماد به نفس شما در حال حاضر دارد بار دیگر افزایش پیدا می کند، اما تنها گفتن این که انجام هر کاری برایتان ممکن است کافی نیست و شما باید به تک تک کلماتی که به زبان می آورید ایمان قلبی داشته باشید تا تاثیری که انتظار دارید را از آنها بگیرید. سعی نکنید که احساسات خود را در انجام هیچ کاری نادیده بگیرید، حتی در محل کارتان هم اگر از احساسات خود بیش از اندازه فاصله بگیرید عملکردتان به صورت منفی تحت تآثیر قرار خواهد گرفت. همیشه و در راطه با هر موضوعی ترکیبی صحیح از عقل و احساس بهترین نتیجه ها را می دهد. امروز اگر حال و حوصله بحث کردن با دیگران را ندارید در خانه بمانید، چون در غیر این صورت برای دفاع از نظرات خود باید بجنگید.

متولدین ماه آبان

امروز شما این توانایی را دارید که تقریبا هر موقعیتی که پیش می آید را به خوبی مدیریت کنید. شما حتی می توانید روی دیگران هم تأثیر بگذارید و به آنها یادآوری کنید که با تلاش کردن و فعالیت در کنار هم می توانید نتایج خیلی خوبی را به دست بیاورید. به آنها انگیزه بدهید تا حداکثر توانایی ها و استعدادهای خود را به کار بگیرند. امروز سعی کنید وقت خود را با دوستان و عزیزانتان بگذرانید، اگر می توانید یک مهمانی شام به راه بیندازید و حتی به افتخار این مهمان های عزیز کمی هم ولخرجی کنید. امروز شاید ترجیح بدهید که احساسات خود را به طور کلامی به طرف مقابلتان بفهمانید، اما یادتان باشد که همیشه عمل کردن خیلی اثرگذارتر از حرف زدن است.

متولدین ماه آذر

امروز اتفاقات غیر منتظره زیادی در انتظارتان هستند که باید خودتان را هم از لحاظ جسمانی و هم از لحاظ روانی برای رویارویی با آنها آماده کنید. شاید در ابتدای کار کمی مردد باشید و ندانید چه کار باید بکنید، اما وقتی دست به کار شوید خیلی سریع و مقتدرانه عمل خواهید کرد. افرادی در اطرافتان خواهند بود که می توانند به شما در به دست آوردن آن چیزی که به دنبالش هستید کمک کنند، سعی کنید با آنها ارتباط برقرار کرده و اهداف خود را با آنها به اشتراک بگذارید. شیرینی رابطه عاطفیتان در حال حاضر به شما کمک می کند تا فشاری که از جهات دیگر به شما وارد می شود را تحمل کنید و همه چیز خیلی خوب به نظرتان برسد.

متولدین ماه دی

چرا تمام روز خودتان را با تردید و ترس آزار بدهید؟ شما تمام دلایل لازم برای خوشحال بودن را دارید، پس از تمام لحظات روزتان بیشترین لذت را ببرید. دیگران با اشتیاق بسیار نسبت به بودن در کنار شما و شراکت در فعالیت هایی که شما بخشی از آنها هستید تمایل نشان می دهند. کافی است خودتان به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشید تا دیگران را هم تحت تأثیر قرار دهید. توجه وسواس گونه شما به جزئیات شاید به جلوگیری از برخی مشکلات احتمالی کمک کند، اما باعث خواهد شد که نتوانید روی اصل کار تمرکز کنید. حواستان را خوب جمع کنید تا برای پرداختن به چیزهای که چندان هم مهم نیستند اصل قضیه از دستتان در نرود.

متولدین ماه بهمن

امروز شما رابطه ای جادویی با کلمات دارید و می توانید آنها را با مهارت فوق العاده ای برای توصیف تصاویر و نقل داستان های مختلف و یا قانع کردن دیگران به پذیرفتن نظرات خود به کار بگیرید. شاید بیان افکارتان به صورت شفاهی با سرعت بیشتری امکان پذیر باشد، اما نوشتن آنها وزن و اثرگذاری بیشتری به آنها خواهد بخشید. واقعیت را بدون مخفی کردن هیچ چیزی بیان کنید و خیالتان از این که مورد پذیرش و حتی تحسین دیگران قرار خواهد گرفت راحت باشد. عشق قدیمیتان ممکن است امروز به طور ناگهانی پیدایش شود، اگر می خواهد چیزی را به شما بگوید به حرف هایش گوش کنید، اما این بار به جای احساس، با عقلتان تصمیم بگیرید.

متولدین ماه اسفند

امروز شما این فرصت را خواهید داشت تا با افراد و گروه های قدرتمندی ارتباط برقرار کنید، پس حواستان باشد که چشم هایتان را خوب باز کنید. سعی کنید با کمک این افراد کارهایی انجام دهید که به بهبود وضعیت شما از لحاظ اقتصادی کمک خواهند کرد، در این راه ذکاوت فوق العاده و اطلاعات بسیار زیادی که در اختیار دارید را به کار بگیرید. داشتن کمی حس شوخ طبعی در تحت تأثیر قرار دادن این آشناهای جدید به کارتان خواهد آمد. امروز شما نیاز شدیدی به بیان برخی از احساسات خود حس می کنید، اما باید مواظب باشید که حرف هایتان را با هر کسی در میان نگذارید. یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده که از رازداری او مطمئن هستید را برای این کار انتخاب کنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه