29 اسفند 1402



فال روزانه 31 خرداد 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

زمان آن رسیده است که به وضعیت حرفه ای خود نگاهی بیندازید و ببینید آیا آشنایانی دارید که شما را در موقع نیاز حمایت کنند و در کنارتان باشند؟ آیا دوستانی دارید که بتوانید به آنها اعتماد کنید؟ یادتان باشد که ما مجموعه ای از افرادی هستیم که بیشترین ارتباط را با آنها داریم، پس اگر می خواهید در کار و همچنین در زندگی شخصی خود موفق باشید با افراد موفق رابطه برقرار کنید. امروز کلمات بهترین گزینه برای انتقال احساساتتان نخواهند بود و زبان بدن شاید در شرایط موجود گزینه بهتری باشد. سعی کنید آنهایی که دوست دارید را در آغوش بگیرید و نوازش کنید و عمق عشق و احساس خود را با کارهایتان به آنها نشان دهید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز اطلاعات بسیار زیادی را به صورت غیر منتظره به دست خواهید آورد، اما استفاده از آنها چندان هم راحت نخواهد بود و انگار یک نفر می خواهد مانعی را بر سر راهتان قرار دهد و به شما اجازه پیشرفت را ندهد. اجازه ندهید این مانع جلوی شما را بگیرد و از خلاقیت استفاده کرده و راه هایی برای دور زدن این مانع و یا هر مانع دیگری که سر راهتان قرار بگیرد پیدا کنید. چنین تجربه هایی بی آن که آسیبی به شما زده باشند تنها شما را قویتر خواهند کرد. امروز وقت آن است که توجه ویژه ای به فعالیت های اجتماعی داشته باشید. با دوستانتان تماس بگیرید و یا حتی با آنها در خارج از منزل قرار بگذارید و از همراهی یکدیگر لذت ببرید.

متولدین ماه خرداد

امروز برای شما سرشار از فعالیت های مختلف خواه بود. شما به طور ناگهانی و کاملا غیر منتظره در مرکز توجه قرار گرفته اید و چه آمادگی کافی برای نشان دادن توانایی هایتان را داشته باشید و چه نداشته باشید باید با این چالش روبرو شوید. در این موقعیت این که خودتان باشید و اصالت داشته باشید از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نباید به هیچ عنوان کارهایتان تقلید از دیگران و یا تظاهر به چیزی باشند که در واقع نیستید. اگر به تازگی رابطه ای را شروع کرده اید به شما پیشنهاد می شود تمام وقتتان را به صورت قرار های دونفره نگذرانید، با دوست هایتان بیرون بروید و فعالیت های گروهی داشته باشید. این کار به تقویت رابطه شما کمک خواهد کرد.

متولدین ماه تیر

امروز سعی کنید از دلخوشی های کوچک زندگی لذت ببرید. فکر نکنید برای این که احساس آرامش و خوشبختی را به دست بیاورید باید لزوما به سرزمین های دور دست سفر کرده و یا کارهایی را انجام دهید که به مقادیر زیادی از پول نیاز دارند. برای این که بتوانید با دیدن بچه هایی که بازی می کنند، تابش خورشید و درخشش ستارگان احساس آرامش کنید و لبخند بزنید باید به این موضوع پی ببرید که هر آنچه لازم دارید در درون خودتان است. زیبایی را در تمام دنیای اطرافتان می توانید پیدا کنید و نه فقط در چیزهای که باید برای آنها پول پرداخت کنید. آرامش روانی به شما کمک خواهد کرد که در محل کارتان نیز آرامش بیشتری پیدا کرده و عملکرد بهتری داشته باشید.

متولدین ماه مرداد

امروز روی ذهن خلاق خود تمرکز کنید. اکنون زمانی فوق العاده برای کاشتن دانه هایی است که قطعا محصولی سالم و پربار به دست خواهند داد.  شما در حال حاضر این توانایی را دارید ه به فردی ثروتمند تبدیل شوید، البته مشخصا این ثروت به سادگی به دست نخواهد آمد. کلید اصلی در شرایط موجود این است که خونسردی خود را حفظ کرده و نسبت به مشکلات کوچکی که در سر راهتان قرار می گیرند واکنش های تند از خودتان نشان ندهید. وقت و انرژی شما خیلی مهمتر از آن است که بخواهید آن را با این مسائل کوچک هدر بدهید. ماهی که در پیش دارید را ماه خانه و خانواده بنامید و تا می توانید به آنها رسیدگی کنید.

متولدین ماه شهریور

امروز انگیزه بیرون آمدن از رختخواب گرم و نرمتان را هیچ چیز و هیچ کسی به غیر از خودتان نمی تواند به شما بدهد. شما باید در درون خودتان به دنبال هدف و انگیزه باشید و منتظر ننشینید تا کسی بیاید و شما را سر ذوق بیاورد. امروز تمام روز این نکته را به یاد داشته باشید که حتی در خوب ترین و پسندیده ترین کارها هم باید اعتدال را رعایت کرد؛ با خودتان مهربان تر باشید. خاطرات گذشته در ذهن شما زنده می شوند و به یاد دوستان قدیمی خود می افتید. چرا به دیدار آنها نمی روید؟ در مورد گذشته با هم حرف بزنید تا قدر لحظه های حاضرتان را بدانید و برای آینده هم آماده شوید. روابط خانوادگیتان را با اعضای خانواده تقویت کنید. اگر مجرد هستید ممکن است آنها شما را به عشق آینده تان معرفی کنند.

متولدین ماه مهر

امروز ذهنتان آرام و آزاد است و همین به شما کمک خواهد کرد تا مکالمات خیلی راحتی با دیگران داشته باشید. شما خیلی راحت و بدون نیاز به صغری و کبری چیدن می توانید به مختصرترین شکل ممکن منظور خود را به واضح ترین صورت بیان کنید. شما اطلاعات مهمی در اختیار دارید و به واسطه آنها با افراد مختلفی با سطوح متفاوت در ارتباط خواهید بود. شما می توانید با نظرات کاربردی، منطقی و انتقادی خود نقش مهمی در اتفاقات امروز داشته باشید. اگر بین شما و همسرتان مشکلی وجود دارد به جای این که دلسرد شوید و خودتان را کنار بکشید، سعی کنید رابطه خود را بازسازی کنید و به او نزدیک شوید. با هم همراه شوید تا به پیشرفت رابطه زناشویی خود کمک کنید.

متولدین ماه آبان

امروز با اعتماد به نفس سرتان را بالا گرفته و شانه هایتان را عقب بدهید و خودتان را باور داشته باشید. اگر عقایدتان با دیگران فرق دارند فکر نکنید این هیچ چیزی از ارزش های شما کم می کند. برای نظرات خود ارزش قائل باشید و حرف هایتان را با اعتماد به نفس به زبان بیاورید و به راحتی عقب نکشید و برای دفاع از نظرات خود آماده باشید. اکنون زمانی مناسب برای شروع کردن یک وبلاگ و یا حساب کاربری در شبکه های اجتماعی می تواند باشد که در آنها حرف دلتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. البته حواستان باشد مسائل خصوصی زندگیتان را قاطی ماجرا نکنید و برای خودتان و حریم خصوصیتان ارزش قائل باشید.

متولدین ماه آذر

امروز هر چقدر که دلتان خواست و با خیال راحت تنبلی کنید! تا وقتی که مجبور نشده اید به خودتان تکان ندهید. البته سعی نکنید کارهای خودتان را به دوش دیگران بیندازید زیرا آنها هم به احتمال زیاد تمایلی به انجام کارهای شما نخواهند داشت. در ابتدای روز کارهای خیلی ضروری که قابل خط زدن نیستند را انجام داده و بقیه روز را خیلی تنبل وار و با آسودگی خاطر بگذرانید. طی ماهی که پیش رو دارید انرژی ویژه ای برای برقرار کردن رابطه های تازه دارید و ممکن است حتی بتوانید در همین فرصت شریک زندگیتان را بیابید. خواسته هایتان را مخفی نکنید، در یک رابطه زمانی نیازهای شما برآورده می شوند که با جزئیات در مورد آنها صحبت کنید.

متولدین ماه دی

امروز ذهن شما از ثبات بالایی برخوردار است و می توانید آنچه در درونتان می گذرد را به خوبی و با دقت کامل بیان کنید. اما شاید خودتان کمی محافظه کارانه برخورد کنید و به خاطر ترس و عدم اعتمادی که نسبت به دیگران دارید ترجیح بدهید بعضی از اطلاعات را از آنها مخفی نگه دارید. با احتیاط پیش بروید، اما در هر شرایطی صداقت داشته باشید. زمان آن رسیده است که برنامه روزانه خود را بهبود ببخشید. داشتن برنامه ریزی در کارهای روزانه به شما این فرصت را می دهد که وقتی خالی برای خودتان داشته باشید. آیا از مسیر اصلی و اهداف اولیه خود دور شده اید؟ این ماه برای شما ماه به یاد آوردن خودتان خواهد بود. اصلا نگران نباشید، خیلی زود کنترل اوضاع را دوباره به دست خواهید گرفت.

متولدین ماه بهمن

امروز روز فوق العاده ای برای بیان احساساتتان می تواند باشد. ذهنتان باز است و خیلی هم سریع کار می کند. وقتی شروع به حرف زدن کنید انگار دیگر نمی خواهید حرفتان را تمام کنید. در واقع هیچکس هم قصد قطع کردن حرف هایتان را ندارد و دیگران با دقت بسیار زیادی به حرف هایتان گوش خواهند کرد. شما قدرت تاثیرگذاری بسیار زیادی دارد، پس از آن برای اثر گذاشتن روی زندگی خودتان و دیگران بهره ببرید، زیرا قطعا در این کار موفقیت های زیادی به دست خواهید آورد. با فرصتی که برای به دست آوردن احساستان پیش آمده است، به ویژه اگر مجرد هستید، امروز اصلا وقت خوبی برای خجالتی بودن نیست. از لاک خود بیرون بیایید و اجازه دهید دیده شوید.

متولدین ماه اسفند

امروز شاید ذهنتان به خوبی همیشه کار نکند و به کار گرفتن ذکاوت همیشگیتان در مکالماتی که با دیگران دارید کمی سخت تر از همیشه باشد. بهتر است قبل از گفتن هر حرفی کمی صبر کنید و به آنچه می خواهید بگویید خوب فکر کنید در غیر این صورت ممکن است ناگهان خودتان را در میانه یک دعوای ناخواسته ببینید. در ماهی که در پیش رو دارید به افکار و احساسات درونی و به ضمیر ناخودآگاه خود اعتماد داشته باشید. ما اغلب ندای قلبمان را نادیده می گیریم چرا که آمادگی پذیرش آن را نداریم. به جای این کار به آنچه که از درون به شما الهام می شود اعتماد کنید و احساسات خود را باور داشته باشید تا شاهد اتفاقات و تغییرات خیلی خوبی باشید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه