10 فروردين 1403



فال روزانه 25 خرداد 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز ممکن است در رابطه با مسائل عشقی و عاطفی برای شما روز نسبتا سختی باشد. مسئله اینجاست که شما احساس می کنید فاصله ای بین شما و طرف مقابلتان ایجاد شده است که دارد روز به روز هم بیشتر می شود و به جای نزدیک شدن دارید از هم دورتر و دورتر می شوید. شاید هم احساس کنید صمیمیتی که شما دلتان می خواهد در رابطه تان وجود ندارد. در هر صورت این مشکل را نخواهید توانست با سکوت و در خود فرو رفتن حل کنید. سعی کنید با او در مورد مشکلاتتان صحبت کرده و با همفکری راه حلی برای آنها پیدا کنید. حتی اگر لازم دیدید تمام قرارهایتان با دوست های دیگرتان را کنسل کرده و تمام غروب با هم در این مورد حرف بزنید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز اعتماد به نفستان شما را از هر شرایط دشواری که برایتان به وجود بیاید نجات خواهد داد. سعی کنید تا جای ممکن با مسائل احساسی برخورد نکنید، به خودتان سخت نگیرید و سرحال و پرانرژی باشید. هر وقت دیدید در وضعیت دشواری گرفتار شده اید بجای این که یک جا بایستید و منتظر بمانید تا یک نفر بیاید و به شما کمک کند خودتان دست به کار شوید و خود را نجات بدهید. شاید سرعت انجام کارها خلی کمتر از آن چیزی باشد که شما انتظار دارید و یا کارهایتان طبق برنامه هایی که داشته اید پیش نروند، اما نا امیدی و منفی نگری در رویارویی با این مشکلات نه تنها کمکی به شما نخواهد کرد، بلکه مانع دیگری نیز سر راهتان قرار خواهد داد.

متولدین ماه خرداد

سعی کنید خودتان را زیاد با کارها و مسائل دیگران که ارتباطی به شما پیدا نمی کنند درگیر نکنید. شاید دخالت های اخیر شما واکنش هایی را در دیگران ایجاد کرده باشد که تاثیرات جدی روی شما گذاشته باشند. تا جای ممکن خودتان را از این قضایا دور نگه دارید و بگذارید هر کسی خودش با مسائل شخصی اش دست و پنجه نرم کند، فعلا زمان مناسبی برای کمک کردن به دیگران در رابطه با زندگی خصوصیشان نیست. امروز در مورد روابط عاطفیتان ممکن است با مشکلی مواجه شوید که فقط باید خودتان را به خاطر آن سرزنش کنید. شما می خواهید شور و هیجان را به رابطه تان برگردانید، اما در این راه فقط به نظرهای خودتان اهمیت می دهید!

متولدین ماه تیر

امروز از لحاظ عاطفی شما حال خوبی دارید، پس اجازه ندهید که این اعتماد به نفستان بیهوده هدر برود. همراه با شخصی که دوست دارید کارهایی را انجام دهید که فکر می کنید به بهتر شدن رابطه عاطفی شما کمک خواهند کرد و می توانند اوج عشق را دوباره در قلب شما زنده کنند. امروز شما می توانید برای دیگران نقش یک مرشد و راهنما را بازی کرده و راه درست را به آنها نشان دهید. پس اگر کسی در اطرافتان است که به یک گوش شنوا نیاز دارد حرف هایش را بشنوید و حتی بگذارید سر بر شانه تان گذشاته و اشک بریزد. لزومی ندارد که شما زیاد حرف بزنید، کافیست فقط به او اجازه بدهید حرف هایش را بزند تا کمی سبک شود.

متولدین ماه مرداد

امروز هر چند که شما تمام سعیتان را در توضیح دادن اهمیت و فوریت مسائل به دیگران به کار بگیرید هم مسائل از نظر آنها خیلی فرق خواهند کرد و نمی توانند اهمیتی که شما در قضیه می بینید را درک کنند. لزومی ندارد که برای قبولاندن حرف هایتان به آنها به داستان پردازی روی بیاورید. شما همه چیز را به دقت و با جزئیات برای آنها توضیح دهید، از آن به بعد دیگر به خودشان بستگی دارد، اغراق و یا پیچاندن حقیقت برای جلب توجه آنها فقط به اعتبار ما لطمه خواهد زد. شما امروز بعد از یک هفته تلاش لیاقت یک تفریح و استراحت درست و حسابی را دارید، پس با خیال راحت از فرا رسیدن آخر هفته لذت ببرید، اما مواظب باشید زیاده روی نکنید.

متولدین ماه شهریور

امروز سعی کنید وقتتان را با آنهایی بگذرانید که رویاها و نقشه هایی شبیه به شما دارند و به شما در مصمم تر شدن و پیدا کردن اراده بیشتر کمک می کنند. شاید حتی بتوانید با کمک هم نقشه هایی دقیق تر بکشید و یک برنامه ریزی حساب شده برای رسیدن به اهدافتان مشخص کنید. تمام خلاقیت خود را از مرحله ایده پردازی تا اجرا به کار بگیرید تا بهترین نتیجه ها را به دست بیاورید. امروز ممکن است دوستانتان با پیشنهادهای وسوسه انگیزی برای تفریح به سراغتان بیایند. قطعا لذت بردن از تعطیلات آخر هفته حق مسلم شماست، اما سعی کنید کارهای واجب و ضروریتان را امروز انجام دهید و استراحت را برای فردا بگذارید.

متولدین ماه مهر

امروز اگر حواستن را خوب جمع نکنید ممکن است درگیر غیبت کردن بشوید و این رفتار قطعا مورد استقبال شنوندگانتان قرار نخواهد گرفت. اگر بخواهید طوری در مورد زندگی دیگران حرف بزنید که انگار از همه جزئیات آن خبر دارید و اجازه قضاوت کردن در مورد آنها را دارید دیگران نسبت به اصالت شخصیت شما دچار تردید خواهند شد. به جای این رفتارها سعی کنید اعتماد به نفستان را آنقدر بالا ببرید که لزومی نداشته باشد دیگران را سوژه صحبت های خودتان کنید. صبح که از خواب بیدار می شوید قصد دارید یک عالم کار انجام دهید اما هر چقدر به بعدازظهر نزدیک می شوید می بینید حوصله انجام آنها را ندارید، به خودتان سخت نگیرید، بالاخره آخر هفته از راه رسیده است.

متولدین ماه آبان

امروز باید سعی کنید در مدیریت مناع مالیتان احتیاط بیشتری به خرج دهید. درست است که آخر هفته رسیده و می خواهید خوش باشید، اما هنوز چند روزی تا آخر ماه باقی مانده و با توجه به حساب بانکیتان اگر رعایت نکنید این روزهای آخر برایتان خیلی سخت خواهند شد. شور و شوقی که امروز شما در وجود خود احساس می کنید مسری است و خیلی راحت به دیگران هم انتقال پیدا می کند پس سعی کنید تا می توانید این حال خوبتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. در رابطه با مسائل عاطفی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید تا بتوانید ببینید دقیقا در کجا قرار گرفته اید. وضعیت خود را بسنجید و ببینید به کجا می خواهید برسید.

متولدین ماه آذر

شما در حال حاضر نسبت به آنچه در پیش رویتان قرار دارد هیجان بسیاری دارید و با شور و شوق منتظر هستید تا ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید تا حدودی بدانید که چه چیزهایی در انتظارتان هستند، اما همه چیز برایتان خیلی کلی و مبهم است و تصویر دقیقی از آن چه پیش رویتان است در سر ندارید. در واقع شما فکر می کنید هر چه برایتان پیش بیاید خیلی بهتر از شرایط فعلیتان خواهد بود. خبر خوبی برایتان داریم، آینده روشنی در انتظار شماست، پس با هیجان اما بدون نگرانی و با اعتماد به نفس منتظر آینده باشید. امروز شاید در برقراری ارتباط با دیگان زیاد موفق نباشید، اما اجازه ندهید این موضوع شما را به سوی انزوا ببرد، کمی حوصله و صبر به خرج دهید.

متولدین ماه دی

اگر امروز احساسات ناخوشایند مربوط به گذشته و یا زمان حال گریبانتان را گرفته و حالتان را خراب کرده اند اجازه بدهید قلبتان آن نیرویی باشد که در برابر آنها به شما قدرت می بخشد. احساسات شما شاید در بحرانی ترین وضعیت خود در طی یک ماه گذشته قرار داشته باشند و حساسیت شما نسبت به دنیای اطرافتان به میزان فوق العاده ای افزایش پیدا کرده است، اما شما نباید اجازه بدهید که این وضعیت حالتان را بهم بریزد و آخر هفته تان را خراب کند. سعی کنید وقتتان را با آنهایی که خیلی دوست دارید و می دانید که بودند در کنار آنها به شما آرامش خواهد بخشید بگذرانید و خودتان را با افکار بیهوده در خانه زندانی نکنید.

متولدین ماه بهمن

امروز تمرکز کردن روی انجام هر کاری برای شما دشوار خواهد بود و درست در مرحله های آغازین هر کاری تمرکز و علاقه خود را از دست داده و به فکر انجام کار دیگری خواهید افتاد، پس سعی کنید تا جای ممکن از انجام کارهای مهم و جدی پرهیز کنید. امروز در مورد احساسات خود خیلی صریح و راحت صحبت کنید. شاید همه خیلی راحت و با اعتماد به نفس بتوانند در مورد مسائل منطقی و اطلاعات علمی صحبت کنند، اما حرف زدن در مورد آنچه در اعماق قلبمان قرار دارد گاهی به یک چالش تبدیل می شود. چه کسی گفته است که احساسات را باید همیشه همچون رازی مخفی نگه داشت؟ در واقع دقیقا بر عکس این درست است و باید راه را برای بیان احساسات باز گذاشت.

متولدین ماه اسفند

امروز همین که شما وارد جایی می شوید فضا تغییر می کند و حضورتان اثر عمیقی روی تمام حاضران خواهد گذاشت. این فرصت را دست کم نگیرید، زیرا دیگران به حرف های شما طوری اهمیت خواهند داد که انگار دستوراتی هستند که از جانب پادشاه و یا ملکه ای صادر شده اند. پس سعی کنید حرف های بیهوده نزنید و تک تک کلمه هایتان را با فکر و دقت بیان کنید تا اثر مورد نظرتان را داشته باشند. امروز سعی کنید نسبت به وعده هایی که پیش از این داده اید عمل کنید. شما خوب می دانید که بدقولی چقدر برای همه ناخوشایند و حتی نفرت انگیز است، پس حواستان را خوب جمع کنید، مخصوصا اگر طرف مقابلتان عشقتان باشد

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه