31 فروردين 1403



فال روزانه 22 خرداد 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

شاید شما آدم حساسی باشید، اما با ارده نیز هستید. شما توانست در دریای طوفانی که در چند هفته پیش در برابرتان قرار گرفته بود موج سواری کنید و خودتان را با جریان امور هماهنگ کنید؛ در واقع آنچه برایتان پیش آمد فقط شما را قویتر از قبل کرد. حالا که خیالتان از این که به این موج ها و این دریای طوفانی غلبه کرده اید راحت شده است روزهای آرامتری را در پیش خواهید داشت. از این فرصتی که دست داده برای در دست گرفتن کنترل امور زندگیتان استفاده کنید. شما امروز یک دانش آموز و یا کارمند نمونه خواهید بود و هرچند موفقیت در کارتان برای شما از به دست آوردن تحسین دیگران مهمتر است، معلم ها و یا رئیستان را از خود راضی نگاه خواهید داشت.

متولدین ماه اردیبهشت

شاید چند هفته گذشته برای شما از لحاظ احساسی خیلی پرماجرا بوده باشند و قطعا اعتراف می کنید که آنچه در زندگی عاطفیتان اتفاق افتاده برای شما معنای عمیقی داشته است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که کمی از لحاظ جسمی و روانی به خودتان استراحت بدهید تا بتوانید تجربه های خود را تجزیه و تحلیل کنید و زمینه را برای رسیدن به آرامش برای خود فراهم کنید. امروز شما در محلکارتان تعادلی فوق العاده در انجام کارهایتان دارید و افکاری کاملا منطقی و کاربردی دارید و اگر همکارانتان با شما مشورت کنند قطعا کار عاقلانه ای کرده اند. شما تمام فرصت های مختلف را به خوبی تشخیص می دهید و از قدرت خوبی در تشخیص بهترین ها برخوردار هستید.

متولدین ماه خرداد

امروز برای شما روز خوبی خواهد بود، اما نباید در انتظار معجزه باشید. اکنون زمان درمان، آرامش و راحتی فرا رسیده است و طی هفته های آینده شما این فرصت را خواهید داشت که انرژی خود را باز یافته و تغییرات لازم را در سبک زندگی خود ایجاد کنید. در زندگی عاطفیتان نیز تغییراتی ایجاد خواهند شد و شما این فرصت را خواهید داشت که بالاخره با مسائل و مشکلاتی که برای مدت ها از آنها فرار می کرده اید و سعی در نادیده گرفتن آنها داشته اید روبرو شوید. شما امروز برای به دست آوردن تحسین و تایید دیگران و یا برای خوشحال کردن آنها حاضر به تغییر نظرات خود و یا عوض کردن برنامه هایتان نخواهید بود و این موضوع باعث تعجب آنها خواهد شد.

متولدین ماه تیر

امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن خواهید داشت و خیلی از گوشه و کنارهای خانه و محل کارتان به نظافت و نظم بخشیدن نیاز دارد. مجبور خواهید بود توده کاغذها و پرونده های روی میز، داخل کشوها و کمدها را مرتب کنید، مشکلات فنی در دستگاه ها و وسایلی که استفاده می کنید را برطرف نمایید و صورت حساب ها و قبض های قدیمی را پرداخت کنید. شاید در ابتدا این همه کار خیلی زیاد و وقت گیر به نظر برسد، اما زمانی که این کارها را انجام دهید از لحاظ روحی حال خیلی بهتری خواهید داشت.

متولدین ماه مرداد

شرایط کیهانی نشان می دهد که شما در حال حاضر در انجام هر کاری و در هر زمینه ای موفق خواهید بود. شما کاهایی که خودتان دوست دارید را به بهترین و سریع ترین شکل ممکن انجام می دهید، در حالی که از انجام کارهایی که دوست ندارید تا جایی که بتوانید فرار می کنید. چه بخواهید و چه نخواهید این کارها هم بالاخره باید انجام شوند و امروز می تواند فرصت خیلی خوبی برای به انجام رساندن این کارهای ناخوشایند باشد. در کمال تعجب خواهید دید که وقتی مشغول انجام آنها شوید شاید حتی به انجام بعضی از این کارها علاقه مند شوید. خیلی از نفرت ها و بی علاقگی های ما از نداشتن شناخت کافی ریشه می گیرند.

متولدین ماه شهریور

واقعیت اغلب به اندازه ی که ما دلمان می خواهد هیجان انگیز نیست، اما آیا این موضوع به خاطر بی توجهی ما به جزئیات نیست؟ خیلی کم پیش می آید که شما به جزئیات توجه کنید، اما اگر چشم هایتان را کمی بیشتر باز کرده و بهتر به دنیای اطرافتان نگاه کنید خیلی چیزها براتان تغییر پیدا خواهند کرد. شما امروز می خواهید کار و تفریح را با هم ترکیب کنید، اما ممکن است در این راه کمی زیاده روی کنید و دیگران را با رفتارهای غیر قابل پیش بینی و بعضا بچگانه خود شگفت زده کنید. شما نباید نسبت به مسئولیت های خود بی توجهی نشان دهید، شاید بهتر باشد کار و تفریح را از هم جدا کنید و خوش گذرانی را برای ساعات پایانی روز نگه دارید.

متولدین ماه مهر

شاید شما به فکر تغییر حرفه و یا عوض کردن گروه دوستانتان باشید تا بتوانید موقعیت اجتماعی جدیدی را برای خود فراهم کنید، اما این کار به آن سادگی ها که فکر می کنید هم نخواهد بود. جمعی که شما در حال حاضر در اطراف خود می بینید در واقع انعکاسی از خود شماست،زیرا شما به سوی آن چیزی جذب می شوید که برایتان آشناست و با آن همذات پنداری می کنید. احتمال این که بتوانید با یک تغییر ناگهانی خودتان را هم تغییر بدهید خیلی کم است و به احتمال زیاد با سختی های بسیاری روبه رو خواهید بود. امروز اگر کسی به خواسته هایتان اهمیت ندهد و یا تقاضایتان را رد کند خیلی ناراحت خواهید شد، اما دلیل این موضوع به شما ارتباطی ندارد و نباید آن را به خودتان بگیرید.

متولدین ماه آبان

با وجود این که صبح زود که از خواب بیدار می شوید همه چیز در ثباتی نسبی به سر می برد، اتفاقاتی پیش بینی نشده ممکن است اوضاع را آشفته کرده و همه برنامه هایتان را بهم بریزند. خوشبختانه اگر بتوانید نگرش مثبت خودتان را حفظ کنید قادر خواهید بود خودتان را با این شرایط پیش بینی نشده تطبیق دهید و با مشکل چندانی مواجه نشوید. در واقع شاید حتی بتوانید از این تغییرات ایجاد شده به نفع خودتان استفاده کنید، زیرا با کنسل شدن بعضی از کارهایی که قرار بوده انجام دهید خواهید توانست وقت بیشتری را صرف خودتان و کارهای دیگری که ترجیح می دهید بکنید. در پایان روز خواهید دید کارها بهتر از آنچه فکرش را می کرده اید پیش رفته اند.

متولدین ماه آذر

شما آنقدر درگیر روش های همیشگی خودتان برای انجام کارها هستید که امروز ممکن است فرصت غیر منتظره ای که برای رسیدن به اهدافتان برای شما فراهم شده است را نبینید. شما احساس می کنید که همه چیز دارد به خوبی و طبق برنامه هایتان پیش می رود و همین باعث می شود به دنبال موقعیت بهتری نگردید و آنچه به صورت کاملا ناگهانی در اختیاتان قرار می گیرد را ندانسته از دست بدهید. این که به خودتان ایمان و اعتماد داشته باشید خیلی خوب است، اما نه آنقدر که این خودباوری کورتان کند و فرصت هایی که سر راهتان قرار می گیرند را از شما بگیرد. این همان چیزی است که مرز بین موفقیت و شکست، خوب بودن و عالی بودن را تعیین می کند.

متولدین ماه دی

پایان یک دوره در زندگی شما آغازگر دوره دیگری خواهد بود. امروز شما وارد مرحله جدیدی از زندگی خود خواهید شد که درک تازه ای را برای شما به همراه خواهد داشت و به شما این امکان را خواهد داد که توانایی ها و انرژی های خود را هماهنگ کنید. شاید این اواخر با بروز احساساتی که معمولا ترجیح می دهید آنها را مخفی نگه دارید دست به ریسک هایی زده باشید. اکنون زمان خوبی برای فکر کردن به این موضوع است که آیا زیاده روی کرده اید و یا بیش از این هم می توانسته اید پیش بروید. از آرامش ذهنی فعلیتان برای پیدا کردن پاسخ این سوال استفاده کنید. خودتان را برای تغییرات زندگی در زندگی عاطفی و حرفه ای خود آماده کنید.

متولدین ماه بهمن

شما انتظار دارید که همکاران، دوستان و اطرافیانتان بی آن که خود شما به آنها چیزی گفته باشید با شما همراه شوند و به رویکردها و برنامه هایتان در انجام کارها توجه کنند و از این که منتظر بمانید تا بدون آن که چیزی گفته باشید خودشان کاری که از آنها انتظار دارید را انجام دهند خسته شده اید. اما خوشبختانه امروز اوضاع تغییر خواهد کرد و این آرزویتان برآورده خواهد شد. هفته های گذشته از لحاظ عاطفی فشار زیادی را برای شما به همراه داشته اند و احساس می کنید این همه فشار فراتر از حد توان شما بوده است. اما جای هیچ نگرانی نیست، از امروز تا چند هفته اوضاع خیل آرام تر از آنچه انتظار دارید خواهد بود.

متولدین ماه اسفند

زمان برنامه ریزی و نقشه کشیدن به پایان رسیده است، حالا دیگر وقت آن رسیده است که نقشه هایتان را عملی کنید و دست به کار شوید. البته ترجیح می دهید کارهایتان را طوری انجام دهید که کسی متوجه شما نشود و در مرکز توجه قرار نگیرید، زیرا در حال حاضر جلب توجه اولویت اصلی شما نیست و فکر می کنید مانع انجام کارهایتان به شکلی که خودتان می خواهید می شود. هفته های گذشته برای شما با فشار و استرس بسیاری همراه بوده اندف اما اوضاع دارد به سوی آرامش پیش می رود و روزهای بهتری در انتظارتان خواهند بود. شما بالاخره خواهید توانست در مورد مشکلاتی که مدت ها درگیرتان کرده بودند تصمیم گیری کنید.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه