31 فروردين 1403



فال روزانه 19 خرداد 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

با وجود این که نگرش مثبت شما نسبت به رابطه عاطفیتان روزتان را روشن تر می کند، هنوز آنقدر رفتارتان منطقی هست که واقعیت ها را ببینید. متاسفانه به نظر می رسد که حتی با وجود نقشه ها و برنامه های مشخصی که دارید، زندگی پیچیده تر از آن چیزی است که شما دوست دارید. اراده و پشتکاری که شما دارید می تواند کمک زیادی کند، اما بد نیست اگر تغییراتی هم در خواسته ها و انتظارات خود ایجاد کنید. امروز در هر زمینه ای که فعالیت کنید موفقیت شما حتمی خواهد بود. اگر در زمینه کارهای هنری فعالیت دارید آثارتان امروز مورد توجه خیلی ها قرار خواهند گرفت و شاید حتی بتوانید از طریق فروش آثارتان پول خوبی به جیب بزنید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز شما عمق احساسات خود را می پذیرید و آماده اید تا بدون ترسیدن از نظرات و قضاوت های دیگران آنچه باعث خوشحالی و لذتتان می شود را دنبال کنید. شما معمولا از پی بردن به عمق احساسات خود وحشت دارید و دلیل این موضوع هم چیزی جز میل و علاقه شما به سادگی نیست، اما گاهی پیچیدگی ها اجتناب ناپذیر هستند. طی چند روز آینده شما در مرکز توجه خواهید بود، اما بهتر است مواظب باشید بیش از اندازه در لذت تحسین و تشویق دیگران غرق نشوید زیرا موانعی در انتظارتان هستند که به دقت و توجه بیشتری از جانب شما نیاز دارند. این نگاه های تحسین آمیز برای همیشه ادامه نخواهند داشت و مسائلی مهم تر از به دست آوردن تایید دیگران هم وجود دارند.

متولدین ماه خرداد

امروز افکار و ایده های جالب مختلفی به ذهنتان می رسند، اما فکرتان همچون پرنده ای از این شاخه به آن شاخه می پرد و نمی توانید برای مدت زیادی روی هیچ یک از این افکار تمرکز کنید. شاید با در نظر گرفتن این وضعیت، اکنون زمان خوبی برای پرداختن به جزئیات این ایده ها نباشد و بتوانید فکر کردن به این مسائل را حداقل تا فردا به تعویق بیندازید. امروز عشقتان تمایل شدیدی به نزدیک تر شدن به شما احساس می کند، اما شما انگار از این نزدیکی هراس دارید و شاید حتی سعی کنید به خاطر این وحشت درونی از او فاصله بگیرید. دست از این نگرانی های بچگانه بردارید و دلتان را به دریا بزنید، شما که نم یخواهید طرف مقابلتان فکر کند او را دوست ندارید؟

متولدین ماه تیر

به نظر می رسد که امروز مجبور هستید همه کارها را به طور همزمان انجام دهید و به شدت به یک جفت دست اضافه و چند ساعت بیشتر در شبانه روز نیاز دارید. این فشار بیش از اندازه ممکن است روی اعصاب شما اثراتی مخرب داشته باشد و نمی شود بیش از این به همین منوال ادامه بدهید. به جای این که آنقدر به خودتان فشار بیاورید که رویاهایتان را نیمه کاره رها کنید بهتر است در روزهایی مثل امروز که تعطیل است زمانتان را به خودتان و آرام کردن اعصابتان اختصاص دهید. حالا که قصد ازدواج با عشقتان را دارید دیگر تأمل جایز نیست و وقت آن رسیده است که دست به کار شده و در مورد این مسئله تصمیم گیری کنید. این کار به رشد رابطه شما کمک زیادی خواهد کرد.

متولدین ماه مرداد

امروز یکی از اعضای خانواده تان به صورتی غیز منطقی از شما انتظار دارد وقت و انرژی خود و یا حتی پولتان را صرف او کنید تا بتواند به خواسته های خود دست پیدا کند. شما هم نه حاضر هستید این عزیزتان را از خود ناراحت کنید و نه دلتان می خواهد آنچه به خودتان تعلق دارد را برای دیگری صرف کنید. اجازه ندهید احساساتتان کنترل همه چیز را از دست شما خارج کنند، اشکال ندارد اگر بخشی از زمان، پول و یا هرچیز دیگری که خودتان نیاز ندارید را به عزیزانتان اختصاص بدهید، اما نباید آنچه خودتان لازم دارید را به شخص دیگری واگذار کنید. امروز از تعطیلی استفاده کرده و قولی که مدت هاست به فرزندانتان داده بودید را عملی کنید.

متولدین ماه شهریور

امروز از آن روزهایی است که دلتان می خواهد در خلوت خودتان فرو بروید و از حریم خصوصی خودتان محافظت کنید. اما شاید مجبور باشید با افرادی که علاقه چندانی به بودن در کنار آنها ندارید. بودن در کنار این اشخاص باعث می شود احساس کنید حریم شخصیتان مورد تجاوز قرار گرفته است، اما خوشبختانه شما آمادگی کامل برای رویارویی با چنین وضعیتی را دارید و اکنون فرصت خوبی برای آنهایی که قصد آزار و اذیت شما را داشته باشند نیست. سعی کنید تمام حرف هایی که چند وقت گذشته باعث ایجاد دلخوری بین شما و همسرتان شده اند را فراموش کنید. زمان نزدیکی و صمیمیت دوباره شما فرا رسیده است، حرف هایتان را همراه با نشان دادن احساساتتان به او بزنید.

متولدین ماه مهر

امروز ممکن است احساسات یک نفر را به گونه ای برانگیزید که آمادگی روبرو شدن با آن را ندارید یا خودتان را درگیر بحث هایی کنید که نمی توانید در آنها موفق باشید. کمی احتیاط به شما کمک می کند خودتان را در مخمصه نیندازید و روز بی دردسری را پشت سر بگذارید. امروز شاید مجبور باشید تغییراتی در رابطه عاطفی خود ایجاد کنید. ذهنیت شما ممکن است با افکار و عقاید شریک عاطفیتان فرق داشته باشد و شما نمی توانید نظرات خود را به او تحمیل کنید. شاید بهتر باشد امروز کمی از او فاصله بگیرید تا بتوانید فکری به حال این اوضاع بکنید. امروز را با دوستان و اعضای خانواده بگذرانید و سرتان را با انجام کارهایی که دوست دارید گرم کنید. این وضعیت موقتی است و تا فردا اوضاع خیلی بهتر خواهد بود.

متولدین ماه آبان

حال و هوای امروز ممکن است برای شما تا حدودی ناراحت کننده و ناخوشایند باشد. قلب مهربان شما می خواهد برای تک تک افرادی که از شما تقاضای کمک و مشورت دارند وقت گذاشته و کمکشان کند، اما عقل شما نمی تواند این فکر که آنها دارند از شما سوء استفاده می کنند و یا شما را وادار به انجام کارهایی که دلتان نمی خواهد می نمایند را فراموش کند. بله، خوبی کردن و نگهداری از خودتان و دیگران به صورت همزمان کار بسیار دشواری است. شاید یک نفر با زیر سوال بردن ارزش هایتان اعتماد به نفس شما را از بین ببرد. دفاع از افکار و عقایدتان امروز برای شما کار ساده ای نخواهد بود و موفقیت چندانی در انجام این کار به دست نخواهید آورد؛ پس خودتان را درگیر این بحث ها نکنید.

متولدین ماه آذر

پی بردن به این که برخی مشکلات اعصاب خرد کن مربوط به گذشته در واقع حل نشده اند می تواند برایتان بسیار آزار دهنده باشد. اما امروز شما این فرصت را خواهید داشت که با صحبت کردن در مورد این مشکلات خودتان را برای همیشه از شر آنها خلاص کنید. حرف زدن در مورد این مسائل با یک نفر که مورد اعتمادتان است و یا شخصی که این مشکلات به طور مستقیم با او در ارتباط هستند، باعث خواهد شد نظرات شما در رابطه با این مشکل های ناخوشایند تغییر کنند و حتی راه حل های خوبی به ذهنتان برسند. رابطه عاطفی شما حالت راکد به خود گرفته است؟ دارید نقش کسی را بازی می کنید که خود واقعی شما نیست؟ حرف بزنید! سکوت نکنید، اینطوری هیچ چیزی حل نخواهد شد.

متولدین ماه دی

راه خودتان را آهسته و پیوسته ادامه بدهید. لزومی ندارد که همه کارهایتان را به یک باره انجام دهید، این کار در واقع اثر معکوس خواهد داشت و ممکن است در پایان روز ببینید حتی یکی از کارهایی که می خواسته اید را به طور کامل انجام نداده اید. اکنون زمان خوبی برای اولویت بندی کارهایی که می خواهید انجام دهید می تواند باشد. به هر چیزی که ممکن است حواستان را پرت کند خوب دقت کنید و راه نفوذ آن را تا جای ممکن ببندید. شما در حال حاضر میل شدیدی به تجربه های جدید و هیجان انگیز در وجود خود احساس می کنید و خوشبختانه فرصت این کار برایتان فراهم است، فقط باید به اندازه کافی برای لذت بردن از این تجربه های تازه به خودان وقت بدهید.

متولدین ماه بهمن

شما احساس می کنید که در چند ماه گذشته کارها در فضای حرفه ای خیلی سریع پیش رفته اند و حتی گاهی کنترل آنها از دست شما خارج شده است. شاید بعضی پروژه هایتان خیلی سریع تر از آن چیزی که انتظار داشته اید پیشرفت کرده باشند و به خاطر این سرعت بیش از اندازه نتوانسته باشید آنها را همان طوری که خودتان در نظر داشته اید پیش ببرید. امروز فرصت خوبی است برای این که دست نگه داشته و ببینید تا به اینجا چه کرده اید و از اینجا به بعد چه باید بکنید. امروز عقاید و باورهایتان ممکن است باعث شوند بین شما و دیگران تنش های بیهوده ای به وجود بیایند؛ تا وقتی که خودتان نخواهید مجبور نیستید در مورد مسائل شخصیتان با هیچ کسی صحبت کنید!

متولدین ماه اسفند

اگر امروز قرار شد در جمعی صحبت کنید خیالتان از این موضوع که دیگران از شنیدن حرف هایتان لذت خواهند برد راحت باشد. کلمات به راحتی بر زبانتان جاری می شوند و اعتماد به نفس را می توان در حرف هایتان احساس کرد. شنیدن تعریف هایی که دیگران از شما برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود. امروز بعد از چند ماه تلاش و کوشش در زمینه کار و تحصیل احساس می کنید می توانید یک نفس راحت بکشید، سطح انرژی شما بسیار بالاست و هیچ چیزی نمی تواند جلویتان را بگیرد. اگر بین شما و عشقتان سوءتفاهمی ایجاد ناراحتی کرده است اکنون بهترین زمان برای حرف زدن راجع به آن و حل کردن مشکل است، بهترین مکان برای این کار فضای آرام خانه و خلوت دو نفره خودتان خواهد بود.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه