31 فروردين 1403



فال روزانه 14 خرداد 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز از صبح زیاد سرحال نیستید و ممکن است در خانه تنش هایی به وجود بیایند و نتوانید به راحتی با حرف زدن مشکلاتتان را از بین ببرید. بعضی حرف هایی که ناگفته رها شده بودند بالاخره مطرح خواهند شد و نبرد بر سر قدرت بالا خواهد گرفت. بهتر است که با حرف زدن راه حلی برای این وضعیت پیدا کنید، اگر می بینید نمی توان با حرف زدن این سوء تفاهم ها و ناراحتی ها را از بین برد سعی کنید کمی با خودتان خلوت کرده و بخث بر سر این مسائل را برای روز دیگری بگذارید. امروز شاید نرسید تمام کارهایی را که در لیست وظایف روزانه تان دارید به انجام برسانید، تنها دلیل آن هم این است که خیلی راحت برنامه های خودتان را رها کرده و درگیر مسائل و مشکلات دیگران می شوید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز ممکن است برای شما تا حدودی چالش برانگیز باشد و نارضایتی هایی را به همراه داشته باشد. اگر می خواهید مدیریت اوضاع را در دست بگیرید سعی کنید با دیدن واکنش های منفی از اطرافیانتان اعتماد به نفس خود را به سرعت از دست ندهید و خودتان را کنار نکشید. شما از این که همیشه مسئولیت همه چیز را به عهده داشته باشید خسته شده اید. حتی ممکن است امروز ناگهان طغیان کرده و تمام برنامه های قبلیتان را بهم بریزید و دیگران را در تعجب و شگفتی رها کنید. شما می خواهید کمی بحال خودتان باشید و وقتتان را صرف خودتان و اهداف شخصیتان بکنید، با این حال باید مواظب قدم هایی که بر می دارید باشید. کاری نکنید که فردا نشود بهای آن را پرداخت یا آن را به حالت اولش بازگرداند.

متولدین ماه خرداد

امروز ممکن است برای شما با ناهمواری هایی همراه باشد. وضعیت شما مانند ورزشکار المپیکی است که در روز مسابقه در خط آغاز ایستاده و نگران این است که شاید به اندازه کافی تمرین نکرده باشد. یادتان باشد که در این مرحله مهمترین چیز حفظ اعتماد به نفستان است. شما با تمام وجود می خواهید وضعیت فعلیتان را تغییر دهید و به همین خاطر هم هر چقدر نقشه تان اساسی تر و افراط گرایانه تر باشد به نظر خودتان جذاب تر خواهد بود. ولی متاسفانه با این رفتارتان ممکن است باعث شوید یکی از ایده های خیلی خوب و هوشمندانه تان ارزش خود را از دست بدهد. درست است که شما باید محدودیت های خود را از بین ببرید، ولی اولین قدم برای این کار این است که محدودیت هایتان را بشناسید و سپس آگاهانه برای از میان برداشتن آنها تلاش کنید.

متولدین ماه تیر

امروز وضعیت کیهانی به گونه ای است که باعث شده شما نسبت به انجام هر کاری که ممکن است شما را به چالش بکشاند ترس و هراس داشته باشید. اما شما باید جسارت پذیرفتن مسئولیت های تازه را داشته باشید، تنها چیزی که ممکن است مانع رسیدن شما به موفقیت شود ترس هایتان است. ایده های دیگران امروز به نظرتان آنقدر جالب و خلاقانه هستند که شاید فکر کنید که ایده های خودتان حتی ارزش این که بخواهند به زبان آورده شوند را ندارند. ولی مقایسه کردن افکار خودتان با دیگران اصلا کار درستی نیست، شما می توانید در عین این که از افکار و ایده های دیگران خوشتان می آید و لذت می برید به ایده های خودتان هم احترام بگذارید.

متولدین ماه مرداد

امروز شما مجبور خواهید شد مسئولیت چیزی را در رابطه عاطفی خود به عهده بگیرید و خوشبختانه شانس با شما یار خواهد بود و در این زمینه موفق خواهید بود. شاید ارزش ها و رسوم خانوادگی شما را از زندگی مورد علاقه تان باز داشته باشند. امروز آن روزی است که اگر به خودتان احترام می گذارید باید به خاطر خواسته هایتان بایستید و دیگران را وادار کنید به شما و خواسته هایتان احترام بگذارند. با وجود این که اوضاع اقتصادیتان در حال حاضر بد نیست ممکن است اخباری بشنوید که باعث نگرانی شما در این رابطه بشوند، پیش از آن که از صحت اخباری که شنیده اید اطمینان حاصل کنید بیهوده نگران نشوید.

متولدین ماه شهریور

امروز باید استعدادهای خودتان را بیشتر از همیشه جدی بگیرید، شما در حال حاضر این فرصت را دارید که از این توانایی های خود بهره ببرید، فقط باید خیلی خوب به موقعیت هایی که برای استفاده از این هدیه های خداوند در اختیارتان قرار می گیرند دقت کنید و هیچ فرصتی را از دست ندهید. با فشارهایی که این اواخر به شما وارد شده، یک تعطیلات دو سه روزه، یا یک دور همی دوستانه چیزهایی نیستند که بتوانند حال روحی شما را به وضعیت عادی بازگردانند. شما به دوره ای طولانی تر از تفریح و استراحت نیاز دارید که به زودی هم برایتان فراهم خواهد شد، ولی تا آن موقع قدر لحظات کوتاهی که برای استراحت کردن به دست می آورید را بدانید و از آنها لذت ببرید.

متولدین ماه مهر

شما مجبور نیستید به ارزش ها و باورهای همه اهمیت بدهید و خودتان را با آنها تطبیق دهید. اگر بخواهید کارهایتان را بر اساس الگوهایی که دیگران برایتان تعیین می کنند پیش ببرید، هیچگاه حس خوبی نسبت به خودتان و نتیجه زحماتتان نخواهید داشت. خودتان را از آنچه برایتان در واقع اهمیتی ندارد دور کنید تا ببینید چقدر روز زیبایی خواهید داشت. امروز داشتن ثبات در رفتارتان برای شما بسیار دشوار است و نمی توانید رفتار چندان دوستانه ای با دیگران داشته باشید، ولی مواظب باشید حداقل با اطرافیان و دوستانی که به شما نیاز دارند بدرفتاری نکنید و اگر باری از دوششان بر نمی دارید با رفتار تندتان باری به دوششان اضافه نکنید.

متولدین ماه آبان

مدتی است شما به این نتیجه رسیده اید که جاه طلبی ها و بلندپروازی هایتان تا چه حد شما را خسته می کنند و چقدر ارزش و اهمیت خود را برای شما از دست داده اند. اگر قصد دارید به جاه طلبی هایتان ادامه بدهید اما آرامش و تعادل بیشتری نیز در زندگیتان داشته باشید اکنون زمان آن فرا رسیده است که تصمیمات مهمی را در این رابطه بگیرید. شاید دلتان بخواهد تمام قول هایی که به دیگران داده بودید را فراموش کرده و تمام روز روی تختتان و یا جلوی تلویزیون لم بدهید. اما یادتان باشد اگر به وعده هایی که داده بوده اید عمل نکنید و وظایفتان را به انجام نرسانید مجبور خواهید شد بهای سنگینی برای آنها بپردازید و به شدت پشیمان خواهید شد.

متولدین ماه آذر

امروز شما بین میل به معاشرت و حضور در اجتماع و میل به فرو رفتن در دنیای افکار و رویاهایتان گیر افتاده اید و در انتخاب میان این دو مردد هستید؟ چه کسی گفته که نمی توان بین این دو دنیا تعادل ایجاد کرده و به هر دوی آنها اهمیت داد؟ اگر خوب نگاه کنید و رفتاری منطقی داشته باشید خواهید دید که مجبور نیستید یکی را نسبت به دیگری در اولویت قرار دهید. با وجود این که امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن ندارید کارهای نیمه کاره ای که از روزهای قبل باقی مانده اند وقت زیادی از شما خواهد گرفت. ناراحت نباشید، تعطیلات هنوز ادامه دارند و تمام امشب و فردا برای استراحت و وقت گذراندن با دوستانتان وقت خواهید داشت.

متولدین ماه دی

اجازه ندهید انرژی منفی اطرافیانتان روی ذهن خلاق و پویای شما اثر بگذارد؛ شاید پیشرفت کارها به آن سرعتی که شما انتظارش را داشته اید نباشد، ولی پشتکار و اراده شما بالاخره نتیجه داده و پیشرفت های قابل توجهی را برایتان به همراه خواهد داشت. امروز شاید مجبور باشید در مورد رابطه عاطفی خود تصمیم گیری مهمی کنید. ممکن است به این نتیجه رسیده باشید که در این رابطه جای یک چیزی خالی است و بخواهید بر اساس این آگاهی تازه یافته خود عمل کنید، اما این کار برایتان چندان راحت نخواهد بود. احتمال دارد که ریشه اصلی این مشکل به حس عدم استقلال و آزادی بازگردد، قبل از هر کاری بهتر است سعی کنید به ریشه این مشکل خود پی ببرید.

متولدین ماه بهمن

امروز از صبح که بیدار می شوید هزار و یک ایده مختلف برای این که چگونه از روز تعطیل خود لذت ببرید در سر خواهید داشت. اگر بخواهید اینقدر وسواس به خرج بدهید تا به خودان بیایید نصف روز را از دست داده اید؛ کمی دست بجنبانید! امروز از شما خواسته می شود که قولی داده و یا تعهد و مسئولیتی را بپذیرید و به احتمال زیاد این موضوع در ارتباط با زندگی عاطفیتان خواهد بود. آیا باید این قدم را بردارید یا خیر؟ این سوالی است که بیشتر روز ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد. طی چند روز آینده مجبور خواهید بود خودتان را نشان بدهید و ثابت کنید. این بار راهی برای فرار از این چالش وجود نخواهد داشت و باید با این چالش مربوط به روابط عاطفی خود روبرو شوید.

متولدین ماه اسفند

حرف زدن با دوستان صمیمی در مورد خواسته ها و اهدافتان به شما کمک زیادی خواهد کرد. در واقع تا زمانی که این افکار و احساسات خود را به زبان نیاورده اید درک کامل آنها برای خودتان نیز دشوار خواهد بود و نخواهید توانست برای به دست آوردن آنها به درستی برنامه ریزی کنید. گاهی در زندگی عاطفیتان احساس می کنید یک انرژی بازدارنده جلویتان را گرفته و نمی گذارد احساس رضایت کافی داشته باشید. شاید این احساس شما به خاطر ترس از احساس تعهد و یا شدت احساسات طرف مقابلتان باشد. در هر صورت باید این نکته را در نظر داشته باشید که این بی میلی در رفتارتان روی رابطه تان تاثیر منفی خواهد گذاشت.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه