01 ارديبهشت 1403



فال روزانه 7 خرداد 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز شما برای کمک گرفتن از دیگران با مشکلاتی مواجه خواهید بود. آنهایی که همیشه در کنارتان بوده اند و شما را مورد حمایت خود قرار می داده اند امروز درگیر کارها و مسائلی هستند که به شما ارتباطی پیدا نمی کنند و وقتی برای رسیدگی به شما و کارهایتان ندارند. شاید بهتر باشد شما هم فعلا کارهای خودتان را به وقت دیگری موکول کرده و به کمک این دوستان خود بروید. با این کار علاوه بر این که گوشه ای از کمک های همیشگی آنها را جبران کرده اید و با در اولویت قرار دادن نیازهای دیگران نسبت به خودتان حس خوبی پیدا کرده اید، می توانید فعلا از مشکلات خودتان هم فرار کنید! فردا هم برای انجام این کارها وقت خواهید داشت.

متولدین ماه اردیبهشت

شما در میانه یک تحول سالیانه فوق العاده قرار دارید. انرژی جسمانی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و ذهنتان هم آماده عمل است و می توانید با هر موقعیت و هر مسئولیتی به راحتی روبرو شوید. کلید موفقیت در بهره برداری از این موقعیت فوق العاده ای که در حال حاضر دارید برقراری ارتباط با دیگران است. در حال حاضر شما توانایی انجام چند کار مختلف به طور همزمان را دارید و با ارتباط برقرار کردن با دیگران و فهمیدن این که دقیقا چه کاری باید انجام دهید، می توانید این توانایی های خود را به درستی به کار بگیرید. مواظب تماس های دریافتی خود باشید، یک نفر کار مهمی با شما دارد، تماس او را از دست ندهید.

متولدین ماه خرداد

سعی کنید تا جای ممکن خودتان را از تنش ها و چالش هایی که دارند در اطرافتان شکل می گیرند دور نگه دارید و با هیچ کسی درگیر نشوید و خودتان را قاطی درگیری های دیگران هم نکنید. در شرایط موجود کاری که شما باید انجام دهید این است که اوضاع را آرام کرده و برای حل معضلات موجود نگرشی کاربردی و عمل گرایانه داشته باشید. اگر بی آن که به اندازه کافی تفکر و برنامه ریزی داشته باشید خیلی زود وارد عمل شوید خودتان را در وضعیت دشواری گرفتار خواهید کرد که بیرون آمدن از آن برایتان راحت نخواهد بود و اوضاع را حتی از این که هست نیز بدتر خواهید کرد. به جای این که مثل پروانه دل به آتش بزنید بهتر است منطقی تر رفتار کرده و از آن فرار کنید.

متولدین ماه تیر

اکنون زمان خوبی برای پیشروی در انجام پروژه هایی است که نیمه کاره باقی مانده اند، پروژه های بزرگ و طولانی مدت، پروژه هایی که ارتباطات و سفرهای دور دست را در بر می گیرند و هر پروژه دیگری که مدت هاست انجام آن را پشت گوش انداخته اید امروز شما را به خود فرا می خواند. بیش از این تاخیر جایز نیست، همین امروز دست به کار شوید. خوشبختانه قدرتی درونی به شما انگیزه می دهد تا جلو بروید. به جای فکر کردن به همه دلایل مختلفی که باعث شده اند تکمیل این کارها تا به حال به تعویق بیفتد و طبق خواسته شما پیش نروند، با نگرشی مثبت به پیش رویتان نگاه کنید و خیالتان راحت باشد که از این به بعد همه چیز خیلی بهتر خواهد شد.

متولدین ماه مرداد

اکنون زمان فوق العاده ای برای شماست و خواهید توانست پیشرفت قابل توجهی به سوی اهداف خود داشته باشید. کلیدی که زمینه را برای پیشروی سریعتر شما فراهم خواهد کرد داشتن صداقت در گفتار و رفتارتان و از بین بردن هر گونه سوء تفاهم خواهد بود. تا وقتی که پرونده های گذشته را نبسته اید و ابهامات و سوء تفاهم ها را برطرف نکرده اید اصلا فکر جلو رفتن را از سرتان بیرون کنید. داشتن انعطاف پذیری در عملکردتان به شما کمک خواهد کرد و اثرگذاری بیشتری خواهید داشت. اعتماد به نفس همیشگیتان را حفظ کنید و اجازه ندهید چیزهای کوچک و بی اهمیت تمرکزتان را بهم زده و کنترل اوضاع را از دستتان خارج کنند.

متولدین ماه شهریور

امروز موتورتان گرم شده و آماده حرکت است. از لحاظ سطح انرژی هم در وضعیت خوبی قرار دارید، اما متاسفانه احساس می کنید که مانع بزرگی سر راهتان قرار دارد. به احتمال زیاد این مانع چیزی نیست جز تصور ذهنی اشتباه خودتان و ناتوانی شما در تصمیم گیری همراه با اعتماد به نفس سد راهتان شده است. گاهی چنان آشفته و پریشان می شوید که حتی یک قدم هم نمی توانید پیش بروید و از پس انجام هیچ کاری بر نمی آیید. خودتان را در چنین شرایطی زیاد تحت فشار قرار ندهید و کمی به خودتان فرصت بدهید تا خودتان را پیدا کنید، آن گاه جواب سوالهایتان را کم کم پیدا خواهید کرد و مشکلاتتان حل خواهند شد.

متولدین ماه مهر

هیچ کس از طرد شدن و پذیرفته نشدن خوشش نمی آید، اما هیچ کس هم به اندازه شما از قرار گرفتن در چنین موقعیتی متنفر نیست. به همین دلیل هم تا جای ممکن خودتان را در موقعیت های مخاطره آمیز و ناشناخته قرار نمی دهید. اما این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که با این دست به عصا راه رفتن دارید خودتان را از ماجراجویی هایی که می توانند زندگیتان را به طور کلی و برای همیشه تغییر دهند محروم می کنید. خوشبختانه در حال حاضر شرایط کیهانی به گونه ای است که شما آماده اید ریسک کنید و با اعتماد به ندای درونتان پیش بروید. این احساس شاید برایتان غریبه باشد، اما وقت تجربه کردن آن بالاخره برای شما فرا رسیده است.

متولدین ماه آبان

امروز سعی کنید تا جایی که از دستتان بر می آید در ارتباط برقرار کردن با دیگران و در واکنش نشان دادن به موقعیت هایی که در اختیارتان قرار خواهند گرفت، نهایت انعطاف پذیری را از خود نشان بدهید. با این کار درب هایی در برابرتان قرار خواهند گرفت و موقعیت هایی برایتان به وجود خواهند آمد که حتی از وجود آنها بیخبر بوده اید. شما در حال حاضر انرژی فیزیکی بسیاری را در اختیار دارید، قدرش را بدانید و آن را بیهوده هدر ندهید. با لجبازی و اصرار به پیش بردن کارها و روابط بر اساس افکار و فلسفه شخصیتان، خودتان از تجربه ها و ماجراجویی هایی که داشتن اندکی انعطاف پذیری می تواند برایتان به همراه داشته باشد محروم نکنید.

متولدین ماه آذر

امروز ممکن است که در وضعیت دشواری قرار گرفته باشید. شما می خواهید سبک زندگی جدیدی را در پیش بگیرید، اما انگار در وضع فعلی خود گیر افتاده و راه فراری هم ندارید، انگار که شما را به روند تکراری زندگیتان و این روزمرگی زنجیر کرده باشند. البته شما در واقع دارید پیشرفت می کنید، اما چیزی که می خواهید خیلی فراتر از این است و این قدم های کوچک راضیتان نمی کنند و به دنبال جهش های بزرگ هستید. اگر چشم هایتان را خوب باز کنید راه فرار را در همین نزدیکی ها پیدا خواهید کرد. اگر دیرور عشقتان را از دست خود ناراحت کرده اید انتظار نداشته باشید صبح که از خواب بیدار می شود همه یز را فراموش کرده باشد؛ کمی منت کشی کنید!

متولدین ماه دی

امروز ممکن است کارتان با بعضی ها به بحث و دعوا بکشد. شما به طور ذاتی فردی انعطاف پذیر و سخاوتمند هستید، اما اگر دیگران بخواهند از این صفات مثبت و ذات مهربان شما سوء استفاده کنند، حال و هوایتان بلافاصله تغییر یافته و حالتی عصبی و منزوی به خود می گیرید. چالش و درگیری اغلب بخشی طبیعی از هر رابطه ای است، به جای این که از رابطه خود نا امید شوید سعی کنید و موضوع را بیش از اندازه برای خودتان بزرگ کنید بهتر است سعی کنید از مشکلاتی که به وجود آمده اند درس عبرت بگیرید و تجربه کسب کنید. اگر اهل نگهداری گل و گیاه هستید سعی کنید امروز بعدازظهر به گل هایتان رسیدگی کنید تا فشار یک روز کاری شلوغ را از یاد ببرید.

متولدین ماه بهمن

وقتی تمام منابعی که در اختیار دارید را به کار بگیرید موفقیت قطعا به سراعتان خواهد آمد. به جای این که مدام ایراد بگیرید و جنبه منفی همه چیز را در نظر بگیرید سعی کنید با جریان زندگی جلو بروید و خودتان را با آن هماهنگ کنید. قدرت و انرژی بسیاری در حال حاضر در دسترس شما قرار دارد، تمام آنچه نیاز دارید جهت دادن به این قدرت فوق العاده و همسو کردن آن با اهدافتان است. به جای این که مخفیانه و در سایه پیش بروید اهداف و خواسته های خود را به وضوح و با صدای بلند بیان کنید. با این کار علاوه بر این که اعتماد به نفستان افزایش خواهد یافت، حمایت دیگران را نیز به دست خواهید آورد و شانس موفقیتتان بیشتر خواهد شد.

متولدین ماه اسفند

امروز کمی برای خودتان وقت بگذارید. افکار زیادی در سر شماست. از کار گرفته تا فلسفه و روابط عاشقانه، که اگر به آنها در تنهایی خود نظم ندهید، ممکن است به سمت تان هجوم آورند و گیج تان کنند. پس برای امروزتان از همین حالا برنامه ریزی کنید. سعی کنید زمان زیادی را بیرون از خانه بگذرانید و به دعوت دوستان تان پاسخ مثبت دهید. اگر به میهمانی دعوت نشدید، خودتان این شرایط را فراهم کنید. امروز مردم روحیه خوبی دارند و شما می توانید ارتباط خوبی با آنها برقرار کنید و به مقدار زیاد خوش بگذرانید.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه