05 ارديبهشت 1403



فال روزانه 5 خرداد 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

شما این اواخر فکر انجام کار جدیدی را در سر دارید و به این فکر هستید که کارتان را رها کرده و حرفه جدیدی را برای خودتان آغاز کنید و دیگر ارباب خودتان باشید. اگر چنین نیتی دارید امروز باید کمی وقت گذاشته و در این مورد به طور جدی تحقیق کنید. شما در کنار نیازی که به استقلال کاری احساس می کنید شجاعت لازم برای این کار را نیز در اختیار دارید، پس از آن بهره ببرید. زندگی شما دارد به سوی تعادل پیش می رود، شاید کمی طول بکشد تا به ثبات مورد نظرتان برسید، ولی مهم این است که بالاخره خواهید رسید. در راه رسیدن به اهداف و خواسته هایتان به حمایت عزیزانتان نیاز خواهید داشت، پس خودتان هم تا می توانید به آنها و احساساتشان اهمیت بدهید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز کارهایی که در آنها با کسی شریک باشید، با انگیزه بسیاری که دارید امروز خیلی خوب پیش خواهند رفت. این رفتار شما روی شریکتان نیز تأثیر مثبتی به جای خواهد گذاشت و برای انجام هر کار غیر ممکنی هم شجاعت و انگیزه پیدا خواهند کرد. گاهی با خودتان فکر می کنید که روابط و فعالیت های اجتماعی تنها چیزهای دست و پا گیری هستند که حواستان را از اهداف اصلیتان منحرف کرده و نمی گذارند به کارهای مهمتان برسید. ولی در حال حاضر با افرادی در ارتباط هستید که می توانند اثرات مثبتی روی پیشرفت شما داشته باشند. با این حال باید حواستان را جمع کنید و حتی در این روابط هم حد و حدود را رعایت کنید.

متولدین ماه خرداد

شما در چند هفته گذشته مشغول انجام کارهایی بوده اید که باعث شده اند احساس استقلال بیشتری داشته باشید و همین موضوع مایه رضایت و خوشحالی شما شده است. شما در حین انجام این کارها مهارت های تازه ای به دست آورده اید و اعتماد به نفس کافی برای به کار گرفتن آنها را نیز به دست آورده اید، امروز یک تلاش کافی است تا به نتیجه مورد نظرتان برسید. با وجود این که درگیری هایی که این اواخر با یکی از اطرافیانتان داشته اید به ظاهر حل شده اند، نبردی عمیق تر همچنان در جریان است. جای این که وقتتان را با تلاش برای قانع کردن دیگران تلاش کنید، نگاهی به درون خود انداخته و نقش خودتان را در کش آمدن این تنش و درگیری پیدا کنید.

متولدین ماه تیر

وقت آن فرا رسیده است که دوباره به سراغ رویایی که چند وقت پیش به شما انرژی بسیاری داده بود ولی حالا آن را کنار گذاشته اید بروید. شاید وظایف و مسئولیت های روزمره تان شما را از رسیدگی و توجه به آن باز داشته باشند، ولی اگر خوب فکر کنید می بینید نقشه هایی که قبلا برای این رویایتان کشیده بودید خیلی هم واقع گرایانه نبوده اند. امروز خوب فکر کنید و ببینید چه راه های منطقی تری برای رسیدن به این هدف و خواسته خود می توانید پیدا کنید. امروز سعی کنید نسبت به خواسته های عشقتان توجه بیشتری از خودتان نشان دهید. اگر کمی رمانتیک تر باشید همه چیز خیلی بهتر از آن چیزی که حتی فکرش را بکنید پیش خواهد رفت.

متولدین ماه مرداد

امروز ممکن است از لحاظ جسمانی زیاد سر حال نباشید و این موضوع شما را به فکر خواهد انداخت که بیشتر به سلامتی خود توجه کنید، البته جای نگرانی نیست و با هیچ مشکل خاصی روبرو نیستید. خوشبختانه با وجود ناخوشی جزئی که دارید سطح انرژیتان بسیار بالاست و رفتن به گردش و پیک نیک و یا ورزش کردن برایتان لذت بخش خواهد بود. روابطتان به وضعیتی رسیده اند که برایتان بسیار آشناست و احساس می کنید که قبلا هم به چنین مرحله ای رسیده بودید. مسئله ای که پیش از این حل شده بود و فکر می کردید دیگر برایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد دوباره سر باز کرده و به توجه و رسیدگی شما نیاز دارد، اما این بار تجربه به کمکتان خواهد آمد.

متولدین ماه شهریور

امروز شما میل شدیدی نسبت به تکمیل کارهای نیمه تمام خود احساس می کنید و آماده اید تا انرژی بسیاری را در این راه صرف کنید. البته کارهای دیگری هم هستند که امروز به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند و همین باعث می شود مجبور باشید انرژی بسیاری را صرف کنید. با این حال در پایان روز به خاطر به انجام رساندن کارهایتان احساس شادی بسیاری خواهید داشت. برای شما که عاشق ثبات و مداومت هستید رابطه ای که از آزمون گذشت زمان سربلند بیرون آمده باشد از ارزشی فوق العاده برخوردار است. این چند ماه اخیر اوضاع کمی تغییر کرده است و شما در حسرت روزگار گذشته هستید، ولی پیش از آن که بتوانید به ثباتی که آرزویش را دارید برسید باید این دوره را پشت سر بگذارید.

متولدین ماه مهر

امروز نظم خانه تان به هم ریخته است و هر کسی برای خودش مانند یک دولت خود مختار عمل می کند، یک نفر به دنبال کسب استقلال است و دیگری دلش می خواهد برای برنامه هایی که برای آینده خودش دارد پول جمع کند؛ خلاصه این که هر کسی به فکر خویش است. به همین دلیل هم ممکن است اگر در خانه باشید بیشتر وقت تنها بمانید زیرا هر کسی به دنبال کارهای خودش است. پس به شما توصیه می کنیم که شما هم به دنبال کارها و برنامه های شخصی خود بروید و روز تعطیلتان را با تنها ماندن در خانه هدر ندهید.شک و تردید را کنار بگذارید و در رابطه با اهدافتان با اطمینان پیش بروید و در رویکردتان برای رسیدن به آنها انعطاف پذیر باشید تا ببینید اوضاع دوباره به نفع شما پیش خواهد رفت.

متولدین ماه آبان

امروز ذهن شما به صورت فوق العاده ای سریع و با دقت عمل می کند و ایده های جدیدی برای شروع کارها و پروژه های تازه به فکرتان خواهند رسید. خوشبختانه انگیزه شما نیز در سطح بالایی قرار دارد و شجاعت کافی برای ریسک کردن در صورت لزوم را نیز در اختیار دارید و هیچ عجیب نیست اگر بخواهید غیر ممکن ها را به دست بیاورید. دوستان و اطرافیان شما در هر کاری که بخواهید انجام بدهید نقش پررنگی را ایفا خواهند کرد، اجازه ندهید این نقش آنها بازدارنده باشد. با احتیاط جلو بروید، اما حتما جلو بروید. اجازه ندهید موقعیت هایی که امروز می تواند برای شما فراهم کند به سادگی از دستتان بروند، چنین فرصت هایی هر روز برای آدم پیش نمی آیند.

متولدین ماه آذر

امروز حس ششم شما خیلی قوی شده و خوب کار می کند و در تمام روز هر لحظه ممکن است ایده هایی برای کسب درآمد بیشتر را جلوی پایتان قرار دهد. شاید برخی از این راهکارها خیلی عجیب به نظرتان برسند، اما اجازه ندهید که این موضوع جلوی شما را بگیرد. اگر احتمال های مختلف را در نظر بگیرید خواهید دید که ایده هایتان چندان هم غیر ممکن و عجیب و غریب نیستند. امروز روز فوق العاده ای برای پرداختن به خواسته ها و علایقتان است. شما هم انرژی و هم انگیزه لازم را در اختیار دارید و تنها کافی است که اراده کنید. تغییرات زیادی در درون شما دارند به وجود می آیند که شاید خودتان هنوز متوجه آنها نباشید و اثراتشان را نبینید، ولی مطمئن باشید به زودی اوضاع به کامتان خواهد شد.

متولدین ماه دی

فعالیت های گروهی و کارهایی که امروز با دوستانتان انجام می دهید برای شما بسیار لذت بخش خواهند بود و شاید حتی برای انجام برخی پروژه های شخصی به شما انرژی و انگیزه بدهند. خوشبختانه شور و اشتیاق شما نسبت به زندگی و انرژیتان در حال حاضر در سطح بالایی قرار دارد و می توانید هر کاری که برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان لازم باشد را انجام دهید. امروز شما این شجاعت را دارید که کارهایی را انجام دهید که دیگران حتی حاضر به امتحان کردن آنها هم نیستند. اگر احتیاط کافی به خرج دهید نه تنها هیچ مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد، بلکه نتایج بسیار خوبی نیز به دست خواهید آورد و دیگران را شگفت زده خواهید کرد.

متولدین ماه بهمن

امروز یک قدرت درونی در وجود خود احساس می کنید و افکار و ایده هایی به سرتان زده اند که شما را به فکر تغییر حرفه و انجام کار جدیدی که به احتمال زیاد هم در زمینه هنری و یا خدماتی است انداخته اند که شاید به نظر بعضی از اطرافیانتان خیلی عجیب و همراه با ریسک باشد. میل شما به داشتن استقلال امروز بیش از هر زمان دیگری است و به همین دلیل هم به فکر ایجاد تغییراتی در درون خود، افکار و کارهایتان هستید. شما امروز می توانید هر غیر ممکنی را با گوش کردن به ندای درونتان برای خود ممکن کنید، پس با خیال راحت، اما با احتیاط و رفتاری منطقی پیش بروید. نتیجه قطعا همان چیزی خواهد بود که انتظارش را داشته اید.

متولدین ماه اسفند

امروز شما با انرژی تمام آخرین تلاش خود را برای به دست آوردن هدفی که برایتان از ارزش و اهمیت بسیاری برخوردار است به کار خواهید گرفت. اراده و پشتکارتان در کنار شجاعتی که امروز در اختیار دارید معجزه خواهند کرد و خواهید توانست به آنچه می خواهید دست پیدا کنید. اگر کار دیگری نیز هست که دلتان می خواهد به انجام برسانید اما به نظر دیگران غیر ممکن می رسد امروز روز خوبی برای امتحان کردن شانستان می تواند باشد. با احتیاط جلو بروید، اما خیالتان از این که به هدفتان خواهید رسید راحت باشد. فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که تا پرونده های باز گذشته را نبندید وقت کافی برای رسیدن به رویاهایتان را نخواهید داشت.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه