01 ارديبهشت 1403



فال روزانه 31 اردیبهشت 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز شاید مجبور به انجام کارهایی باشید که دیروز می خواسته اید انجام دهید اما موفق به تکمیل آنها نشده اید. خوشبختانه امروز بخت با شما یار است و می توانید کوتاهی های دیروز خود را جبران کنید و وظایفی که به عهده تان هستند را انجام دهید. کمی دست بجنبانید، شاید این آخرین فرصت شما برای انجام این کارها باشد. امروز کمی به رفتارهای خود بیشتر فکر کنید، به این که کمی صبورتر بودن چه اثراتی روی شما و زندگیتان می تواند داشته باشد و تا چه حد شما را راحت تر خواهد کرد. اگر به دیگران اجازه دهید همان طوری که می خواهند فکر و رفتار کنند؛ در واقع این حق را برای خودتان نیز به وجود می آورید.

متولدین ماه اردیبهشت

چه اشکالی دارد اگر کمی بیشتر با دیگران کنار بیایید؟ شما معمولا فرد لجبازی هستید و به راحتی هر پیشنهادی را نمی پذیرید و ترجیح می دهید وقتی چیزی را قبول کنید که آمادگی لازم را برای آن داشته باشید. اما امروز بد نیست به پیشنهاداتی که حتی کمی عجیب و غریب به نظر می رسند هم فکر کنید. امروز شما می خواهید احساسات خود را با شخصی که دوست دارید در میان بگذارید اما این کار به آن سادگی ها که در فیلم ها دیده اید نخواهد بود. با دیدن کوچک ترین واکنش منفی از طرف مقابلتان خودتان را عقب خواهید کشید و بی آن که به دلیل این واکنش فکر کنید مایوس خواهید شد؛ اینقدر ساده از میدان خارج نشوید.

متولدین ماه خرداد

شاید شما برای مدت های زیادی به فکر نوشتن کتاب و یا مقاله ای بوده باشید و حتی در مورد آن ایده پردازی هم کرده باشید. دیگر وقت آن رسیده است که دست از تردید برداشته و این کار را شروع کنید، ماهی را هر وقت که از آب بگیرید تازه است! اگر واقعا می خواهید این کار را انجام دهید باید زمانی را در برنامه روزانه تان برای آن خالی نگه دارید. شما در حال حاضر انرژی فوق العاده ای در وجود خود احساس می کنید و واکنش هایی که نسبت به اتفاقات اطراف خود نشان می دهید کمی احساسی تر از همیشه هستند. داشتن شور و هیجان تا حد معقول می تواند بسیار مثبت و سازنده باشد، اما وقتی کنترل آن از دستتان خارج شود می تواند اثرات بسیار مخربی داشته باشد.

متولدین ماه تیر

امروز روز شما تیر ماهی ها است! هر کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید تا اطرافیان خود را تحت تأثیر قرار دهید، به ویژه آنهایی که برایتان عزیز تر و به شما نزدیک تر هستند. البته حتی اگر خودتان نخواهید هم توجه دیگران را به خود جلب خواهید کرد و از نظر دیگران بسیار جذاب و فریبنده خواهید بود. این خاصیت وجودی شماست و امروز این خاصیت چند برابر شده است. تعجب نکنید اگر ناگهان چند عاشق دلخسته را دور و بر خودتان دیدید! طی چند هفته گدشته شما کارهای بسیاری برای انجام دادن داشته اید ولی امروز به طور غیر منتظره ای فرصتی برایتان فراهم خواهد شد تا وقت بیشتری به خودتان و کارهایی که دوست دارید اختصاص دهید.

متولدین ماه مرداد

شما روز فوق العاده ای در پیش دارید. در حالی که آینده شاید تا همین دیشب هم به نظرتان مبهم و غم انگیز می آمده است ناگهان درهای جدیدی در برابرتان باز می شوند و افق های پیش رویتان گسترش پیدا می کنند. اگر مسائل خانوادگی که مدت ها ذهن شما را آزار می داده اند به تازگی دوباره مطرح شده اند امروز ممکن است به صورت غیر منتظره ای بتوانید برای این مشکلات خود راه حلی پیدا کنید. در هر صورت امروز فرصت فوق العاده ای برای پیدا کردن پاسخ برای سوال هایتان و راه حل برای مشکلاتتان خواهد بود. شاید هر از گاهی به یاد خاطرات شیرین گذشته بیفتید، اما به خودتان اجازه ندهید که در دریای خاطرات غرق شده و زمان حال را از دست بدهید.

متولدین ماه شهریور

طی چند روز گذشته شما روابط بسیار محکمی با نزدیکان خود داشته اید. شما با هم در مورد نگرانی ها، نقشه ها و امیدهایتان برای آینده صحبت کرده اید. امروز بر اساس این صحبت هایی که در چند روز گذشته داشته اید فکرهای تازه ای به سرتان زده اند و نقشه های جدیدی برای آینده خود دارید. از این افکار الهام بخش استفاده کنید! شما معمولا در روابط عاطفی خود با احتیاط بیشتری گام برمی دارید، اما امروز بی هیچ هراسی می خواهید اوج احساسات خود را بروز دهید. شاید این کار برای شما هیجان انگیز باشد، اما اگر کمی احتیاط نکنید این تغییر ناگهانی شما ممکن است طرف مقابلتان را وحشت زده کند و اثری برعکس آنچه خودتان انتظار دارید داشته باشد.

متولدین ماه مهر

امروز غافلگیری های فوق العاده ای در انتظار شما خواهند بود. این اتفاقات خوب ممکن است به صورت یک موقعیت جدید کاری و یا فرصت هایی برای پیدا کردن شریک زندگیتان خود را نشان بدهند. تحت شرایط کیهانی موجود شما چه در زمینه مسائل شخصی و چه حرفه ای، می توانید بهترین راه را برای رسیدن به رضایت پیدا کنید. یادتان باشد که خود واقعیتان باشید و اصالت وجود خود را حفظ کنید. این ویژگی بهترین صفتی است که به پیروزی شما کمک خواهد کرد. شما از خوشحال کردن دیگران لذت می برید، اما مطمئن نیستید انتظارهایی که آنها امروز از شما دارند را بتوانید برآورده کنید. به هیچ عنوان فکر نکنید که مجبور به این کار هستید، اولویت را به کارهای شخصی خود بدهید.

متولدین ماه آبان

امروز شما می توانید با خیال راحت در انتظار یک روز همراه با رضایت خاطر باشید. شما با یادگیری مهارت کنترل صراحت کلام و بیان خود اطرافیانتان را به طور جدی تحت تأثیر قرار داده اید و امروز می بینید که دوستانتان از این رفتارتان حمایت می کنند و در نتیجه این رفتارتان با اشتیاق به حرف هایتان گوش کرده و به راحتی به شما اعتماد می کنند. انگار دارید خود واقعیتان را پیدا می کنید! امروز شما هیچ تمایلی به مشاجره با شریک عاطفیتان بر سر این که حق با کدامتان است و چه کسی راه حل های بهتری برای حل مشکلات ارائه می دهد بحث کنید، اما تحمل این رفتار طرف مقابلتان برایتان غیر قابل تحمل خواهد بود و اگر خودتان را کنترل نکنید هر لحظه ممکن است دعوا راه بیفتد.

متولدین ماه آذر

پس از جو پر تنش و حالت جنگ آمیزی که بر چند روز گذشته ی شما حاکم بوده است امروز بالاخره همه چیز در هماهنگی و آرامش خواهد بود و شما می توانید با خیال راحت کمی به خودتان استراحت بدهید. شما حق دارید اگر اگر احساس خستگی کنید، بهتر است خودتان را کمی از باری که دیگران سعی دارند به شما تحمیل کنند رها کنید. شما امروز رفتار بسیار دوستانه ای دارید و همین موضوع باعث می شود با وجود این که زیاد با دقت به حرف های دیگران گوش نمی کنید و ذهنتان درگیر کارها و مسائل خودتان است با ظاهر فریبنده تان آنها را به راحتی به خود جذب کنید و حتی آنهایی که زیاد به شما نزدیک نیستند را تحت تأثیر قرار دهید.

متولدین ماه دی

بالاخره روزی خواهد رسید که مقامات مافوقتان شما را به خاطر زحماتی که کشیده اید و کارها و تحقیقاتی که انجام داده اید مورد تشویق قرار خواهند داد، آن زمان خواهید فهمید که در مورد اطرافیان خود اشتباه می کرده اید. بر خلاف آن چه شما فکر می کنید دیگران قصد ایجاد مانع بر سر راه شما و یا سرکوب کردنتان را ندارند، فقط تا زمانی که خودتان را ثات نکرده باشید شما را زیاد جدی نخواهند گرفت. امروز سعی کنید از تعداد کارهایی که در لیست کارهای روزانه تان قرار دارند بکاهید. این کار بر خلاف انتظارتان باعث خواهد شد کارهای بیشتری را به انجام برسانید. یک لیست طولانی فقط شما را وحشت زده و بی انگیزه خواهد کرد.

متولدین ماه بهمن

شاید احساس کنید برخی ارزش ها به شما اجازه نمی دهند که در حرفه خود برخی فعالیت ها را انجام دهید. اما آیا نسبت به این موضوع یقین دارید یا فقط می خواهید با چنین بهانه ای خودتان را راحت کرده و از تجربه های تازه فرار کنید؟ شاید وقت آن رسیده باشد که کمی شجاع تر باشید و محدودیت هایی که خودتان برای خود ایجاد کرده اید را کنار گذاشته و زمینه را برای موفقیت خود فراهم کنید. مطمئن باشید نتیجه ای که به دست خواهید آورد ارزش ریسکی که می خواهید بکنید را دارد. امروز شما می خواهید هر طوری که شده توجه شخصی که دوست دارید را به خود جلب کنید، مواظب باشید زیاده روی در تلاش هایتان معکوس نداشته باشند!

متولدین ماه اسفند

مجموعه ای از طرح ها وایده های خلاقانه برای کسب درآمد در ذهن شما در حال گردش هستند. خلاقیت شما در حال حاضر در اوج خود قرار دارد، اما این ایده های فوق العاده خودبخود عملی نخواهند شد. متاسفانه امروز داشتن تفکر منطقی و روشمند برای شما به سادگی امکان پذیر نخواهد شد و فقط از این شاخه به آن شاخه می پرید. فعلا بهتر است از این موج خلاقیت لذت ببرید و در مورد آینده این ایده های نبوغ آمیز خیال پردازی کنید، بعدا برای برنامه ریزی و عملی کردن این ایده ها وقت خواهید داشت. شما از بیان کردن برخی نیازهای خود که به نظرتان کمی غیر عادی هستند خجالت می کشید، اما بیان این نیازها در رابطه عاطفیتان واجب و ضروری است.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه