10 فروردين 1403



فال روزانه 25 اردیبهشت 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز شما دلتان می خواهد با گذشته خود ارتباط برقرار کنید و به همین خاطر هم ترجیح می دهید با دوستان قدیمیتان ارتباط برقرار کرده و یا به محل بچگی هایتان سری بزنید. حتی اگر این کراها را نگنید هم هر لحظه ممکن است به خودتان آمده و ببینید که مشغول خاطره بازی با خودتان هستید و ذهنتان درگیر خاطرات خوب و بد گذشته است. اکنون زمان خوبی است برای این که با برخی از اتفاقات منفی و ناخوشایند گذشته خود برای همیشه خداحافظی کنید. البته این درگری شما با ذشته هایتان ممکن است باعث نگرانی شریک زندگیتان شده و موجب شود که فکر کند به یاد عشق گذشته خود هستید، به او اطمینان خاطر بدهید و بگویید چقدر دوستش دارید.

متولدین ماه اردیبهشت

اگر شما به خاطر عشق و محبت و توجه زیادی که برخی از اطرافیانتان به شما نثار می کنند نگران هستید، احساس نکنید که باید حتما با ابراز عشق و علاقه بیش از اندازه این کار آنها را جبران کنید. این روش مناسبی نخواهد بود، سعی کنید رفتار طبیعی خودتان را داشته باشید، اما به محبت هایی که به شما می شود توجه بیشتری داشته باشید تا ببینید چقدر اطرافیانتان برای شما ارزش قائل می شوند و علاوه بر آن، چقدر برای شما ارزش دارند. اگر رفتار درستی داشته باشید شاید فردی که به شما بسیار نزدیک است طی چند ماه آینده از شما بخواهد که تعهد خود را نسب به او جدی تر کرده و رابطه تان را وارد مرحله جدیدی بکنید.

متولدین ماه خرداد

اکنون زمان مناسبی برای این که بخواهید تعهد خود را نسبت به رابطه عاطفیتان بیشتر و جدیتر کنید نیست. شما این اواخر از وضعیت موجود زیاد راضی نبوده اید و ممکن است که ویژگی های شخصیتی طرف مقابلتان دلیل اصلی این احساس نارضایتی شما باشند. یکی دو ماه برای حل این مشکل به خودتان فرصت دهید و اگر توانستید آن را حل کنید با خیال راحت راهتان را ادامه دهید. اگر کسی اشتباهات گذشته شما را به رویتان می آورد خونسردیتان را از دست ندهید، به احتمال زیاد این دقیقا همان چیزی است که آنها می خواهند، با این کار تنها آنها را به هدفشان خواهید رساند. بهتر است با لبخندی بی تفاوت به آنها بگویید گذشته ها گذشته و این آینده است که اهمیت دارد.

متولدین ماه تیر

شما طی ماه گذشته به مشکلاتی که در روابط عاطفیتان وجود دارند رسیدگی نکرده اید و اکنون زمان آن فرا رسیده است که یک بار دیگر به طور جدی همه چیز را برسی کرده و به مسائل و مشکلات موجود فکر کرده و راه حلی برای آنها پیدا کنید. شاید شما بعضی چیزها را از خودتان مخفی کرده باشید! شما نیاز دارید که در مورد خواسته هایتان و انتظاراتی که از زندگی شخصی خود دارید با خودتان صداقت بیشتری داشته باشید. امروز هر هدفی که دلتان می خواهد را دنبال کنید و مطمئن باشید که به آن خواهید رسید، از خریدن شیء مورد علاقه تان به قیمتی باورنکردنی گرفته، تا تحت تأثیر گذاشتن فردی که دوست دارید، هر کاری که بخواهید انجام دهید به سادگی میسر خواهد شد.

متولدین ماه مرداد

شما امروز برخی احساسات خود را مورد سوال قرار داده اید. آیا این را می دانستید که بیشتر مردم در یک تله مشترک گرفتار می شوند که آن هم احساس نزدیکی بیش از حد نسبت به شریک زندگیشان است، به طوری که این احساس باعث می شود خودشان را فراموش کنند؟ امروز شما نیاز دارید که به این موضوع و این که چطور این مسئله زندگیتان را تحت تأثیر قرار می دهد فکر کنید. در حال حاضر خلاقیت شما در اوج است و اگر ایده و یا پروژه کاری خوبی در سر دارید آن را به مرحله عمل برسانید، حتما نتایج خوبی خواهید گرفت. البته مرزها را نیز مد نظر داشته باشید و از حد خودتان خارج نشوید، در غیر این صورت از ابتدا شکست را برای خود رقم خواهید زد.

متولدین ماه شهریور

هیچ چیزی نمی تواند شعله های آتش شور و هیجانی که شما را در خود گرفته است را خاموش کند و شما به سختی می توانید به بدن خود استراحت داده و یک لحظه در یک جا ساکن شوید. در حال حاضر شما هنوز در حال پشت سر گذاشتن تحولی هستید که به شما اجازه نمی دهد آرام بگیرید. کمی وقت گذاشته و با خودتان ارتباط برقرار کنید. شما در زندگی خود به دنبال چه چیزی هستید؟ اگر دیگران اهدافتان را زیر سوال بردند و پیشنهاداتی برای بهبود آنها داشتند به سرعت واکنش نشان ندهید. چند روزی صبر کرده و سپس اهدافتان را یک بار دیگر مورد بررسی قرار دهید، شاید حداقل تا حدودی حق با آنها باشد.

متولدین ماه مهر

شاید دیگران این را خیلی خوب بدانند که شما تا چه حد به مهر و محبت دیگران و دوست داشته شدن نیاز دارید، اما خود شما هرگز این واقعیت را برای دیگران و یا حتی برای خودتان هم اعتراف نمی کنید. این از عادات همیشگی شماست که گاهی انگار دلتان می خواهد از لحاظ عاطفی پیچیده و غیر قابل درک باشید. امروز زمان خوبی برای فکر کردن به این موضوع می تواند باشد. شاید بهتر باشد در مورد نیازهای عاطفی خود با اطرافیان و نزدیکانتان صحبت کنید. اگر احساس می کنید که به چالش کشیده شده اید و یا در وضعیت بدی قرار گرفته اید سعی کنید به آن جاخالی بدهید و فعلا خودتان را از آن کنار بکشید تا بعدا به آنها رسیدگی کنید.

متولدین ماه آبان

این که در روابط خود رفتاری انعطاف ناپذیر داشته باشید اصلا برای شما مهم نیست و باعث نگرانیتان نمی شود، اما اگر راستش را بخواهید این رفتار شما می تواند مشکلات بسیاری را در رابطه شما ایجاد کنید. خوشبختانه شانس ایجاد تغییرات مثبت در زندگیتان دارد روز به روز بیشتر می شود، ولی از این که چه اتفاقی خواهد افتاد چندان مطمئن نیستید، خیلی خودتان را درگیر این افکار نکنید و روی پیشرفتتان تمرکز کنید. بعضی رابطه ها و دوستی ها این اواخر خوب پیش نمی روند و در آستانه انفجار به نظر می رسند، مواظب ترکش های این انفجار باشید. برای یکی دو ماه آینده به نفعتان است که به جای حرکت خرگوشی، مثل لاک پشت آهسته و پیوسته پیش بروید.

متولدین ماه آذر

شما امروز اصلا در کارها و افکارتان دقت ندارید و از نظرتان هرچیزی امکان پذیر و محتمل است. درست است که شما فکر می کنید اصل ماجرا نسبت به جزئیات آن از اهمیت خیلی بیشتری برخوردار است. توجه به جزئیات لزوما بدین معنا نیست که باید نسبت به پایه و اساس کارتان بی توجه باشید. به ویژه اگر اهل فعالیت های هنری باشید امروز توجه به جزئیات می تواند کیفیت محصول نهایی زحماتتان را به طور جدی تحت تاثیر قرار دهد. شما در بهترین زمان ممکن برای شروع های تازه و همچنین تقویت روابط خانوادگی به سر می برید. گاهی لازم است در خانه بمانید و هیچ کاری نکنید و تنها از بودن در کنار همسرتان لذت ببرید و به زندگی خصوصیتان برسید.

متولدین ماه دی

اکنون زمان خوبی برای این که بخواهید تصمیمات مهمی در مورد رابطه عاطفی خود بگیرید نیست. اگر به فکر شروع یک رابطه جدید، تقاضای ازدواج از عشقتان و یا هر گونه تصمیم دیگری از این دست هستید ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید. امروز را دست نگه داشته و سر حوصله به جنبه های مختلف این ماجرا خوب فکر کرده و تصمیم گیری را حداقل تا فردا به تعویق بیندازید. مجردهایی که یک شکست عشقی را پشت سر گذاشته اید، اگر عشق گذشته تان هنوز در فکرتان است امروز وقتی مناسب برای این است که پرونده آن را برای همیشه ببندید. اگر نیاز است با طرف مقابلتان حرف بزنید و ناگفته ها را بیان کنید تا روحتان سبک شده و فراموشی برایتان راحت شود.

متولدین ماه بهمن

امروز شما احساس می کنید که انگار یک چیزی دارد جلویتان را گرفته و مانع پیشرفتتان می شود. همه چیز تا همین امروز داشت خوب پیش می رفت، چرا ناگهان اوضاع به این صورت درآمده است؟ اگر بخواهید به صدای افکار بیهوده و از هم گسیخته خود فکر کنید درهر زمینه ای جز پسرفت و مشکلات هیچ چیزی نصیبتان نخواهد شد. در واقع وضعیت ذهنی فعلی شما تحت تأثیر مسائل گذشته قرار دارد و اگر بتوانید خاطرات گذشته را به حال خود رها کنید همه چیز خیلی بهتر پیش خواهد رفت. دلتان می خواهد راهی پیدا کرده و خودتان را از سکونی که در آن گرفتار شده اید رها کنید، شما در مسیر درست قرار دارید، فقط باید کمی به خودتان فرصت بدهید و عجله نکنید.

متولدین ماه اسفند

شما در زندگی شخصی خود به دنبال برخی ارزش ها و باورهای تازه هستید. روابط پیش پا افتاده و سطحی دیگر شما را به خود جذب نمی کنند و همین باعث شده است احساس کنید نیاز دارید که با افراد مختلف ارتباط برقرار کرده و دوستان تازه ای برای خود پیدا کنید که ارزش این که وقتان را صرف آنها کنید را داشته باشند. در حال حاضر باید نسبت به رابطه عاطفی خود توجهی بیش از همیشه داشته باشید، به هیچ عنوان نباید نسبت به عشقتان کوتاهی کنید. دلتان می خواهد کارهای تازه و متنوعی انجام دهید و به جاهای تازه ای بروید که تا بحال نرفته اید، ولی احساس می کنید در دام روزمرگی گرفتار شده اید. فعلا حواستان را به کارتان بدهید و برای انجام این کارها تا آخر هفته صبر کنید.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه