10 فروردين 1403



فال روزانه 21 اردیبهشت 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز دیداری گیج کننده با یکی از دوستان و یا همکارانتان خواهید داشت. او برای مشورت به نزد شما آمده اما نسبت به بیان دقیق مشکلش اکراه دارد و تلاش برای کمک به این شخص، در حالی که فقط نیمی از ماجرا را می دانید، به نظرتان به چیزی مثل علم غیب و یا معجزه نیاز دارد. کمی صبور باشید و با ملایمت و البته کمی سیاست جزئیات این موضوع را از دهانش بیرون بکشید تا بتوانید بهترین راهنمایی های ممکن را به او بدهید، اما اگر دیدید تمایلی به صحبت کردن در این باره ندارد کلا بحث را عوض کرده و بیخیال کمک کردن به او دارید. البته این را هم فراموش نکنید که امروز کارهایی مهمتر ازمشاوره دادن به دیگران هم دارید که نباید پشت گوش انداخته شوند.

متولدین ماه اردیبهشت

شما انرژی و قدرت بسیاری را در وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد این قدرت خود را به کار گرفته و با استفاده از فرا رسیدن تعطیلات آخر هفته در خانه تان تحولی جدی ایجاد کرده و کارهایی که مدت ها قرار بوده انجام شوند اما فقط روی هم انبار شده بودند را به انجام برسانید. با شروع کارهای پیش پا افتاده مثل مرتب کردن کمدها و اتاق ها و سر و سامان دادن به آشپزخانه شروع کنید. در شرایط فعلی این کارها از اولویت بیشتری برخوردار هستند، به ویژه این که هر لحظه ممکن است مهمان ناخوانده ای از راه رسیده و شما را غافلگیر کند. کارهای امروز شاید شروع خوبی برای یک آخر هفته ایده آل نباشند، اما در پایان با دیدن نظم و نظافت خانه حس بسیار خوبی خواهید داشت.

متولدین ماه خرداد

امروز اگر وقتی را برای مطالعه در نظر بگیرید به احتمال زیاد با چیزی روبرو خواهید شد که می تواند اثرات جدی و عمیقی روی شما داشته باشد و حتی زندگیتان را نیز تحت تأثیر قرار دهد. همچنین امروز باید توجه ویژه ای به خواب هایی که شب گذشته دیده اید داشته باشید. اگر این خواب ها از آن دسته رویاهایی هستند که مدام تکرار می شوند به احتمال زیاد از ضمیر ناخودآگاهتان ریشه دارند و با کمی فکر کردن به آنها خواهید توانست معنا و مفهومشان را پیدا کنید. اگر مطالعه امروزتان دراین زمینه باشد نتایج فوق العاده ای از آن به دست خواهید گرفت و به نکاتی در مورد خود پی خواهید برد که تا کنون هیچ گونه آگاهی نسبت به آنها نداشته اید.

متولدین ماه تیر

امروز وقت گذراندن با آنهایی که دوستشان دارید از نظر شما بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. از همسر و فرزندانتان بخواهید که همراه با شما در خانه بمانند و به جای این که هر کسی در اتاق خودش قایم شود دور هم جمع شده و با بازی های گروهی، تماشای یک فیلم خانوادگی و یا پختن یک غذای خوشمزه به صورت اشتراکی لذت ببرید. در پایان همه شما از این که چقدر خوش گذرانده اید تعجب خواهید کرد! فعالیت های اجتماعی را برای فردا گذاشته و امروز را تا می توانید در خانه بمانید و به خانواده و همچنین کارهای خانه رسیدگی کنید. اگر چیزی به تعمیرات نیاز دارد و شما توانایی انجام این کار را دارید همین حالا دست به کار شوید.

متولدین ماه مرداد

امروز خواندن یک مقاله و یا تماشای یک برنامه تلویزیونی ذهنتان را به شدت درگیر خود خواهد کرد و فکرتان را هر لحظه به سویی خواهد برد. در نهایت به احتمال خیلی زیاد شما به برخی از علایق خود پی خواهید برد که تا به حال برایتان ناشناس بوده اند. به این کشف جدید خود اهمیت داده و اگر فکر می کنید که این علایق واقعی هستند و فقط به طور گذران تحت تأثیر دیده ها خوانده هایتان قرار نگرفته اید حتما آنها را دنبال کنید. امروز روابط عاطفی شما بسیار گرم، صمیمانه و همراه با یکدلی خواهند بود، نهایت استفاده را از این وضعیت ببرید. حتی اگر تردیدی نسبت به عشقتان دارید، کنار گذاشتن این تردیدها و نگرانی ها رابطه تان را محکمتر خواهد ساخت.

متولدین ماه شهریور

اگر برای مدتی در فکر شروع یک کار هنری بوده اید امروز روزی فوق العاده برای این کار خواهد بود، به بازار رفته و وسایل لازم برای آن را تهیه کنید و با بهانه های مسخره مثل این که من استعداد این کار را ندارم بیشتر از این انجام این کار را به تعویق نیندازید. شما هم به اندازه همه و شاید خیلی بیشتز از خیلی ها استعداد دارید؛ گذشته از آن، هر کاری را با تمرین و ممارست می شود به بهترین نحو ممکن یاد گرفته و انجام داد. کافی است دست به کار شده و در کنار سایر افرادی که در این زمینه فعالیت دارند قرار بگیرید. سعی نکنید کسی که دوست دارید را تحت فشار قرار دهید، چرا که این کار تنها باعث ایجاد حساسیت و عصبانی شدن او خواهد شد و بجای عشق تخم نفرت را در دل او خواهد کاشت.

متولدین ماه مهر

امروز شما در حین تمیز کردن خانه مانند آنهایی هستید که مشکل تمرکز دارند و حواسشان به کارهایی که انجام می دهند نیست. مثلا همه جا را جاروبرقی می زنید، و تی می کشید، اما گردگیری را فراموش می کنید. سعی کنید حواستان را به کارتان بدهید و به جای تمرکز روی مشکلات و گرفتاری هایتان روی کارتان متمرکز شوید تا علاوه بر انجام کارتان به صورت کامل و مناسب، خیلی از این افکار آزار دهنده را هم فراموش کنید. امروز یکی از آن فرصت های تکرار نشدنی را برای عمیق تر کردن رابطه عاطفیتان با استفاده از جذابیت و زیرکی خود خواهید داشت. ولی شوخی های بیش از حدی که برای مخفی کردن حس نگرانیتان می کنید تنها باعث بدتر شدن اوضاعتان خواهد شد.

متولدین ماه آبان

امروز ممکن است مجبور باشید کمی بیشتر از همیشه از خودگذشتگی کنید. شاید کمی به خاطر مسئولیت های زیادی که به عهده تان گذشاته شده اند و انتظاراتی که از شما می روند غرغر کنید، اما در نهایت آنچه به عهده تان است را خیلی خوب به انجام خواهید رساند. در واقع ممکن است در کمال تعجب ببینید که نتیجه خیلی بهتر از میزان تلاشی شده است که شما برای آن کرده اید! اگر برایتان امکان پذیر بود امروز به دیدن خانه سالمندان و یا کودکان بی سرپرست بروید. این کار علاوه بر این که آنها را خوشحال خواهد کرد، بلکه علاوه بر حس خوبی که به شما خواهد بخشید، باعث خواهد شد قدر داشته هایتان را بیشتر بدانید.

متولدین ماه آذر

امروز ممکن است تماس، پیام و یا ایمیلی دریافت نید که شما را به تقلا خواهد انداخت. شما ناگهان به این موضوع پی خواهید برد که تا چه حد به یکی از اهداف بلند مدت خود نزدیک شده اید و تمام انرژیتان را برای به سرانجام رساندن آن یک جا جمع خواهید کرد. حالا که اینقدر به این هدفتان نزدیک شده اید شاید حتی در حین کار به فکر هدف بزرگ بعدیتان باشید و این موضوع به شما انگیزه بیشتری برای رسیدن به مقصد خواهد بخشید. «همیشه به سوی جلو» شعار همیشگی شماست! اگر احساس می کنید رابطه عاطفیتان رو به افول است کمی برای حفظ آن تلاش کنید و سعی کنید در مورد مشکلاتتان حرف بزنید، مطمئن باشید بی نتیجه نخواهد بود.

متولدین ماه دی

شاید این روش مورد علاقه شما برای گذراندن تعطیلات آخر هفته نباشد، اما امروز زمان خیلی خوبی برای انجام کارهای بسیاری که در خانه روی هم انبار شده اند خواهد بود. در طول هفته کارهای زیادی که برای انجام دادن داشته اید وقتی برای رسیدن به نظافت و تمیزی منزل برایتان باقی نگذاشته اند و امروز باید به این اوضاع آشفته سر و سامان بدهید. همه روزنامه ها و مجله های تاریخ گذشته را دور بیندازید، شما هر چقدر از آنها که می خواسته اید بخوانید را خوانده اید، پس دور خودتان بیش از این آشغال جمع نکنید. امروز شاید برای اجتناب از ایجاد تنش در رابطه تان سعی در کتمان احساسات خود داشته باشید، ولی گفتن آنها بسیار موثرتر خواهد بود.

متولدین ماه بهمن

ما از آن دسته آدم هایی هستید که به وقت گذاشتن برای خانه تان و رسیدگی کردن به آن اهمیت ویژه ای می دهید و به کارهای روزمره دقت و توجه زیادی دارید و هر کدام را سر وقتش انجام می دهید، اما امروز برخی کارها در خانه باید انجام شوند که شاید شما هم زیاد حوصله نداشته باشید و ترجیح بدهید روز تعطیلتان را با خواند مجله ها و تماشای فیلم های مورد علاقه تان بگذرانید. خیالتان راحت باشد، با کمی برنامه ریزی و حفظ تعادل در کار و استراحت، وقت کافی برای پرداختن به همه اینها خواهید داشت. بین انجام کارهای مختلف به خودتان استراحت بدهید تا ناگهان ببینید بی آن که خسته شده باشید همه جا تمیز و مرتب است.

متولدین ماه اسفند

شما اهل کتاب و مطالعه هستید و امروز در حین مطالعه با ایده های جدیدی روبرو خواهید شد که به پرورش ایده هایی که از قبل داشته اید کمک خواهند کرد، خواه این ایده ها کاری باشند یا هنری و یا هم در رابطه با مسائل معنوی باشند. فکرهایی که پس از مطالعه به ذهنتان خطور می کنند را یک جایی یادداشت کنید، به احتمال زیاد دیر یا زود به کارتان خواهند آمد. امروز شما آمادگی کامل دارید تا بی آن که نگران نتیجه رفتارتان باشید در زمینه روابط عاطفی دست به ریسکی بزرگ بزنید و احساساتی که در دل دارید را با شجاعت تمام به زبان بیاورید. ولی متأسفانه به نظر می رسد که طرف مقابلتان برنامه ای کاملا متفاوت دارد و اصلا حواسش به این چیزها نیست.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه