09 فروردين 1403



فال روزانه 18 اردیبهشت 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

به نظر می رسد که بخت دارد به شما روی می آورد. شما می توانید با امیدواری بسیار در انتظار به دست آوردن پول و درآمد بیشتر و حتی یک ترفیع رتبه غیر منتظره باشید. با این همه تلاشی که طی چند ماه گذشته داشته اید و زحمات فراوانی که کشیده اید قطعا لیاقت این پیشرفت را خواهید داشت. مقامات مافوق شما احترام خاصی برایتان قائل هستند و همکارانتان نیز شایستگیتان را تأیید می کنند. به نفعتان است که در مصرف پولی که به دست خواهید آورد احتیاط بیشتری به خرج دهید و حتما مقداری را پس انداز کنید. کسی چه م یداند، شاید تا پیش از تمام شدن تابستان بتوانید به آن سفری که مدت هاست دلتان می خواهد بروید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز به ظاهر خودتان اهمیت ویژه ای بدهید و لباس هایتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. اگر وقت داشتید سر و سامانی هم به وضعیت خانه تان بدهید، زیرا این احتمال وجود دارد که مهمان ناخوانده ای از راه برسد و شما قطعا نمی خواهید مهمانتان با یک خانه بهم ریخته روبرو شود. حتی اگر کمی سرتان شلوغ است هم این مهمان را با روی باز پذیرا باشید و کاری کنید که در خانه تان احساس راحتی کند. گذشته از این که ادب حکم می کند به مهمان هایتان احترام بگذارید این شخص به احتمال زیاد از لحاظ حرفه ای می تواند کمک قابل توجهی به شما کرده و شاید حتی بتواند از طریق روابطی که دارد به بهتر شدن آینده شغلیتان کمک کند.

متولدین ماه خرداد

شما امروز احساس بی حوصلگی می کنید و به دنبال این هستید که اتفاق جدید و متفاوتی را تجربه کنید و کارهای تکراری روزمره که انگار قرار نیست هیچ وقت به پایان برسند برایتان واقعا خسته کننده به نظر می رسند. اگر به دنبال هیجان هستید چرا برای رسیدن به این خواسته خود اقدامی نمی کنید؟ حتی اگر پول کای برای انجام کاری که در سر دارید را نداشته باشید هم می توانید حداقل در مورد آن تحقیق و برنامه ریزی کنید. همین که بدانید بالاخره یک روزی این کار را انجام خواهید داد هم حالتان را خیلی بهتر خواهد کرد و می توانید انجام کارهای ملال آور روزمره را با روحیه بیشتری تحمل کنید و در پایان وقت کاری با انرژی بیشتری به خانه بازگردید.

متولدین ماه تیر

اگر امروز چشم ها و گوش هایتان را خوب باز کنید اطلاعات مهمی در رابطه با روش های جدیدی که می توانند به افزایش درآمدتان کمک کنند به دست خواهید آورد. این تنها یکی از اتفاقات خیلی خوبی است که امروز ممکن است برایتان پیش بیایند. شما امروز بسیار جذاب به نظر می رسید و با رفتار گرم و صمیمانه خود می توانید دیگران را به راحتی تحت تأثیر قرار دهید. از این همه انرژی مثبتی که از اطرافیان خود دریافت می کنید لذت ببرید، چنین شرایطی قطعا همیشگی نخواهد بود و تا وقت هست باید نهایت بهره را از آن برد. اگر مدتی است قصد داشته اید با شخصی در مورد علاقه ای که به او دارید صحبت کنید امروز می تواند فرصت خوبی برای این کار باشد.

متولدین ماه مرداد

امروز شما اطلاعات ارزشمندی به دست خواهید آورد که به شما انگیزه لازم برای انجام کاری را خواهد بخشید که مدت ها ایده آن را در سر داشته اید اما جسارت کافی برای عملی کردن آن را نداشته اید. اگر با خواندن یا شنیدن این خبرهای تازه و اطلاعات جدید احساس کردید که ضربان قلبتان تندتر شده است شک نکنید که این همان چیزی است که برای انجام کاری که به فکرش بوده اید به آن نیاز دارید. نگران هیچ چیزی نباشید و قدم هایی که لازم است را بردارید، اگر تلاش کافی داشته باشید اتفاقات خوبی در راه خواهند بود. اگر در حال حاضر مشغول تحصیل هستید و یا قصد ادامه تحصیل دارید باید تلاشتان را بیشتر کرده و زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهید.

متولدین ماه شهریور

امروز دیدن کارهای هنری شما را به وجد خواهد آورد و ناگهان انگار چشمتان به روی تمام زیبایی های دنیای اطرافتان باز شده است و حتی انگیزه پیدا کرده اید که خودتان هم در خلق زیبایی های بیشتر از طریق انجام کارهای هنری در زیباتر کردن دنیا شریک شوید. بی شک شما خلاقیت بسیار زیادی دارید و می توانید در این زمینه نتایج خیلی خوبی به دست بیاورید. بعد از پایان ساعت کاری به جای این که برای اضافه کاری تا دیروقت در محل کارتان بمانید سعی کنید هر چه سریعتر به خانه رفته و بقیه وقتتان را با عزیزانتان بگذرانید، امروز می تواند فرصت خوبی برای پرداختن به مسائل خانوادگی و محکمتر کردن رابطه تان با عزیزانتان باشد.

متولدین ماه مهر

امروز برای شما هیچ حد وسطی وجود ندارد و هر احساسی را در شدیدترین حالت ممکن تجربه خواهید کرد. همین موضوع می تواند امروز را برای شما با فشار بسیاری همراه کند. سعی کنید راهی برای آرام کردن خودتان پیدا کنید. به جای این که سعی کنید در هر مکالمه ای عقاید و نظرات خود را به کرسی بنشانید بهتر است تا جای ممکن از هر گونه بحثی خودداری کنید. حتی بدون این اظهار نظرهای متعصبانه شما هم مکالمات امروز به اندازه کافی بحث برانگیز خواهند بود، لزومی ندارد شما اوضاع را از این که هست بدتر کنید. سعی کنید بیشتر وقتتان را با عزیزان و نزدیکانتان، به ویژه عشقتان بگذرانید و احساسات عاشقانه خود را به آنها نشان دهید.

متولدین ماه آبان

مشورت با دیگران همیشه می تواند به بهتر شدن عملکرد شما کمک کند، اما امروز به نفعتان است که در به زبان آوردن افکار و احساساتتان احتیاط بیشتری داشته باشید و حتی تا جای ممکن با کسی مشورت نکنید! امروز شما میل عجیبی به انجام کاری متفاوت و شاید هم کمی پرهیجان در وجود خود احساس می کنید. شاید بتوانید این احساس خود را با حضور در یک فعالیت گروهی مانند شرکت در یک کنسرت ارضا کنید. شاید هم انجام کارهایی مثل رفتن به پیست کارتینگ یا پینت بال بتواند گزینه خوبی برایتان باشد. در هر صورت یادتان باشد در هر کاری که انجام می دهید عشقتان را هم با خود همراه کنید، این کار باعث خواهد شد لذتی که می برید چند برابر شود.

متولدین ماه آذر

شما آذر ماهی ها توانایی ها و استعدادهای بسیاری دارید و این اواخر هم از این توانایی های خود نهایت استفاده را برده اید و بیشترین تلاشی که از دستتان بر می آمده است را در راه رسیدن به اهدافتان به کار گرفته اید. به شما تبریک می گوییم! این تلاش ها و زحمات شما بالاخره از امروز به ثمر خواهند نشست و نتیجه کارهای خود را خواهید دید. از همین حالا برای جشن گرفتن موفقیت هایتان برنامه ریزی کنید و یک مهمانی ناگهانی در خانه و یا یکی از رستوران های مورد علاقه تان به راه انداخته و با دوستان و عزیزانتان موفقیت خود را جشن بگیرید. شاید فشار زیادی را تحمل کرده باشیذ، اما طعم شیرین موفقیت تمام آن سختی ها را در ذهنتان کمرنگ می کند.

متولدین ماه دی

امروز شما فوق العاده به نظر می رسید و حتی خودتان هم متوجه نگاه های تحسین برانگیز دیگران به خود هستید. از همین رو امروز می تواند برای محردها روز خوبی برای جذب کردن توجه شخصی که دوست دارند به خودشان باشد. احساسات شما نیز امروز در اوج خود هستند و همین موضوع باعث می شود بتوانید روز خوبی را همراه با عشقتان بگذرانید و هر تلاشی که از دستتان ساخته است برای تبدیل امروز به یک خاطره رمانتیک انجام دهید. طرف مقابلتان نیز قطعا از این همه شور و احساسات شما سر ذوق خواهد آمد. البته پیش از همه این کارها مجبور خواهید بود مسئولیت سنگینی که از طرف مقام مافوقتان به عهده شما گذاشته شده است را در محل کارتان انجام دهید.

متولدین ماه بهمن

امروز برای شما یک روز سرشار از خوش شانسی خواهد بود، به ویژه وقتی پای مسائل عاطفی و روابط عاشقانه در میان باشد اوضاع به کامتان خواهد بود و هیچ چیزی نمی تواند باعث نگرانی شما شود. شما به طور ویژه ای نسبت به شخصی که دوستش دارید احساس نزدیکی و صمیمیت می کنید و نگرشی مثبت در مورد آینده این رابطه دارید. این انرژی مثبت را در روابط خود با دوستان و اطرافیانتان نیز احساس خواهید کرد و دیگران را با رفتار دوستانه و صمیمانه تان به خود جذب خواهید نمود. از این وضعیت به نفع خودتان بهره جسته و اگر قصد انجام معامله ای را دارید از اثرگذاری خود روی دیگران بهره جسته و کارها را به نفع خودتان پیش ببرید.

متولدین ماه اسفند

امروز نباید سعی کنید که همه کارها را همزمان انجام دهید، چنین کاری نه تنها غیر ممکن است، بلکه نتیجه مطلوبی نیز برای شما به همراه نخواهد داشت. از طرفی در محل کارتان یک دنیا کار و مسئولیت به عهده تان گذاشته شده است و از طرف دیگر هم فعالیت های اجتماعی بسیاری در اطرافتان در جریان هستند و به مهمانی ها و مناسبت های مختلفی دعوت خواهید شد. تلاش برای رسیدگی به همه این کارها شما را دچار سردرگمی و هیجانی بیش از اندازه خواهد کرد. خونسردی خودتان را حفظ کرده و اولویت اصلی را به کارتان بدهید. تازه به اواسط هفته رسیده ایم و بهتر است تفریحات و فعالیت های اجتماعی خود را تا جای ممکن برای آخر هفته بگذارید.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه