10 فروردين 1403



فال روزانه 16 اردیبهشت 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

شما فرد سخت کوشی هستید. برای رسیدن به آرامش و تعادل در زندگی راههای مختلفی را امتحان کرده اید و ماسک های مختلفی را به چهره خود زده اید طوری که حقیقت واقعی تان را فراموش کرده اید. برقراری تعادل میان دنیای بیرون و درون بریتان سخت شده و به همین دلیل نمی توانید تصمیم درست را بگیرید اما بهتر است تنها به خودتان اعتماد کنید تا به جواب نهایی برسید. اگر احساسات تان فوران کرده است و دوست دارید با افراد بیشتری در تماس باشید، پیشنهاد می کنیم که در فعالیت گروهی مانند کلاس های ورزشی یا هنری شرکت کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

سرعت شما در پیش بردن زندگی تان بسیار بالاست اما این کافی نیست. برای رسیدن به موفقیت راههای زیادی وجود دارد و این شما هستید که باید بهترین راه را انتخاب کنید. اگر فکر می کنید این صندلی که اکنون در آن نشسته اید، به شما تعلق ندارد بهتر است که بلند شوید و صندلی دیگری را انتخاب کنید. از ریسک کردن نترسید زیرا آینده ای روشن در انتظارتان است. در فکر گرفتن یک میهمانی هستید. با دعوت کردن دوستان تان می توانید روابط خود را با آنها بهبود ببخشید و اوقات خوشی را در کنارشان بگذرانید.

متولدین ماه خرداد

شما فرد ملاحظه کاری هستید که تنها با افرادی که شبیه خودتان هستند، ارتباط برقرار می کنید اما گاهی لازم است با زاویه دید های متفاوت آشنا شوید، شاید که آنها راهی را به شما نشان دهند که به ذهن تان هم نرسیده باشد. مشکلی که اخیرا در رابطه عاطفی خود با آن دست و پنجه نرم می کنید، ناشی از عدم اعتمادتان به شریک زندگی است، شاید بهتر است پیش داوری را کنار بگذارید و کمی واقع بین باشید. خبر خوبی در مورد مسائل مالی در راه است.

متولدین ماه تیر

اگر چه شما فردی مهربان و خوش قلب هستید اما دیگران نظری خلاف این دارند و شما را عصبی و تندخو می خوانند. کمی برای آنها زمان بگذارید و با تک تک افرادی که دچار سوتفاهم شده اند، صحبت کنید. بهتر است به زندگی اجتماعی خود و عادات روزمره تان تغییری دهید به عنوان مثال با افراد بیشتری در تماس باشید و در فعالیت های مختلف شرکت کنید. این راه در زندگی عاطفی شما نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و شما را از کسالت و نا امیدی در خواهد آورد. به میهمانی دعوت میشوید که برای شما اتفاقات خوشی را رقم خواهد زد.

متولدین ماه مرداد

به محض این که از موفقیت خود احساس شادی می کنید، فردی سر راهتان قرار می گیرد و خوشی شما را از بین می برد. شاید با حرف های او فکر کنید که لایق این پیروزی نیستید اما بهتر است حرف های او را نادیده بگیرید زیرا این رفتار از حسادت او سر می زند. کافیست تنها به ندای قلب تان گوش دهید و مطابق برنامه ریزی هایتان جلو روید. زمان خوبی برای رفتن به میهمانی و شرکت در فعالیت های گروهی است. با ارتباط بیشتر می توانید زندگی عاطفی خود را نیز بهبود بخشید.

متولدین ماه شهریور

برای رسیدن به موفقیت در مسیر خود به جایی رسیده اید که ممکن است سختی های زیادی در پیش داشته باشید، به عنوان مثال شاید مجبور شوید با افرادی که تمایلی به آنها ندارید ارتباط برقرار کنید یا دست به کارهایی بزنید که تا به حال از آنها فراری بوده اید، اما برای رسیدن به هدفتان باید به یک سری کارها تن دهید. احساسات خود را کنار بگذارید و با قدرت بیشتری به مسیرتان ادامه دهید. سعی کنید با افرادی که احساس بهتری به شما می دهند و مشترکات بیشتری با شما دارند، در تماس باشید.

متولدین ماه مهر

درگیر کارهایتان هستید و احساس می کنید که حتی رها کردن آنها برای یک دقیقه، شما را از ادامه راه باز می دارد اما یادتان باشد که دیگران هم می توانند در این راه به شما کمک کنند و کمی از سنگینی وظایفتان بکاهند. بر خلاف همیشه، امروز نمی توانید احساسات خود را پنهان کنید و دوست دارید با افراد بیشتری در تماس باشید و از درون تان برای آنها سخن بگویید. حال بهترین زمان است تا با عشق زندگی تان قراری بگذارید و راز دلتان را برای او نیز فاش کنید. گاهی لازم است به جای منطق از ندای درون پیروی کرد.

متولدین ماه آبان

فکر می کنید طنابی به دور پاهایتان پیچیده شده و شما را از حرکت باز داشته است. شاید این طناب محدودیت هایی است که خود برای خودتان ساخته اید. برای رهایی از این وضعیت باید در برنامه های زندگی تان تجدید نظر کنید. در خانه تان را به روی دیگران باز بگذارید زیرا بهترین زمان برای گرفتن میهمانی و دورهمی است. با این کار زندگی عاطفی شما در مسیر جدیدی قرار می گیرد و انرژی از دست رفته زندگی تان را دوباره به دست خواهید آورد.

متولدین ماه آذر

انعطاف پذیری خوب است اما اگر بیش از حد باشد به اراده شما در تصمیم گیری لطمه می زند. فکر شما یک چیز می گوید درحالی که قلب تان چیزی دیگر و اگر شما نتوانید قدرت واراده لازم را داشته باشید، در انتخاب راه دچار مشکل می شوید. بهتر است تصمیم گیری را به تعلیق بیاندازید تا همه چیز برایتان روشن و واضح شود. دوست دارید لباس به تن کرده و در اجتماع حضور پیدا کنید. حتی اگر مجرد هستید در این شرایط ممکن است عشق زندگی تان را نیز پیدا کنید. در هر صورت آن دو گوش شنوایی که برای شنیدن حرف هایتان بدان احتیاج دارید، برایتان فراهم خواهد شد.

متولدین ماه دی

حتی اگر دیگران مانع حرکت شما می شوند، شما آنقدر قدرتمند هستید که بتوانید به مسیر خود ادامه دهید. یادتان باشد که شما تنها مسئول کارهای خود هستید و لازم نیست به دیگران جواب پس دهید. اگر چه ترجیح می دهید کارهای ناتمام تان را به پایان برسانید اما فراموش نکنید که شما هم به استراحت و آرامش احتیاج دارید. پس بهتر است کمی به ظاهرتان برسید و با دوستانتان خوش بگذرانید. عشق زندگی تان به توجه بیشری احتیاج دارد، او را نیز فراموش نکنید.

متولدین ماه بهمن

رفتار خوب شما زبانزد خاص و عام است. افرادی را که برای مشورت نزد شما می آیند، هیچگاه نا امید نمی کنید. زاویه دید شما به زندگی و مسائل برای همگان قابل اعتماد و احترام است. اگرچه برخی از اطرافیانتان مدام جلوی پایتان سنگ می اندازند اما به آنها توجهی نکنید و با قدرت و اعتماد به نفس همیشگی به راه خود ادامه دهید. با گسترش دامنه دوستان تان می فهمید که دیگر جای عشق در زندگی تان خالی نیست و عشقی که به دنبال آن بوده اید، به تدریج شما را در خود غرق خواهد کرد.

متولدین ماه اسفند

فرصت های بزرگی در اختیار شما قرار گرفته است اما فکر می کنید که نمی توانید استفاده لازم را از آنها ببرید.تصور می کنید که اگر اکنون راه خود را انتخاب کنید، فرصت های بهتری را که در آینده در مقابلتان قرار می گیرد، از دست خواهید داد. اما بهتر است درنگ نکنید زیرا اکنون زمان تغییر و دگرگونی است. پس به سمت چیزی بروید که چشم هایتان را به خود جلب کرده است زیرا این فرصت ها دیگر به دست نمی آیند. از خیال پردازی دست بکشید و دست به عمل بزنید.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه